Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-07-2006, 06:21   #1
VIP-Medlem

AnneKristine sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kleppe (Stavanger)
Meldinger: 5,675
MP Rating: 100% (1)
AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.
Laaangt fra oss

Er redd for at dette kommer til å bli langt. Veldig langt så det trengs sikkert litt tid for å komme seg gjennom mitt innlegg, bare for å advare liksom

Nå er det veldig lenge siden dere har hørt noe særlig i fra meg og snuppa har jeg ikke vist frem på så lenge jeg kan huske så det kommer til å bli et lite bilderas her. Håper det ikke plager noen

Grunnen til at jeg ikke har vært så aktiv her i det siste er flere grunner. Blandt annet har det skjedd mye og dagene har vært travle.

Sist dere hørte noe særlig i fra meg var vell før sommeren når vi drev å gikk på visninger. Hus etter hus glapp fra oss og vi ga nærmest opp. Hver eneste budrunde ble heftig å det gikk alltid flere hundretusen over takst.
Så var vi på en visning og vi likte det vi så, fire soverom, loftstue, stor stue og ikke minst kjøkken som en kunne være mer en 1 på. Det hele låg i et barnevennlig område, det var en drøm. Å med utrolig mye folk på visning forsvant håpet der og men vi ble nå med i budrunden.
Budet vårt på 250 000 over takst var i grunnen vårt siste og som ventet kom det nytt bud på 280 000 over takst. Vi var utrolig usikker og hadde i grunnen sagt til megler av vi stoppet men like før tidsfristen gikk ut ombestemte vi oss og la inn bud på 300 000 over takst. Det skulle bli noe vi ikke kom til å angre på. Huset var vårt, vi hadde kjøpt vårt første hus

Han som bodde der var nærmest utflyttet og vi fikk overtakelse to uker etter. Så det ble travel uker. Leiligheten min ble lagt ut for salg og solgt. Kunne kansje ventet til etter sommeren og håpet på en heftigere budrunde men jeg ville bare få den solgt og jeg satt igjen med en gevinst på 300 000 når megler var betalt og det er en god årslønn da

Hadde visning på leiligheten en mandag og frem til fredagen pakket vil alt vi hadde og flyttet inn i vårt nye hus. Internett ble det ikke tid til da kan en si.

I det nye huset har vi hatt litt problem med tele2, vi var lovet internett den 10 men det fikk vi ikke. Ble så lovet den 24 og ble ganske frustrert den 23 når vi fikk melding om mulig utsettelse. Heldigvis ble det ikke mer utsettelse og vi har nå internett Det har vært litt savnet ja

Ellers har vi jo hatt ferie. Mitt i visninger og pakking var min søster, jeg og snuppa i kristiandsand i dyreparken. Overnattet på dyrepark hotellet, utrolig flott hotell. Dagen i parken kunne derimot vært litt bedre, det regnet så å si hele dagen. Men vi prøvde å gjøre det beste ut av det og fikk nå sett litt dyr

Har vært noen dager på hytta til mine foreldre. Det har vært utrolig deilig å bare slappe av og nyte livet. Snuppa har kost seg i badestampen og badet flere ganger daglig. Å blir utrolig frustrert om ingen gidder bade med henne. Det nytter ikke å nevne bading, da står hun i såfall ved stampen med en gang å forlanger bading NÅ.

Vi har og vært en uke i danmark. Å det var deilig å kommet seg på en skikkelig ferie for en gangs skyld. Vi hadde leid et sommerhus med svigers, det var svømmebasseng og boblebad, midt i blinken for ei lita badenymfe.
Vi var en tur i Tyskland å gikk berskerk Har hvertfall smågodter til ungene som står på døra til halloween og som julebukker. Å noen brett med brus har vi og stående.
Legoland var vi og i og det var kjempe moro Det var et lite pariserhjul der som virkelig falt i smak, vi kjørte noen runder i det kan en si. I tømmerrenna var hun og oppi, det var nok litt skummelt. Det kom hvertfall noen tårer når det første sjokket etter bakken hadde gitt seg.
Ellers var vi i Randers regnskov, kjempe mange spennedes dyr å se på. Spesielt fiskene var moro å stå å se på gjennom glasset. Vi var og i et lite zoo like i nærheten av der vi bodde og dyr er jo bare toppen da.

Så det er litt av hva vi har gjort de siste ukene og hvorfor dere ikke har sett så mye til meg. Ikke sikkert dere har merket at jeg var borte men

Snuppa er ei utrolig herlig jente. Jeg lurer virkelig på hvor hun har det gode humøret fra. Hun er utrolig flink til gjøre seg til å kan sjarmere gråstein. Hun er veldig harmonisk å blid og vi er utrolig heldige.
HUn har veldig godt sovehjerte, arvet fra begge foreldrene. Så det er nesten flaut å si hvordan vi har det, får noen blikk å kommentarer da ja. Vi vett vist ikke hvordan det er å ha barn.
Snuppa legger seg i åtte tiden og sovner som regel med en gang og sover til 09.45-10.30. Å bli vekket tidligere er hardt for henne, å det tar tid før hun våkner skikkelig.

Hun sier enda ikke så mangen ord, men den her snuppa er noe for seg selv. Selv om hun ikke har så mange tydelig ord så setter hun gjerne sammen setninger med de ordene på 3-4 ord i setningen. Gjøre seg forstått har hun hvertfall ikke problem med. For går det ikke med snakkettøyet går det alltid med tydelig kropsspråk.

Hun er og litt utolmodig, ikke vanskelig å se hvem som er faren. Så en kan ikke si at snart skal vi bade, snart skal vi spise, snart skal vi gå ut. For sier en det går hun til badet, stolen eller døren og forlanger at det skjer NÅ.
Hun liker veldig godt å være uke å plasserer en henne på en lekeplass kan hun underholde seg selv i timer.
Det er bare for meg å sitte å beundre den jenta jeg elsker over alt på denne jord For blande meg er ikke vits, hun klarer selv nemlig. Hjelp vil hun sjelden ha.

Ellers går alt bra med meg selv, har hatt nærmest en mnd deilig ferie. Nydelig vær det meste, kan nesten ikke huske at det har regnet. Drømmeferie med andre ord.
Er veldig babysyk og etter en uke med kvalme tok jeg en test i går som desverre ble negativ. Så vi får bare fortsette å prøve og håper at en liten huleboer snart finner plass.

Kommer bilder og etterhvert, mulig jeg ikke rekker det nå før jeg går fra jobb men da kommer de hvertfall i løpet av dagen.

Å om noen virkelig har giddet lese alt dette vaset jeg har skrevet så en til dere. Klarte som vanlig ikke å begrense meg.

AnneKristine og gojenta 18.November.04 og lillebror født 09.mai.07
AnneKristine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-07-2006, 06:30   #2
VIP-Medlem

AnneKristine sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kleppe (Stavanger)
Meldinger: 5,675
MP Rating: 100% (1)
AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Laaangt fra oss

Tar noen bilder så langt jeg rekker, om ønskelig kan mere komme

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Sånn ser et mårratryne ut. Har blitt vekket og det er ikke noe kjekt.

Det er deilig med sommer, sitte på terrassen på hytta å bare nyte livet.

Det er ikke så mye som skal til, en bøtte vann holder lenge

På dyrepark hotellet hadde vi utsikt til sabeltannriket, det var kjekt å sitte i vinduet å se ut.

Fikk sett på noen dyr før regnet satte inn. Men det er litt skummelt, er tryggest på mor sitt fang.

Å så satte regnet inn.

AnneKristine og gojenta 18.November.04 og lillebror født 09.mai.07
AnneKristine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-07-2006, 07:17   #3
Supermedlem

alice83 sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: På en øy i Nord.
Meldinger: 844
MP Rating: 0% (0)
alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.

Gratulerer med nytt hus

Er kjempe lenge sia eg også va aktiv her, men har fått beskjed fra min kjære å være mer her fordi han syntes eg henta så mye lure ting herfra

Så stor og flink jente du har fått, hørtes ut som dere har had en fin sommer hittil.

alice83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-07-2006, 08:00   #4
VLN
Supermedlem

VLN sin avatar

Sted: Oslo
Meldinger: 1,198
VLN har en strålende fremtid.VLN har en strålende fremtid.VLN har en strålende fremtid.VLN har en strålende fremtid.VLN har en strålende fremtid.VLN har en strålende fremtid.VLN har en strålende fremtid.VLN har en strålende fremtid.VLN har en strålende fremtid.VLN har en strålende fremtid.VLN har en strålende fremtid.

Takk for kjempefin rapport og herlige bilder av nydelige Amalie
Skjønner at dere har vært busy i sommer, gratulerer såå mye med nytt hus!!
Gammel 30-07-2006, 08:34   #5
Seniormedlem

Akino sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 1,688
Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.

Gratulerer med hus.

Koslig å lese hvordan det står til med dere
Gammel 30-07-2006, 10:08   #6
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,571
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.

Så lang og flott rapport, takk for at du delte den med oss
grattis som huseiere !!

så stor og nydelig hu har blitt ....

Og den sovetia? FY faen, wow
Her legger Noah seg kl 8, stå opp alt fra 7 til 10
sover a ikke på dagen?
Gammel 30-07-2006, 11:08   #7
Supermedlem

Solen sin avatar

Sted: Øvre Romerike
Meldinger: 844
Solen har en strålende fremtid.Solen har en strålende fremtid.Solen har en strålende fremtid.Solen har en strålende fremtid.Solen har en strålende fremtid.Solen har en strålende fremtid.Solen har en strålende fremtid.Solen har en strålende fremtid.Solen har en strålende fremtid.Solen har en strålende fremtid.Solen har en strålende fremtid.

Tusen takk for lang og fin rapport. Gratulerer som huseiere og det var nydelig blider av en liten frøken.
Solen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-07-2006, 14:32   #8
Supermedlem

Blush sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 859
Blush har en strålende fremtid.Blush har en strålende fremtid.Blush har en strålende fremtid.Blush har en strålende fremtid.Blush har en strålende fremtid.Blush har en strålende fremtid.Blush har en strålende fremtid.Blush har en strålende fremtid.Blush har en strålende fremtid.Blush har en strålende fremtid.Blush har en strålende fremtid.

så hyggelig å høre fra dere igjen! Syns det var moro å lese jeg - ikke ille langt
Dere har virkelig vært heldige med snuppa ja. Så deilig lang natt dere kan nyte - misunner den på helgemorgenene kan man si. Men kan ikke klage vi heller da - får stort sett sove til 8 i helgene (og i dag til 9, men det har ikke skjedd før).

Kos dere videre i nytt hus! Høres deilig ut med masse plass.
Gammel 30-07-2006, 15:09   #9
Veteranmedlem

Mamablue sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Enebakk
Meldinger: 4,059
Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.

Så stor hun er blitt.. likner veldig på mammaen sin!
Med andre ord.. helt nydelig
Gratulerer med nytt hus Det er godt å ha sitt eget!

Lykke til med huleboer-prøvingen.. håper det går raskt.. unger er herlige!
Mamablue er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-07-2006, 15:34   #10
Veteranmedlem

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 4,068
nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.

Grattis med nytt hus, og takk for flott rapport med fine bilder av skjønne Amalie!
nolo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:43.