Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-11-2005, 09:13   #1
Veteranmedlem

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 3,359
MP Rating: 0% (0)
Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.
Kuldekrem?

Tenkte å kjøpe kuldekrem, kikket litt rundt for å se hva folk anbefaler/bruker og kom over en tråd der noen hadde lagt inn denne linken: http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/3527416.html

Noen kommentarer? Missa? Andre?
Gammel 30-11-2005, 11:12   #2
Seniormedlem

Susi sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: 78 grader nord.
Meldinger: 2,065
Susi har mye å være stolt av.Susi har mye å være stolt av.Susi har mye å være stolt av.Susi har mye å være stolt av.Susi har mye å være stolt av.Susi har mye å være stolt av.Susi har mye å være stolt av.Susi har mye å være stolt av.Susi har mye å være stolt av.Susi har mye å være stolt av.Susi har mye å være stolt av.
Sv: Kuldekrem?

Dette synes jeg høres fornuftig ut i fra den erfaringen jeg har.

Vi bruker en krem som heter Avena Cold Cream, den trekker inn i huden, blir ikke liggende som en hinne utenpå som svært mange andre kuldekremer. Tidligere har vi brukt vanlig hudkrem med vann i. Ikke for å beskytte mot kulda, der er klær best. Men fordi snuppa mi blir veldig, veldig sår og tørr i kinnene om vinteren.
Gammel 30-11-2005, 11:40   #3
Veteranmedlem

Lille Pille sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: i mitt eget hus :D
Meldinger: 3,322
Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.

Jeg smører jentene med Ceridal-krem ca en halvtime før vi skal ut, når det er et par minus eller mindre. Den er uten vann, men er jo ganske fet da, og man kjenner den på huden i timesvis etterpå
Gammel 30-11-2005, 11:40   #4
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 2,353
saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.

Hmmm... Det høres jo veldig fornuftig ut, da. Men er det ingen kremer som fungerer som beskyttelse mot kulde?

Og å smøre to-tre timer før vi skal ut? Da må jeg jo sette på vekkeklokka bare for å stå opp og smøre snuppa slik at det skal gå lang nok tid før vi går ut. I barnehagen går de nemlig ut ganske tidlig på dagen, som regel i det vi kommer dit...

Vi brukte locobase sin fetkrem i fjor, men nå ble jeg jammen meg usikker.

Jeg vil heller smile på en sykkel, enn gråte i en limousin
saxpia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-11-2005, 11:43   #5
Seniormedlem

Susi sin avatar

Susi har mye å være stolt av.Susi har mye å være stolt av.Susi har mye å være stolt av.Susi har mye å være stolt av.Susi har mye å være stolt av.Susi har mye å være stolt av.Susi har mye å være stolt av.Susi har mye å være stolt av.Susi har mye å være stolt av.Susi har mye å være stolt av.Susi har mye å være stolt av.

Jeg tror det er bedre å smøre jevnlig enn å smøre rett før man går ut liksom. Ikke nødvendigvis akkurat 3 timer før.
Gammel 30-11-2005, 11:44   #6
Seniormedlem

Susi sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Lille Pille
Jeg smører jentene med Ceridal-krem ca en halvtime før vi skal ut, når det er et par minus eller mindre. Den er uten vann, men er jo ganske fet da, og man kjenner den på huden i timesvis etterpå
Ja, den har vi også brukt. Men synes ikke den trekker inn i huden i det hele tatt. Vanskelig, dette.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:23.