Jonathan satt og lekte med Sol og Julie inne på rommet,og plutselig hører jeg en utrolig høy skriking og finner en hysterisk liten tass der inne..
Spurte jentene hva han hadde gjort siden han skrek så,jo,han hadde krabbet med en blyant i munnen også hadde han snubla

Jeg så han blødde fra munn og meg og Anita prøvde og sjekke inne i munn men det var helt umulig..Han fikk no vann og drakk det ,to eller tre slurker og så var det plutselig greit..
Dette skjedde i halv sju tida tror jeg,kikka ikke på klokka.
Vi kledde på ungene og dro ut for å skli med de,jonathan var kjempefornøyd igjen og hadde et topp humør.Gikk inn klokka åtte ,skulle legge han,men da jeg hadde fått lagt han så begynte å hyle,da var klokka halv ni..,han fikk en stikkpille,når det begynte å virke så sov så han i ti minutter og så var det på'n igjen,når han hadde hylt og bært seg i seks lange timer så dro jeg på legevakta og fikk sjekka munnen hans,han klarte ikke å drikke,ikke ha sutt i munn..alt gjorde vondt..
Legen sjekka munnen og det viste seg at han hadde et kutt oppe i ganen på en halv cm...
Ikke rart han har hylt og skreket..han hylte bare han så flaska,han ville jo ikke ha når han ikke fikk det ned..Ga han en stikkpille når jeg kom fra legevakta og la han,så han sovna i femtida i dag tidlig,så meg og Jonathan sov til klokka halv tre i dag...
I dag så klarer han å drikke igjen og han har fått i seg mat,så nå ligger han i senga og sover..Så nå kan jeg sitte og slappe av litt..
Så heretter så er alle blyanter og penner og farlige ting lagt langt vekk..