Nå er vi
kanskje kommet til bunns i hva som plager min store lille for tiden. Vi har ikke sovet en hel natt siden døgnet før vi dro til Spania. Det er straks
sju uker siden
Robin fikk jo en infeksjon eller hva nå dette enn var, i tissen sin. Hovnet opp til plommestørrelse, og gjorde shiiitvondt! Noen mente at dette kunne være balanitt. Men jeg er ikke sikker. Det passer med beskrivelsen av plommetiss og rødhet, men tissen var ..og er ennå blå, og har ikke røde prikker slik som balanittbeskrivelsen på nettet tilsier. Men det kan være det, og jeg regner med at legen idag sier at det er det.
Vel, vi trodde at det hele hadde gått over vi da. Men tissen er som sagt blå ennå, og har hovnet litt opp igjen. Nå får jeg ikke en gang lov til å vaske den lenger. Høres sikkert ut som om vi er kjempeblonde her nå, som ikke har dratt til legen før. Men hovenheten kom ikke før i går, og lillegutten, ja han er dårlig til å forklare hvor det gjør vondt. Vi har til nå utelukket hodepine, øreverk, nesevondt (jada, man peker på, og mamman sjekker) og backflash fra tidligere.. Så da sitter vi igjen med tissen. Nå er vi ikke i tvil lenger heller.
Jeg har sittet dag og natt og pønsket på hvorfor slik om natta og ikke om dagen. Men så klart. Man skifter jo ikke bleier på natta, hvis det ikke er strengt tatt nødvendig. Derav full tissebleie som presser på tissen..Noe han slipper unna med bleieskiftene på dagen. Jeg har skiftet to bleier i natt. Og gutten la seg til og sov som en drøm.
Siden vi kom hjem, har jeg vært oppe hver halv time eller hvert kvarter hele natta, og trøstet ungene om en annen. Back to business altså. De sorte ringene jeg ble kvitt, de er tilbake.
Og nå lukter det æsjbæsj her. Det ligger en liten stor luring bak sofaen og vil ikke komme frem. Igår prompet man for første gang på do. Men bleien er best ennå..
Sånn, godt å lirke av seg. Regner med jeg sletter hele denne greia om litt. Måtte bare få ting ut av systemet.
Takk for at du gadd å lese