Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-11-2005, 14:03   #1
Seniormedlem

mayba sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Vestfold
Meldinger: 2,803
MP Rating: 0% (0)
mayba har en strålende fremtid.mayba har en strålende fremtid.mayba har en strålende fremtid.mayba har en strålende fremtid.mayba har en strålende fremtid.mayba har en strålende fremtid.mayba har en strålende fremtid.mayba har en strålende fremtid.mayba har en strålende fremtid.mayba har en strålende fremtid.mayba har en strålende fremtid.
Koker dere fortsatt flaskene??

Ja det lurer jeg på....

Stod å kokte tuteflaskene og de vanslige flaskene til Thea i stad...
Er det noen flere som gjør det???

Jeg gjør det ikke vær dag lenger altså,men en gang i blandt.
Det er lettere å lære andre,verre å lære seg selv.
mayba er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-11-2005, 14:11   #2
VIP-Medlem

anjus sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 6,011
anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Koker dere fortsatt flaskene??

Tar de i oppvaskmaskinen, og skylder de i varmt vann etterpå.
Om det er en som er ekstra skitten (les: glemt av flasken og det har vært melk i ) så vasker jeg den for hånd først og har den i oppvaskmaskinen etterpå.
Gammel 09-11-2005, 14:27   #3
Supermedlem

Athelas sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Aust-Agder :)
Meldinger: 643
Athelas har mye å være stolt av.Athelas har mye å være stolt av.Athelas har mye å være stolt av.Athelas har mye å være stolt av.Athelas har mye å være stolt av.Athelas har mye å være stolt av.Athelas har mye å være stolt av.Athelas har mye å være stolt av.Athelas har mye å være stolt av.Athelas har mye å være stolt av.Athelas har mye å være stolt av.

Det sluttet jeg med rundt 9 mnd tror jeg!
Kjører alt i oppvaskemaskinen, skyller alt godt før jeg setter det inn i maskinen, og skyller etterpå. I kaldt vann
Gammel 09-11-2005, 14:31   #4
Supermedlem

Hestehoven sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Meldinger: 1,060
Hestehoven er fantastisk mot andre.Hestehoven er fantastisk mot andre.Hestehoven er fantastisk mot andre.Hestehoven er fantastisk mot andre.Hestehoven er fantastisk mot andre.Hestehoven er fantastisk mot andre.Hestehoven er fantastisk mot andre.Hestehoven er fantastisk mot andre.Hestehoven er fantastisk mot andre.Hestehoven er fantastisk mot andre.Hestehoven er fantastisk mot andre.

Nei, det har jeg sluttet med for lenge siden. Jeg kjører alt i oppvaskmaskinen uten noen videre prosedyrer.

Lillesøster (06/08)
Hestehoven er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-11-2005, 14:34   #5
Veteranmedlem

muslingen sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 4,926
MP Rating: 100% (2)
muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.

Nei, vi slutta vel med det da han var et halvår eller så. De tas i oppvaskmaskinen på godt over soppdrepetemperatur (75€).
Gammel 09-11-2005, 15:40   #6
VIP-Medlem

Cilius sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 5,132
Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.

Jeg steriliserer dem ja, fordi vi ikke har oppvaskmaskin.
Gammel 09-11-2005, 16:03   #7
Veteranmedlem

AnneK27 sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 4,218
Blogginnlegg: 6
AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.

Tutekoppene går i oppvaskmaskinen. Vanlige flasker bruker vi ikke lengre
Gammel 09-11-2005, 16:09   #8
Veteranmedlem

Pinky sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 3,049
Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tarzanmamma
Samme her...skyller gjerne etter de har vært i maskin.

Pinky er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-11-2005, 18:08   #9
Seniormedlem

Klosetta sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Meldinger: 2,362
Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.

Sitat:
Samme her og. Men smokkene koker jeg innimellom.
Klosetta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-11-2005, 18:16   #10
Seniormedlem

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 1,840
Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.

Sitat:
Ditto her!

Miss Norway er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:01.