Ja det er altfor lenge siden , men nå er mannen på guttetur med båt over til newcastle så da har hu mor tid til annet enn bare å lese
I dyreparken
Ser storesøs LITT stolt ut eller
Vi traff nemlig på Ali som ekspeditør i en Vero Moda butikk i Kristiansand.
Vi kjøpte en t-skjorte som hun fikk autografen på også fikk vi tatt dette bilde. Han var en ganske sjenert ung mann hehe men søt er han nå.

På ferie i Tyrkia

Koser seg på stranda

Is er godt i varmen

Han elsker å svø
mme med armringene sine (pappan er i vannet med ham)

Inn til kanten for å hoppe uti enda en gang til

Skjønningen min

Storesøster er gøy

Gullene mine

Deilig å bade

På tur i båten vår , da koser de seg

Må jo få kjenne på vannet må vite og selv om det var kaldt skulle han absolutt nedi med beina , tror han hadde hoppet uti om han hadde fått lov jeg hehe

Nissegutten min på nissefest

Ikke heeeelt fornøyd

Sitter på fanget mitt og følger spent og litt skeptisk med på nissen som kom på besøk
Ja det var vel litt å se på det
Ellers går det strålende med lillegutt , han prater som en foss og koser seg veldig i barneparken.
Gikk 1 mnd før han sluttet å grine , men nå vinker han pent farvel til meg.
Rampete er han men gurimalla så herlig også da.
Han vet å snurre mamman sin rundt lillefingen ja
Vi skal nå forresten å ta blodprøver på mandag da Xander har fått en del allergiske reaksjoner ala typen elveblest i ansiktet av blandt annet , fiskeboller , fiskekaker , sjokoladekake , brownies så blir spennende å se hva han er allergisk mot. Gruer meg litt til blodprøven men det går nok helst greit tenker jeg
Samtidig sjekker legen for pollen allergi siden jeg og storesøs har det også cøliaki siden han har hatt litt ømfindtlig mage. Vi tror jo ikke han har det , men siden han likevel skulle stikkes kunne vi ta det i samme slengen bare for å utelukke det.
Ja det var altså litt fra oss , nå skal jeg snart ta natta.