Er redd for at dette kommer til å bli langt. Veldig langt så det trengs sikkert litt tid for å komme seg gjennom mitt innlegg, bare for å advare liksom
Nå er det veldig lenge siden dere har hørt noe særlig i fra meg og snuppa har jeg ikke vist frem på så lenge jeg kan huske så det kommer til å bli et lite bilderas her. Håper det ikke plager noen
Grunnen til at jeg ikke har vært så aktiv her i det siste er flere grunner. Blandt annet har det skjedd mye og dagene har vært travle.
Sist dere hørte noe særlig i fra meg var vell før sommeren når vi drev å gikk på visninger. Hus etter hus glapp fra oss og vi ga nærmest opp. Hver eneste budrunde ble heftig å det gikk alltid flere hundretusen over takst.
Så var vi på en visning og vi likte det vi så, fire soverom, loftstue, stor stue og ikke minst kjøkken som en kunne være mer en 1 på. Det hele låg i et barnevennlig område, det var en drøm. Å med utrolig mye folk på visning forsvant håpet der og men vi ble nå med i budrunden.
Budet vårt på 250 000 over takst var i grunnen vårt siste og som ventet kom det nytt bud på 280 000 over takst. Vi var utrolig usikker og hadde i grunnen sagt til megler av vi stoppet men like før tidsfristen gikk ut ombestemte vi oss og la inn bud på 300 000 over takst. Det skulle bli noe vi ikke kom til å angre på. Huset var vårt, vi hadde kjøpt vårt første hus
Han som bodde der var nærmest utflyttet og vi fikk overtakelse to uker etter. Så det ble travel uker. Leiligheten min ble lagt ut for salg og solgt. Kunne kansje ventet til etter sommeren og håpet på en heftigere budrunde men jeg ville bare få den solgt og jeg satt igjen med en gevinst på 300 000 når megler var betalt og det er en god årslønn da
Hadde visning på leiligheten en mandag og frem til fredagen pakket vil alt vi hadde og flyttet inn i vårt nye hus. Internett ble det ikke tid til da kan en si.
I det nye huset har vi hatt litt problem med tele2, vi var lovet internett den 10 men det fikk vi ikke. Ble så lovet den 24 og ble ganske frustrert den 23 når vi fikk melding om mulig utsettelse. Heldigvis ble det ikke mer utsettelse og vi har nå internett

Det har vært litt savnet ja
Ellers har vi jo hatt ferie. Mitt i visninger og pakking var min søster, jeg og snuppa i kristiandsand i dyreparken. Overnattet på dyrepark hotellet, utrolig flott hotell. Dagen i parken kunne derimot vært litt bedre, det regnet så å si hele dagen. Men vi prøvde å gjøre det beste ut av det og fikk nå sett litt dyr
Har vært noen dager på hytta til mine foreldre. Det har vært utrolig deilig å bare slappe av og nyte livet. Snuppa har kost seg i badestampen og badet flere ganger daglig. Å blir utrolig frustrert om ingen gidder bade med henne. Det nytter ikke å nevne bading, da står hun i såfall ved stampen med en gang å forlanger bading NÅ.
Vi har og vært en uke i danmark. Å det var deilig å kommet seg på en skikkelig ferie for en gangs skyld. Vi hadde leid et sommerhus med svigers, det var svømmebasseng og boblebad, midt i blinken for ei lita badenymfe.
Vi var en tur i Tyskland å gikk berskerk

Har hvertfall smågodter til ungene som står på døra til halloween og som julebukker. Å noen brett med brus har vi og stående.
Legoland var vi og i og det var kjempe moro

Det var et lite pariserhjul der som virkelig falt i smak, vi kjørte noen runder i det kan en si. I tømmerrenna var hun og oppi, det var nok litt skummelt. Det kom hvertfall noen tårer når det første sjokket etter bakken hadde gitt seg.
Ellers var vi i Randers regnskov, kjempe mange spennedes dyr å se på. Spesielt fiskene var moro å stå å se på gjennom glasset. Vi var og i et lite zoo like i nærheten av der vi bodde og dyr er jo bare toppen da.
Så det er litt av hva vi har gjort de siste ukene og hvorfor dere ikke har sett så mye til meg. Ikke sikkert dere har merket at jeg var borte men
Snuppa er ei utrolig herlig jente. Jeg lurer virkelig på hvor hun har det gode humøret fra. Hun er utrolig flink til gjøre seg til å kan sjarmere gråstein. Hun er veldig harmonisk å blid og vi er utrolig heldige.
HUn har veldig godt sovehjerte, arvet fra begge foreldrene. Så det er nesten flaut å si hvordan vi har det, får noen blikk å kommentarer da ja. Vi vett vist ikke hvordan det er å ha barn.
Snuppa legger seg i åtte tiden og sovner som regel med en gang og sover til 09.45-10.30. Å bli vekket tidligere er hardt for henne, å det tar tid før hun våkner skikkelig.
Hun sier enda ikke så mangen ord, men den her snuppa er noe for seg selv. Selv om hun ikke har så mange tydelig ord så setter hun gjerne sammen setninger med de ordene på 3-4 ord i setningen. Gjøre seg forstått har hun hvertfall ikke problem med. For går det ikke med snakkettøyet går det alltid med tydelig kropsspråk.
Hun er og litt utolmodig, ikke vanskelig å se hvem som er faren. Så en kan ikke si at snart skal vi bade, snart skal vi spise, snart skal vi gå ut. For sier en det går hun til badet, stolen eller døren og forlanger at det skjer NÅ.
Hun liker veldig godt å være uke å plasserer en henne på en lekeplass kan hun underholde seg selv i timer.
Det er bare for meg å sitte å beundre den jenta jeg elsker over alt på denne jord

For blande meg er ikke vits, hun klarer selv nemlig. Hjelp vil hun sjelden ha.
Ellers går alt bra med meg selv, har hatt nærmest en mnd deilig ferie. Nydelig vær det meste, kan nesten ikke huske at det har regnet. Drømmeferie med andre ord.
Er veldig babysyk og etter en uke med kvalme tok jeg en test i går som desverre ble negativ. Så vi får bare fortsette å prøve og håper at en liten huleboer snart finner plass.
Kommer bilder og etterhvert, mulig jeg ikke rekker det nå før jeg går fra jobb men da kommer de hvertfall i løpet av dagen.
Å om noen virkelig har giddet lese alt dette vaset jeg har skrevet så en

til dere. Klarte som vanlig ikke å begrense meg.