Jeg hadde vist begynt (dvs gjort det meste) på litt upålitelig statistikk på våre små håpefulle, "just for fun".
Alle tall er bassert på tall og informasjon vi har skrevet i de ulike månedstall trådene (husk, dette er ikke noe seriøse greier, bare tull

).
Siden jeg først har gjort det, kan jeg jo legge det ut her da...
Skal vi se..................................................
"Gjennomsnittsbabyen" på NM's Mars 2004 ble
født den 26. mars (det blei mange i slutten av mars, for ikke å snakke om alle som sneik seg over til april

). Det ble født 53% jenter, og 47% gutter.
"Gjennomsnittsjenta" heter
Hedda (3),
Emilie (2+2 som annet fornavn)
Julie (2) eller
Kaia (2), og "gjennomsnittsgutten" heter
Christian (2),
Even (2) eller
JOnas (2).
"Gjennomsnittsbabyen" veide ca
3720 gram når h*n ble født, akkurat som Evensmamma sin Even og Hegemoren sin Marte gjorde.

Bianca sin Vegard var
minst med 2608 gram (slo manzana sin Peter med 1 gram, men Peter ble veid med "turban" da...). Chrstianen til mamman_til_christian var
størst med 4720 gram (litt usikker her, men hvis det ikke stemmer var Christianen til Smilla70 størst med 4500 gram).
Så vokste "gjennomsnittsbabyen fort. Ved 6 uker veide den 5330 gram, ved 3 mnd 6460 gram, 4 mnd 7240 gram og ved 5 mnd 8021 gram.
Når gjeonnomsnittsbabyen var
1/2 år veide den ca 8190 gram. Hildemora sin Johannes var mest gjennomsnittslig, mens Schroll sin frøken var minst (6040 gram) og lineej sin Ole Andres var størst (10,3 kg).
Så gikk det fort igjen, 7 mnd: 8800 gram, 8 mnd: 9030 gram, 10 mnd: 9540 gram og 11 mnd: 9660 gram.
Så var det tid for
STOR bursdagsfeiring, gjerne med ballonger (hvis jeg ikke husker helt feil

). "Gjennomsnittsbabyen" fikk spise kake og kose seg. H*n var nå blitt
10,2 kg tung, det var omtrent som størrelsen til MAMSEmor sin Julie det

Det var
5,5 kg forskjell mellom den minste og den største av marsbabyene når de var 1 år (mot 2,1 kg forkjell et år tidligere). pluss sin lille Kaia var minst med drøye 8,3 kg, mens Tulla sin gutt var størst med 13,8 kg.
Den
mest gjennomsnittlige av alle Mars 2004 NM-barna gjennom hele året kan hende var
Liam til Jacobs_mamma.
En ting er sikker, vi har alle sammen det
vakreste barnet
i hele verden, uansett som det er størst eller minst, eller bare et sted der mellom.
(beklager alle skrivefeilene... jeg begynte å gå lei... og så våkna gutta før jeg fikk retta det...)