Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-05-2006, 19:26   #1
Seniormedlem

hornberta sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 2,840
MP Rating: 0% (0)
hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.
Arrow Korpstråd

Ja, siden bridezillaene ( ) her inne har egen tråd må vi også ha det!
Her kan vi nerde så mye vi vil om korps, musikk, konserter, øving, dirigenter..

You name it!!

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Enjoy!!!
Gammel 11-05-2006, 23:48   #2
Veteranmedlem

Lille Pille sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: i mitt eget hus :D
Meldinger: 3,322
Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.
Sv: Korpstråd

Go girl!!

For et usedvanlig vakkert instrument du hadde plukket frem da, hårny (kan nesten ikke kalle deg berta her inne, siden den andre berta også er korpsberte )

Skal spille konsert med TAK neste helg, vi... skal ikke du som TB'er være der da?
Gammel 11-05-2006, 23:54   #3
Veteranmedlem

Berta1973 sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Telemark
Meldinger: 4,460
Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.

Berta 1 og 2.....jeg tenkte på det samme sist vi prata korps....at vi er to korpsberter her

Super tråd da
Gammel 11-05-2006, 23:57   #4
Seniormedlem

hornberta sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 2,840
hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.

Lille Pille: Jeg er Askøyer fra neste onsdag av
Jeg er ei skikkelig korpshore om dagen! Det er det flere som har påpekt!

Bare prøver meg litt fram, hvor jeg trives hen jeg

Men var på konsert med TAK sist uke, og de var flinke!!

Berta: Kult med berte-selskap!!

Endelig en plass å nerde litt!!
Gammel 12-05-2006, 06:49   #5
Supermedlem

Frosken sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 1,408
Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av hornberta
Lille Pille: Jeg er Askøyer fra neste onsdag av
har flere kompiser (m/ektefeller/samboere/venninner) som spiller i korps på Askøy

Min korps karriere ble kort. Ja, den begynte vel egentlig aldri. Gikk på notekurs der vi siste kvelden skulle prøve instrumenter for å finne ut hva vi kunne spille. Men så skulle vi flytte så jeg måtte ta avslutningsprøven på forskudd og fikk aldri holdt noe instrument. Kom ikke i kontakt med korpsere der vi flyttet så det ble med notekurs. Så da tror jeg at jeg sniker meg ut igjen.
Gammel 12-05-2006, 12:16   #6
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Jeg er korpsberte
Spiller klarinett, var flink en gang i tiden og men, jeg gav meg for 10 år siden og begynte igjen i januar.
Øver, og trener og øver igjen.. en dag blir det vel bra.
Skal spille konsert i Oslo 16 Juni med Hadeland Janitsar.. På en eller annen pavilliong.
Jeg er yngtemann i korpset med mine 24 år og vi heter da Ungdomskorps.
Med en gjennomsnittsalder på 40 år tror jeg
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-05-2006, 12:22   #7
Veteranmedlem

Lille Pille sin avatar

Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.

Så flott at du har begynt igjen, Lil@!! Det er alltid et savn for korps som sliter, med de som har vært flinke, men ikke vil eller tør å begynne igjen .

Og så flink du er som øver . DET er ikke jeg noe flink til
Gammel 12-05-2006, 12:27   #8
Veteranmedlem

Berta1973 sin avatar

Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Lil@
Jeg er korpsberte
Spiller klarinett, var flink en gang i tiden og men, jeg gav meg for 10 år siden og begynte igjen i januar.
Øver, og trener og øver igjen.. en dag blir det vel bra.
Skal spille konsert i Oslo 16 Juni med Hadeland Janitsar.. På en eller annen pavilliong.
Jeg er yngtemann i korpset med mine 24 år og vi heter da Ungdomskorps.
Med en gjennomsnittsalder på 40 år tror jeg
Klarinett er et supert instrument godt at det er noen janitsjarere her også. Kan bli litt mye messing prat her

Hadeland Janitsjar....hmmm kanskje jeg kjenner noen derifra...jeg gikk på Toneheim med en haug fra Østlandet. Må tenke litt på den tror jeg.
Gammel 12-05-2006, 12:30   #9
Veteranmedlem

Lille Pille sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Berta1973
Kan bli litt mye messing prat her

Gammel 12-05-2006, 12:34   #10
Veteranmedlem

Berta1973 sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Lille Pille

Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:54.