Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-06-2006, 14:07   #1
Veteranmedlem

Plusle sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Meldinger: 4,083
MP Rating: 0% (0)
Plusle har mye å være stolt av.Plusle har mye å være stolt av.Plusle har mye å være stolt av.Plusle har mye å være stolt av.Plusle har mye å være stolt av.Plusle har mye å være stolt av.Plusle har mye å være stolt av.Plusle har mye å være stolt av.Plusle har mye å være stolt av.Plusle har mye å være stolt av.Plusle har mye å være stolt av.
Litt håpløs barnehage-ansatt?

.......

Sist endret av Plusle; 31-08-2007 kl 15:09.
Plusle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-06-2006, 15:51   #2
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Litt håpløs barnehage-ansatt?

Jeg er også av den mening at bhge-personalet skal støtte foreldre i oppdragelsen så langt det er mulig og etisk forsvarlig. Når du så tydelig viste at dere hadde snakket om det, og dere valgte å gjøre det på denne måten, burde hun ha "spilt" med, mener jeg. Så kunne hun heller på tomannshånd med deg senere sagt at det ikke var no big deal, og at han heretter ikke dermed er stemplet som tyv

Dersom man er uenig i hvordan ting gjøres, mener jeg alltid at sånt skal tas opp når barna ikke er der, og ikke over hodet på dem.

Dersom du tenker mye på det, kan du jo ta opp med personalet at de bør støtte dere i sånne ting for å gjøre det likt og ikke forvirre enda mer.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-06-2006, 16:51   #3
Medlem

Lelle sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Vestfold
Meldinger: 323
Lelle er et navn alle kjenner.Lelle er et navn alle kjenner.Lelle er et navn alle kjenner.Lelle er et navn alle kjenner.Lelle er et navn alle kjenner.Lelle er et navn alle kjenner.Lelle er et navn alle kjenner.Lelle er et navn alle kjenner.Lelle er et navn alle kjenner.Lelle er et navn alle kjenner.Lelle er et navn alle kjenner.

Jeg synes det er veldig rart at hun sa tingene på den måten. JEg hadde helt klart spilt med og vært på din siden noe som jeg og resten av mitt barnehage personal er enige i hvertfal. Jeg hadde tatt dette opp med vedkommende eller ped. leder på avdelingen.
Jeg blir så oppgitt over med-kolegaer som jobber på den måten og er så lite oppdatert og skolert
Eva født 06.09.06 kl.00.15
Emmafødt 06.09.06 kl.00.36
Lelle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-06-2006, 17:01   #4
Seniormedlem

Mumrik sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 2,016
Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.

Ledig jobb til henne her borte, i oppbevaringsboksen.

Virkelig altså, de får mene hva de vil personlig, men når du tydelig viser at dette ikke kan godtas, så kan ikke en ansatt i barnehagen "overprøve" deg på den måten.

Jeg ville tatt det opp med styrer, eller en annen vettug person. Det er greit å få en gjennomgang av rutinene i en del situasjoner.

Mumrik er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-06-2006, 17:38   #5
Seniormedlem

DrBabe sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 2,630
DrBabe har en strålende fremtid.DrBabe har en strålende fremtid.DrBabe har en strålende fremtid.DrBabe har en strålende fremtid.DrBabe har en strålende fremtid.DrBabe har en strålende fremtid.DrBabe har en strålende fremtid.DrBabe har en strålende fremtid.DrBabe har en strålende fremtid.DrBabe har en strålende fremtid.DrBabe har en strålende fremtid.

Vi låner en leke med oss hjem innimellom, hvis det er veldig vanskelig å få ham med... Men vi leverer det jo alltid tilbake morgenen etter.

Men poenget er jo ikke hva slags policy man selv har på dette med å låne leker, eller hva slags policy barnehagen har. Poenget er som du sier at når foreldrene "ber om" støtte for sin måte å takle noe på, bør de få det.

Jeg ville tatt det opp og bedt om støtte neste gang.

Sist endret av DrBabe; 21-06-2006 kl 17:46.
DrBabe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-06-2006, 18:19   #6
Seniormedlem

Mumrik sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Meldinger: 2,016
Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av DrBabe
Men poenget er jo ikke hva slags policy man selv har på dette med å låne leker, eller hva slags policy barnehagen har. Poenget er som du sier at når foreldrene "ber om" støtte for sin måte å takle noe på, bør de få det.
Og i dette tilfelle var det vel ikke snakk om et helt vanlig lån heller, siden han bare lurte den med seg. Fint. Nå kalte jeg Bambisønnen en tyv.

Mumrik er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-06-2006, 18:26   #7
Seniormedlem

DrBabe sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 2,630
DrBabe har en strålende fremtid.DrBabe har en strålende fremtid.DrBabe har en strålende fremtid.DrBabe har en strålende fremtid.DrBabe har en strålende fremtid.DrBabe har en strålende fremtid.DrBabe har en strålende fremtid.DrBabe har en strålende fremtid.DrBabe har en strålende fremtid.DrBabe har en strålende fremtid.DrBabe har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Mumrik
Fint. Nå kalte jeg Bambisønnen en tyv.
Gammel 21-06-2006, 18:38   #8
Veteranmedlem

Plusle sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Meldinger: 4,083
Plusle har mye å være stolt av.Plusle har mye å være stolt av.Plusle har mye å være stolt av.Plusle har mye å være stolt av.Plusle har mye å være stolt av.Plusle har mye å være stolt av.Plusle har mye å være stolt av.Plusle har mye å være stolt av.Plusle har mye å være stolt av.Plusle har mye å være stolt av.Plusle har mye å være stolt av.

......

Sist endret av Plusle; 31-08-2007 kl 15:09.
Plusle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:14.