Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-10-2005, 10:06   #1
Veteranmedlem

Heidi sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 3,523
MP Rating: 0% (0)
Heidi har en strålende fremtid.Heidi har en strålende fremtid.Heidi har en strålende fremtid.Heidi har en strålende fremtid.Heidi har en strålende fremtid.Heidi har en strålende fremtid.Heidi har en strålende fremtid.Heidi har en strålende fremtid.Heidi har en strålende fremtid.Heidi har en strålende fremtid.Heidi har en strålende fremtid.
uff Litt syting

Nå er vi kanskje kommet til bunns i hva som plager min store lille for tiden. Vi har ikke sovet en hel natt siden døgnet før vi dro til Spania. Det er straks sju uker siden

Robin fikk jo en infeksjon eller hva nå dette enn var, i tissen sin. Hovnet opp til plommestørrelse, og gjorde shiiitvondt! Noen mente at dette kunne være balanitt. Men jeg er ikke sikker. Det passer med beskrivelsen av plommetiss og rødhet, men tissen var ..og er ennå blå, og har ikke røde prikker slik som balanittbeskrivelsen på nettet tilsier. Men det kan være det, og jeg regner med at legen idag sier at det er det.

Vel, vi trodde at det hele hadde gått over vi da. Men tissen er som sagt blå ennå, og har hovnet litt opp igjen. Nå får jeg ikke en gang lov til å vaske den lenger. Høres sikkert ut som om vi er kjempeblonde her nå, som ikke har dratt til legen før. Men hovenheten kom ikke før i går, og lillegutten, ja han er dårlig til å forklare hvor det gjør vondt. Vi har til nå utelukket hodepine, øreverk, nesevondt (jada, man peker på, og mamman sjekker) og backflash fra tidligere.. Så da sitter vi igjen med tissen. Nå er vi ikke i tvil lenger heller.

Jeg har sittet dag og natt og pønsket på hvorfor slik om natta og ikke om dagen. Men så klart. Man skifter jo ikke bleier på natta, hvis det ikke er strengt tatt nødvendig. Derav full tissebleie som presser på tissen..Noe han slipper unna med bleieskiftene på dagen. Jeg har skiftet to bleier i natt. Og gutten la seg til og sov som en drøm.

Siden vi kom hjem, har jeg vært oppe hver halv time eller hvert kvarter hele natta, og trøstet ungene om en annen. Back to business altså. De sorte ringene jeg ble kvitt, de er tilbake.

Og nå lukter det æsjbæsj her. Det ligger en liten stor luring bak sofaen og vil ikke komme frem. Igår prompet man for første gang på do. Men bleien er best ennå..

Sånn, godt å lirke av seg. Regner med jeg sletter hele denne greia om litt. Måtte bare få ting ut av systemet.

Takk for at du gadd å lese

Heidi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-10-2005, 10:16   #2
Supermedlem

Smilla70 sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 961
Smilla70 er et navn alle kjenner.Smilla70 er et navn alle kjenner.Smilla70 er et navn alle kjenner.Smilla70 er et navn alle kjenner.Smilla70 er et navn alle kjenner.Smilla70 er et navn alle kjenner.Smilla70 er et navn alle kjenner.Smilla70 er et navn alle kjenner.Smilla70 er et navn alle kjenner.Smilla70 er et navn alle kjenner.Smilla70 er et navn alle kjenner.
Sv: Litt syting

Lykke til hos legen Heidi... Sender en stor sekk med drømmepulver til deg!
Gammel 24-10-2005, 10:16   #3
Supermedlem

GulleLine sin avatar

Sted: Lørenskog
Meldinger: 962
GulleLine er et navn alle kjenner.GulleLine er et navn alle kjenner.GulleLine er et navn alle kjenner.GulleLine er et navn alle kjenner.GulleLine er et navn alle kjenner.GulleLine er et navn alle kjenner.GulleLine er et navn alle kjenner.GulleLine er et navn alle kjenner.GulleLine er et navn alle kjenner.GulleLine er et navn alle kjenner.GulleLine er et navn alle kjenner.

Krysser fingrene for at dette tissefant-greiene snart blir borte!!! Det kan jo ikke være greit å være liten og ikke klare helt å forklare HVOR vondten egentlig er...
Gulleline
- mamma'en til Emilie!
GulleLine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-10-2005, 10:22   #4
Veteranmedlem

Piamor sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: på landet
Meldinger: 4,041
Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.

Håper Robin blir frisk sporenstreks

For å forstå dine foreldres kjærlighet må du få barn selv

dersom du føler deg ensom er det kanskje fordi du bygger vegger istedenfor broer.
Piamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-10-2005, 10:25   #5
Medlem

Sted: akershus
Meldinger: 359
sigma er som en lysfontene.sigma er som en lysfontene.sigma er som en lysfontene.sigma er som en lysfontene.sigma er som en lysfontene.sigma er som en lysfontene.sigma er som en lysfontene.sigma er som en lysfontene.sigma er som en lysfontene.sigma er som en lysfontene.sigma er som en lysfontene.

God bedring til tissetassen

sigma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-10-2005, 10:34   #6
Veteranmedlem

snusmumrikken sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Meldinger: 3,944
snusmumrikken har en strålende fremtid.snusmumrikken har en strålende fremtid.snusmumrikken har en strålende fremtid.snusmumrikken har en strålende fremtid.snusmumrikken har en strålende fremtid.snusmumrikken har en strålende fremtid.snusmumrikken har en strålende fremtid.snusmumrikken har en strålende fremtid.snusmumrikken har en strålende fremtid.snusmumrikken har en strålende fremtid.snusmumrikken har en strålende fremtid.

Gammel 24-10-2005, 10:35   #7
VIP-Medlem

Hampus sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Telemark
Meldinger: 7,183
Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.

God bedring til Robin, og lykke til hos legen! Håper dere kommer til bunns i hva som plager ham.

Gammel 24-10-2005, 10:37   #8
VIP-Medlem

Idril sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Ullensaker
Meldinger: 7,156
Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.

Huff det hørtes ikke godt ut
Lykke til hos legen

Også en go- til mor som sover dårlig for tiden. Vet akkurat hvordan du har det

02 - 04 - 05 & 76 72 & 96 - 98 - 04
Idril er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-10-2005, 10:54   #9
Veteranmedlem

Heidi sin avatar

Meldinger: 3,523
Heidi har en strålende fremtid.Heidi har en strålende fremtid.Heidi har en strålende fremtid.Heidi har en strålende fremtid.Heidi har en strålende fremtid.Heidi har en strålende fremtid.Heidi har en strålende fremtid.Heidi har en strålende fremtid.Heidi har en strålende fremtid.Heidi har en strålende fremtid.Heidi har en strålende fremtid.

Barnelegen ville ikke ta imot søsken i samme slengen på kontroll. Det hadde man ikke tid til i følge kontordamen
Så da må vi splitte bilen vår i to, siden fastlegen min holder til på den helt andre siden av byen, i nabokommunen Eller nei, la meg omformulere meg pittebitt.. Turnuslegefabrikken holder til der, fordi fastlegen min er i pappaperm igjen. Er jeg alldeles heldig, så får vi komme inn til den andre ordentlige legen.. Men jeg har mine flotte tvil.

Heidi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-10-2005, 11:25   #10
Seniormedlem

Jannicke sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Meldinger: 2,181
Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.

God bedring, og lykke til med leger og andre raringer.
Jannicke er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:02.