Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-07-2005, 14:33   #1
Seniormedlem

*Tove* sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Boston
Meldinger: 1,788
MP Rating: 0% (0)
*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.
blæ kom ikke inn

Jeg hadde søkt på sykepleien til høsten, både fulltid og deltid, men kom ikke inn. Kjedlig for jeg vet ikke helt hva jeg skal finne på nå.. Er andre opptak på mandag, men tviler sterkt. Søker med realkompetanse og kvoten for sånne som meg er nok knøttliten...tror jeg. Kommer nok til å ringe ofte i dagene etter skolestart for å høre om det er noen som ikke har møtt eller sluttet, tror dere det kan funke?

*Tove* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-07-2005, 17:59   #2
Supermedlem

Maysamor sin avatar

Sted: Spania
Meldinger: 655
Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.
Sv: kom ikke inn

Huff så kjipt da Tove..
Håper du kommer inn på neste inntak da. Hvilken plass var du på ventelista??
Vet ikke om det hjelper å ringe etter skolestart, men det er jo absolutt verdt ett forsøk.
Lykke til. Jeg krysser fingrer og tær for deg..
Gammel 29-07-2005, 19:34   #3
Supermedlem

Growilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Jotunheimen
Meldinger: 839
Growilla er et navn alle kjenner.Growilla er et navn alle kjenner.Growilla er et navn alle kjenner.Growilla er et navn alle kjenner.Growilla er et navn alle kjenner.Growilla er et navn alle kjenner.Growilla er et navn alle kjenner.Growilla er et navn alle kjenner.Growilla er et navn alle kjenner.Growilla er et navn alle kjenner.Growilla er et navn alle kjenner.

Uff så synd

Men man vet aldri! pluttselig kommer du inn!

Og når det gjelder etter at skolen har begynt, så ringer vel de til deg om evt. ledig plass?

Sånn var det vertfall før, at si du er nr 1 på venteliste når skolen begynner, ringer de og varsler deg om ledig plass, er det to som ikke møter, ringer de til nr 1.og 2 på lista osv.

Regner med at det fortsatt er sånn

Lykke til vertfall!

Marvin september 2000.

Marius januar 2004.

Marita desember 2005.

Growilla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-07-2005, 20:05   #4
Seniormedlem

*Tove* sin avatar

Sted: Boston
Meldinger: 1,788
*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.

greia er at når jeg ringte etter første opptak kunne de ikke si hvilken plass jeg hadde på lista!!!

*Tove* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-07-2005, 22:48   #5
Supermedlem

Junior sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 971
Junior er et navn alle kjenner.Junior er et navn alle kjenner.Junior er et navn alle kjenner.Junior er et navn alle kjenner.Junior er et navn alle kjenner.Junior er et navn alle kjenner.Junior er et navn alle kjenner.Junior er et navn alle kjenner.Junior er et navn alle kjenner.Junior er et navn alle kjenner.Junior er et navn alle kjenner.

Så dumt!!! Og du som var så klar for dette! Har i venninne som kom inn på realkompetanse for to år siden. Hun var ganske langt nede på lista, men vant på utholdenhet. Hun ringte skolen stadig og ga klar beskjed om at hun også kunne begynne etetr skolestart. To uker etter at skolen begynte ble hun ringt og fikk begynne. Til sommeren er hun sykepleier og jeg kan ikke tenke meg en bedre en!

Så det nytter Tove!!! Stå på! Jeg krysser fingrene for deg.

www.babyprat.no

Junior er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-07-2005, 23:27   #6
Veteranmedlem

Maiva sin avatar

Sted: Norges eldste by
Meldinger: 3,047
Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.

Ei venninde av meg kom heller ikke inn på sykepleien da jeg begynte. Hun lå ganske langt nede på venteliste. Men det ordnet seg faktisk allikevel, så ingenting er umulig. Det er alltid noen som slutter etter kort tid, så bare vær ivrig og ring skolen ofte og hør om de har en ledig plass!!
Lykkt il!
Gammel 30-07-2005, 09:19   #7
Supermedlem

mariaflyfly sin avatar

Meldinger: 612
mariaflyfly er bare skikkelig grei.mariaflyfly er bare skikkelig grei.mariaflyfly er bare skikkelig grei.mariaflyfly er bare skikkelig grei.mariaflyfly er bare skikkelig grei.mariaflyfly er bare skikkelig grei.mariaflyfly er bare skikkelig grei.mariaflyfly er bare skikkelig grei.mariaflyfly er bare skikkelig grei.mariaflyfly er bare skikkelig grei.mariaflyfly er bare skikkelig grei.

Ååh, så dumt. Håper det ordner seg for deg. Det er bare å stå på, slik venninna til Junior gjorde.
mariaflyfly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-07-2005, 11:53   #8
Supermedlem

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 1,064
Amufie er et navn alle kjenner.Amufie er et navn alle kjenner.Amufie er et navn alle kjenner.Amufie er et navn alle kjenner.Amufie er et navn alle kjenner.Amufie er et navn alle kjenner.Amufie er et navn alle kjenner.Amufie er et navn alle kjenner.Amufie er et navn alle kjenner.Amufie er et navn alle kjenner.Amufie er et navn alle kjenner.

Kjedelige nyheter å få ja..
Håper at ihærdig ringing til skolen er en løsning da!

Lykke til!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:54.