Tida går så fort for tida. Føler at dagen er over før den har begynt, og ukene blir til måneder, og kan dere tro det; lillegull er en måned allerede
Har blitt minimalt med nm på meg i det siste, for når Maya er i seng om kveldene, så våkner Mina til liv. Da er hun klar for å utforske verden. Så det blir med noen småtitt innom her for å se hvordan det står til med dere. Men akkurat nå, ja, nå er Maya i barnehagen på karneval. Egentlig ikke barnehagedag for henne i dag, men når det skjer noe spesielt, så får hun komme noen timer. Og den tida benytter jeg til å sette meg i kantina og kose meg med en kopp kaffe, et stykke kake og nybaktmamma. Mina ligger så søtt i vogna og sover. Enn så lenge. Så mens det er barnero rundt meg, tenkte jeg at jeg skulle gi et lite livstegn i fra meg.
Alt går bra med oss. Trøtt og sliten, ja, men gur, så deilig det er med baby i huset igjen. Og store lille Mayamor, hun er verdens mest stolte storesøster. Hun duller og koser og beskytter Mina det hun er god for. Og viser henne gjerne fram til andre, men de må bare ikke komme for nær
Selv er jeg delvis tilbake på skolebenken. Har fått med meg noen forelesinger, men må innrø
mme at jeg gleder meg til Geir begynner med permisjonen om ei uke. Da blir tre dager i uka arbeidsdager for meg, mens Maya er i barnehagen, og så har vi mandager og fredager som familiedager. Åh, synes vi er så heldige som kan få så mye tid sammen hele familien
Her er et lite glimt av go'jentene mine: