Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-07-2005, 10:24   #1
Medlem

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Asker
Meldinger: 246
MP Rating: 0% (0)
Eleonora er som en lysfontene.Eleonora er som en lysfontene.Eleonora er som en lysfontene.Eleonora er som en lysfontene.Eleonora er som en lysfontene.Eleonora er som en lysfontene.Eleonora er som en lysfontene.Eleonora er som en lysfontene.Eleonora er som en lysfontene.Eleonora er som en lysfontene.Eleonora er som en lysfontene.
uff Kjeder meg...

det er første dag i min permisjon at det ikke går an å være på stranda . Aner ikke hva jeg skal finne på nå . Har omorganisert klesskuffene på badet slik at det blir plass til lille Oskar også (Tobias har til nå tatt all plass) . Vurderer å legge meg nedpå litt , men er redd for at jeg blir kjempedorsk resten av dagen .
Kunne selvsagt ha vasket vinduene - men har litt mensmurringer og ryggvondt så det kan være at jeg lar det være.
Begynner å bli småblakk så jeg kan ikke gå på shopping heller .
Kunne jo selvsagt ha hatt Tobias hjemme i dag, men vet at etter et par timer med han i hans tempo så er jeg iallefall slips - også blir jeg alene med alt i dag/kveld (sambo skal ut), så jeg må samle krefter .
Vel, kanskje jeg skal bake litt - ulempen med det er at jeg spiser opp alt med en gang (eier ikke selvdisiplin på det området...).
Vel, det var et lite hjertesukk fra meg .
Legger meg nedpå sofaen en stund nå.....
Lengde: 54

Lille store Oskar ble født 18. juli 2005
Vekt: 4850
Eleonora er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-07-2005, 13:34   #2
Seniormedlem

Jacobs_mamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 1,569
Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.
Sv: Kjeder meg...

Jag tror jag hade passat på att vila mig, lagt mig på soffan och satt på en bra film och spist något gott!!!

Nu är det inte länge kvar, du förtjänar att vila och kosa dig!
Gammel 01-07-2005, 13:51   #3
Supermedlem

lineej sin avatar

Sted: Oppland
Meldinger: 1,097
lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.

Jeg er enig med Jacobs mamma, kos deg så masse du kan nå. Ligg på sofaen og kos deg.
Gammel 01-07-2005, 15:05   #4
Supermedlem

Mellon sin avatar

Sted: Jæren
Meldinger: 708
Mellon er fantastisk mot andre.Mellon er fantastisk mot andre.Mellon er fantastisk mot andre.Mellon er fantastisk mot andre.Mellon er fantastisk mot andre.Mellon er fantastisk mot andre.Mellon er fantastisk mot andre.Mellon er fantastisk mot andre.Mellon er fantastisk mot andre.Mellon er fantastisk mot andre.Mellon er fantastisk mot andre.

Jeg er enig med de over jeg, kos deg med noe gøy på Tv og vit at f. eks. jeg sitter inne på et lite varmt kontor frem til 16.00- før jeg kommer meg hjem så fort så mulig til sommer, helg og grilling
Gammel 01-07-2005, 20:19   #5
Supermedlem

Kali- sin avatar

Meldinger: 1,071
Kali- er som en lysfontene.Kali- er som en lysfontene.Kali- er som en lysfontene.Kali- er som en lysfontene.Kali- er som en lysfontene.Kali- er som en lysfontene.Kali- er som en lysfontene.Kali- er som en lysfontene.Kali- er som en lysfontene.Kali- er som en lysfontene.Kali- er som en lysfontene.

Ja, slapp av og ta det helt piano... Jeg skjønner at det er frustrerende å ikke kunne gjøre noenting, men kanskje du kunne omorganisert alle fotoalbum eller kanskje plassert alle bøkene i alfabetisk rekkefølge etter forfatters mellomnavn?
Gammel 01-07-2005, 23:26   #6
Medlem

Sted: Asker
Meldinger: 246
Eleonora er som en lysfontene.Eleonora er som en lysfontene.Eleonora er som en lysfontene.Eleonora er som en lysfontene.Eleonora er som en lysfontene.Eleonora er som en lysfontene.Eleonora er som en lysfontene.Eleonora er som en lysfontene.Eleonora er som en lysfontene.Eleonora er som en lysfontene.Eleonora er som en lysfontene.

Takker for hyggelige hilsener...Det endte med at jeg sovna på sofaen og sov i et par timer. Våkna, dro og handla mat - tenkte å hente Tobias tidlig, men da jeg kom til dagmamman var han enda på tur...Mens jeg venta inviterte jeg meg selv på middag til naboen her hjemme - litt pinlig var det ettersom hun skulle få svigersen på besøk (langveisifra) men regner med at hun ville si i fra om det ikke passa - uansett gikk middagen greit den - Tobias lekte med sønnen hennes så jeg kunne ta det med ro. Kom hjem, kosa med Tobias før han la seg og har nå sett film. Så var denne dagen gått.

Lille store Oskar ble født 18. juli 2005
Vekt: 4850
Eleonora er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:11.