Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-01-2006, 21:27   #1
VIP-Medlem

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 6,020
MP Rating: 0% (0)
mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.
Lillegutten min hadde uflaks i går han..

Jonathan satt og lekte med Sol og Julie inne på rommet,og plutselig hører jeg en utrolig høy skriking og finner en hysterisk liten tass der inne..
Spurte jentene hva han hadde gjort siden han skrek så,jo,han hadde krabbet med en blyant i munnen også hadde han snubla
Jeg så han blødde fra munn og meg og Anita prøvde og sjekke inne i munn men det var helt umulig..Han fikk no vann og drakk det ,to eller tre slurker og så var det plutselig greit..
Dette skjedde i halv sju tida tror jeg,kikka ikke på klokka.
Vi kledde på ungene og dro ut for å skli med de,jonathan var kjempefornøyd igjen og hadde et topp humør.Gikk inn klokka åtte ,skulle legge han,men da jeg hadde fått lagt han så begynte å hyle,da var klokka halv ni..,han fikk en stikkpille,når det begynte å virke så sov så han i ti minutter og så var det på'n igjen,når han hadde hylt og bært seg i seks lange timer så dro jeg på legevakta og fikk sjekka munnen hans,han klarte ikke å drikke,ikke ha sutt i munn..alt gjorde vondt..
Legen sjekka munnen og det viste seg at han hadde et kutt oppe i ganen på en halv cm...
Ikke rart han har hylt og skreket..han hylte bare han så flaska,han ville jo ikke ha når han ikke fikk det ned..Ga han en stikkpille når jeg kom fra legevakta og la han,så han sovna i femtida i dag tidlig,så meg og Jonathan sov til klokka halv tre i dag...
I dag så klarer han å drikke igjen og han har fått i seg mat,så nå ligger han i senga og sover..Så nå kan jeg sitte og slappe av litt..
Så heretter så er alle blyanter og penner og farlige ting lagt langt vekk..
Gammel 21-01-2006, 21:32   #2
Seniormedlem

Massi sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Hurum
Meldinger: 2,687
Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.
Sv: Lillegutten min hadde uflaks i går han..

Lille godgutten din mamma_nemi Ikke noe godt med sår i munnen. Godt han er bedre i dag

God bedrings fra Benjamin og Massi
Gammel 21-01-2006, 21:33   #3
Veteranmedlem

julibe sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Ullensaker
Meldinger: 4,930
julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.

Åh, huff da!

Det der er min store skrekk!! Folk tror sikkert jeg er helt hysterisk, men jeg kjenner jeg blir litt panisk når Benjamin går rundt med lange ting i munnen. Har helt angst for at han skal tryne og kjøre ting (les: penner, skjeer o.l) langt bak i halsen, eller som Jonathan gjorde, skade seg i munnen...

Jammen bra det ikke ble mer enn et kutt da. Stakkars Jonathan

julibe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-01-2006, 21:33   #4
Supermedlem

Fia3 sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 829
Fia3 er fantastisk mot andre.Fia3 er fantastisk mot andre.Fia3 er fantastisk mot andre.Fia3 er fantastisk mot andre.Fia3 er fantastisk mot andre.Fia3 er fantastisk mot andre.Fia3 er fantastisk mot andre.Fia3 er fantastisk mot andre.Fia3 er fantastisk mot andre.Fia3 er fantastisk mot andre.Fia3 er fantastisk mot andre.

Uffda!! Det hørtes ikke noe godt ut nei! Godt at det går bedre nå da . Får holde disse små unna alt av penner og farlige ting ja. Lasse er også fæl til å løpe rundt med kulepenner spesiellt... Liker ikke det nei! Og han blir jo så sinna når jeg tar de ifra han. Ikke lett med storesøsken heller som legger fra seg ting overalt

Får håpe alt går bedre med snuppen din heretter da

5. nov.88 4. aug.95 27. juli 01 3. sept.04

Fia3 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-01-2006, 21:40   #5
VIP-Medlem

Cilo sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 6,400
Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av julibe
Det der er min store skrekk!! Folk tror sikkert jeg er helt hysterisk, men jeg kjenner jeg blir litt panisk når Benjamin går rundt med lange ting i munnen. Har helt angst for at han skal tryne og kjøre ting (les: penner, skjeer o.l) langt bak i halsen, eller som Jonathan gjorde, skade seg i munnen...
Jeg også!

Stakkars Jonathan, det var nok fryktelig vondt ja! Håper han får sove godt i natt, så du får slappet av og fått deg litt søvn du også vennen!!

2006

2008
Cilo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-01-2006, 21:41   #6
Veteranmedlem

linka-mor sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 4,111
linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Uff og uff, så fælt det hørtest ut!!
Typisk att når unger har ett sår eller når det er noe som plager dem er det vondest når de legger seg Stakkar lille!
Gammel 22-01-2006, 01:25   #7
Veteranmedlem

Berta1973 sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Telemark
Meldinger: 4,460
Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.

Å uff å uff det hørtes ikke godt ut nei. Jeg tar ifra Maja penner og blyanter også tenker som flere her at det kan være stygt hvis hun ramler med den i munnen. Men det er ikke alltid så greit å ha full oversikt, ihvertfall ikk emed eldre søsken Godt at det gikk bra, nemi
Gammel 22-01-2006, 01:35   #8
Supermedlem

jubi sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Stavanger
Meldinger: 508
jubi er som en lysfontene.jubi er som en lysfontene.jubi er som en lysfontene.jubi er som en lysfontene.jubi er som en lysfontene.jubi er som en lysfontene.jubi er som en lysfontene.jubi er som en lysfontene.jubi er som en lysfontene.jubi er som en lysfontene.jubi er som en lysfontene.

Sitat:
Opprinnelig postet av julibe
Åh, huff da!

Det der er min store skrekk!! Har helt angst for at han skal tryne og kjøre ting (les: penner, skjeer o.l) langt bak i halsen, eller som Jonathan gjorde, skade seg i munnen...

Jammen bra det ikke ble mer enn et kutt da. Stakkars Jonathan
Samme her, min Jonathan går til stadighet med ting i munnen. Håper din Jonathan kommer seg raskt

jubi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-01-2006, 01:50   #9
Æresmedlem

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Sandnes
Meldinger: 11,668
Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.

AU, ja!
Sarah Elise falt med flaggstanga si da hun var rundt 2 år, heldigvis ble det ikke store kuttet!
Huff, det er mye man må passe på med disse småtrolla!

http://www.inspirasjononline.com/for...referrerid=704
Cazandra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-01-2006, 01:53   #10
VIP-Medlem

Cecilie85 sin avatar

Medlem siden: May 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 9,408
Cecilie85 har slått av rykte

stakkars lille gutten din

Cecilie85 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:52.