Nå har jeg litt fred og ro så da tenkte jeg å oppdatere litt om ting og tang.. Først og fremst...Adrian har nå blitt 1 år!! Hadde en flott feiring med venner og familie og han fikk så mye fint! Bare noen dager etter bursdagen så begynte han å bli sutrete og sov dårlig om natta.. så en kveld kom det et kjempe-nys så snørra føyk.. *vips* da var gutten vår blitt forkjøla..! ...så kom det noen harde dager..han sov ikke lenger på natta og ble kjempe-maga-overtrøtt og alt ble bare kaos.og han var kjempetett og hadde veldig masse slim i halsen stakkar..det lille han sov var når han slokna oppå meg 10min av gangen.. jeg syntes sååå synd på han og fikk samtidig kjempedårlig samvittighet for at jeg inni meg var så oppgitt og lei og bare ville at vi skulle få sove begge to... en kveld måtte vi dra på legevakta,..han bare gråt hele tiden og vi måtte få utelukke at det ikke var ørebetennelse på gang.. da vi gikk der frem og tilbake i korridoren og ventet på vår tur gråt han sååå ille..hjerteskjærende..og han ble jo ikke akkurat mindre tett av det... huff...til slutt sovnet han av utmattelse... da var det selvsagt vår tur hos legen og Adrian våknet med et hyl...skjønte fort hvor han var ja... fikk beskjed om at det var beg stemmebåndsbetennelse/falsk krupp på gang.. fikk beskjed om å kle han godt og ha det kaldt på rommet om natta og fikk med noen kortisontabletter...
...et par dager etter så vi faktisk at han har begynt å få frem en tann nede..så det kan nok være derfor han gråt så forferdelig de siste dagene..Fikk beskjed på helsestasjon at det kan gjøre ekstra vondt å få tenner når de er blitt såpass 'gamle' (selv om han bare er ett år da...) for da var det vanskeligere for tennene å trenge gjennom.. nå er vi da overlykkelige for at den etterlengtede første tanna endelig poppa frem!
Nå begynner både jeg og han å bli friske (ble jo selvsagt syk samtidig som han) og han sover faktisk!! *bank-i-bordet*
Så litt om lille tyttebæret..
Ultralyden gikk flott, alt var bra og vi fikk vite at vi får en gutt til!Adrian skal få seg en lillebror!!

faktisk kommet litt ut av tellinga men tror jeg er sånn ca 21 uker på vei.. tida flyr gitt..

og han er
veldig aktiv..faktisk i skrivende stund driver han å turner rundt..kjennes ut som det er minst 3 av dem..utrolig deilig å kjenne..
Magen har selvsagt poppa ut, var akkurat som forrige gangen, etter ul så kom magen *pang* med en gang..ihvertfall ikke lenge etter..

Jeg kan fortsatt se føttene mine.. *puh* ..og kan plukke opp ting fra gulvet uten å bli helt slått ut..
Har fått time på sykehuset for undersøkelse/samtale i november ang fødselen.. pga jeg revnet så ille sist så er det en mulighet for at jeg blir anbefalt keisersnitt.. håper ikke avgjørelsen blir opp til meg.. for jeg vil gjerne føde vaginalt, et keisersnitt skremmer faktisk meg mer enn vanlig fødsel.. men hvis det er en mulighet for at jeg vil revne like ille, kanskje mer denne gang og risikere å få analinkontins etc resten av livet så vil jeg jo selvsagt ikke det heller.. vanskelig..håper bare denne legen forteller meg hva som er best og hva jeg burde gjøre..
Dette ble veldig langt gitt... har så lite tid for tida å få skrevet her inne så når jeg først satte igang var det visst vanskelig å slutte...
Får ikke lagt ut noen bilder idag,men skal få gjort det i løpet av de nærmeste dagene... Adrian har jo blitt en så nydelig gutt...skikkelig sjarmør...*sukk*
...også tror jeg han har fått tilbake den atopiske eksemen han hadde ifjor vinter..han klør og klør spesielt i panna og i øra.. igår hadde han klødd seg til blods inni ene øret.. hva gjør man med slike ting da?forrige gang smurte vi han med a-derma og synes den hjalp fint.Borte ble det ihvertfall,men virker ikke som det hjelper nå..
Nå bør jeg legge meg, for kjenner jeg totti'n min rett så våkner han tidlig imorgen

Spør meg ikke hvorfor navnet totti...har kalt han det siden han ble født..kosenavnet hans..reagerer mer på det enn Adrian...får vel slutte med den uvanen..
natti natt folkens!