Sliter litt her med å finne ut hva Victoria skal få å drikke til kveldsmat...
Sambo er stooor fan av melk, og han drikker over 1 liter per dag. Vi har gitt Victoria dette fra hun begynte å drikke noe annet enn morsmelk (over 1 år) Men hun begynte å plages av hard mage. Jeg hadde selv problemer med dette da jeg var baby, og mamma kuttet ut melken etter legens anbefaling, og jeg ble helt bra. Vi fikk tips om dette fra Victorias lege også, og etter jul begynte vi å trappe betydelig ned på dette.
I dag drikker hun et glass eller to med melk til frokost i barnehagen. Dette er altså mye mindre enn hun pleide å få. Og hun er sååå mye bedre med bæsjen. Hun sliter så og si ikke med den. Det er en drøm nesten nå når hun bæsjer
Som erstatning til melken har jeg kjøpt saft til Victoria som kveldsmat. Funlight. Hun drikker ca.1 kopp av det.
Men nå har sambo satt seg heelt på bakbena. Saft er SÅ usunt. Alskens stoffer i det. Er det virkelig SÅ usunt som han skal ha det til?
Og han vil heller gi henne melk, og da blir JEG irritert. Når magen hennes endelig oppfører seg som normalt, så vil jeg ikke gi henne mer melk enn det hun får til frokost

Hun drikker vann til lunch og middag, og har ikke lyst å gi henne vann til kveldsmat og. Hun har fått juice enkelte kvelder, men dette er bare noe vi har i kjøleskapet av og til.
Så det står egentlig mellom lettmelk og funlight-saft...