Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-05-2006, 09:39   #1
Supermedlem

Cstine sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 1,317
MP Rating: 0% (0)
Cstine er fantastisk mot andre.Cstine er fantastisk mot andre.Cstine er fantastisk mot andre.Cstine er fantastisk mot andre.Cstine er fantastisk mot andre.Cstine er fantastisk mot andre.Cstine er fantastisk mot andre.Cstine er fantastisk mot andre.Cstine er fantastisk mot andre.Cstine er fantastisk mot andre.Cstine er fantastisk mot andre.
Kveldstreff snart....?

Noen andre som er keen på å treffes snart? Er det fint vær kan vi gjerne grille pølser i hagen min..? Noen som kanskje vil? Noen bussy damer som har få kvelder de kan?

Jeg bor på Nordstrand..

"" Sept-04
Cstine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-05-2006, 09:44   #2
Veteranmedlem

Lilly16 sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Lørenskog
Meldinger: 3,012
Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.
Sv: Kveldstreff snart....?

Jeg er med når som helst jeg, såfremt ikke skal noe spes. Og jeg er gjerne med på grillings i hagen din.

Lilly16 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-05-2006, 09:45   #3
VIP-Medlem

Cilo sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 6,400
Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.

Jeg er med så frem det passer!

2006

2008
Cilo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-05-2006, 09:53   #4
Supermedlem

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Moss
Meldinger: 509
Bøllusmamma er et navn alle kjenner.Bøllusmamma er et navn alle kjenner.Bøllusmamma er et navn alle kjenner.Bøllusmamma er et navn alle kjenner.Bøllusmamma er et navn alle kjenner.Bøllusmamma er et navn alle kjenner.Bøllusmamma er et navn alle kjenner.Bøllusmamma er et navn alle kjenner.Bøllusmamma er et navn alle kjenner.Bøllusmamma er et navn alle kjenner.Bøllusmamma er et navn alle kjenner.

Jeg vil være med på kveldstreff når jeg har fått ut lillebror og kommet meg litt igjen...

Må jo ta han med da, men kjenner jeg dere damer rett er vel ikke det noe problem...

Emilie skal få en lillebror rundt 12. mai
Bøllusmamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-05-2006, 09:55   #5
Veteranmedlem

Lilly16 sin avatar

Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Bøllusmamma
Må jo ta han med da, men kjenner jeg dere damer rett er vel ikke det noe problem...
Jeg vil tro det skal gå ganske så bra ja.

Lilly16 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-05-2006, 09:57   #6
Veteranmedlem

Lilly16 sin avatar

Cstine: Kan du ikke bare foreslå en dag eller to som passer for deg, så henger vi andre oss på? Det er nok mange som er klare for et treff igjen vil jeg tro, for nå er det leeenge side sist.

Gammel 12-05-2006, 10:14   #7
Seniormedlem

Safir sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Meldinger: 2,493
Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg og Oskar kommer gjerne!!
Safir er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-05-2006, 10:39   #8
Seniormedlem

Imiles sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Meldinger: 2,390
Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg kommer også hvis det passer med at tar Adrian og ikke jobber om kvelden

Dato, takk

født september`04 og
født februar `07
med termin i April `09
Imiles er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-05-2006, 10:53   #9
Veteranmedlem

julibe sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Ullensaker
Meldinger: 4,930
julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg vil også gjerne komme hvis det passer. Enten med eller uten Mina.

julibe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-05-2006, 12:38   #10
Supermedlem

Cstine sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Meldinger: 1,317
Cstine er fantastisk mot andre.Cstine er fantastisk mot andre.Cstine er fantastisk mot andre.Cstine er fantastisk mot andre.Cstine er fantastisk mot andre.Cstine er fantastisk mot andre.Cstine er fantastisk mot andre.Cstine er fantastisk mot andre.Cstine er fantastisk mot andre.Cstine er fantastisk mot andre.Cstine er fantastisk mot andre.

Mandag 22 eller tirsdag 23??

Ikke noe problem å ha med søte små bebiser!!

Blir det dårlig vær kan vi enten være inne hos meg eller møtes i byen? Eller et annet sted

"" Sept-04
Cstine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:40.