Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-02-2006, 10:12   #1
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 2,353
MP Rating: 0% (0)
saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.
Livstegn fra oss

Tida går så fort for tida. Føler at dagen er over før den har begynt, og ukene blir til måneder, og kan dere tro det; lillegull er en måned allerede

Har blitt minimalt med nm på meg i det siste, for når Maya er i seng om kveldene, så våkner Mina til liv. Da er hun klar for å utforske verden. Så det blir med noen småtitt innom her for å se hvordan det står til med dere. Men akkurat nå, ja, nå er Maya i barnehagen på karneval. Egentlig ikke barnehagedag for henne i dag, men når det skjer noe spesielt, så får hun komme noen timer. Og den tida benytter jeg til å sette meg i kantina og kose meg med en kopp kaffe, et stykke kake og nybaktmamma. Mina ligger så søtt i vogna og sover. Enn så lenge. Så mens det er barnero rundt meg, tenkte jeg at jeg skulle gi et lite livstegn i fra meg.

Alt går bra med oss. Trøtt og sliten, ja, men gur, så deilig det er med baby i huset igjen. Og store lille Mayamor, hun er verdens mest stolte storesøster. Hun duller og koser og beskytter Mina det hun er god for. Og viser henne gjerne fram til andre, men de må bare ikke komme for nær

Selv er jeg delvis tilbake på skolebenken. Har fått med meg noen forelesinger, men må innrømme at jeg gleder meg til Geir begynner med permisjonen om ei uke. Da blir tre dager i uka arbeidsdager for meg, mens Maya er i barnehagen, og så har vi mandager og fredager som familiedager. Åh, synes vi er så heldige som kan få så mye tid sammen hele familien

Her er et lite glimt av go'jentene mine:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Jeg vil heller smile på en sykkel, enn gråte i en limousin
saxpia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-02-2006, 10:16   #2
VIP-Medlem

Cilo sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 6,400
Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.
Sv: Livstegn fra oss

Næ for noen nydelige jenter du har!!! Kan tenke meg det er travelt for tiden ja, men så herlig det må være!!!

2006

2008
Cilo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-02-2006, 10:35   #3
Seniormedlem

Tekla sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Føill`bu
Meldinger: 2,057
Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.

Hælledussen, for et nydelig tilskudd i familien! Mina og Maya, blir nesten rørt hver gang jeg hører navnene sammen jeg- for de er liksom laget for hverandre! Tar meg i å si dem for meg selv titt og ofte!

Høres ut som om dere har det bra Saxpia, godt å lese.
Gammel 24-02-2006, 10:42   #4
Supermedlem

Frosken sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 1,408
Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.

Nydelige jenter ja!

Lykke til med familie og studier!
Gammel 24-02-2006, 10:43   #5
Seniormedlem

Bella24 sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: I rekkehus
Meldinger: 2,158
Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.

Guud for ei herlig jente, like herlig som søsteren sin.
Gammel 24-02-2006, 10:45   #6
Supermedlem

_pippi_ sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Nord for Bergen
Meldinger: 1,278
_pippi_ har mye å være stolt av._pippi_ har mye å være stolt av._pippi_ har mye å være stolt av._pippi_ har mye å være stolt av._pippi_ har mye å være stolt av._pippi_ har mye å være stolt av._pippi_ har mye å være stolt av._pippi_ har mye å være stolt av._pippi_ har mye å være stolt av._pippi_ har mye å være stolt av._pippi_ har mye å være stolt av.

Så nydelige jenter du har !

Forstår godt at du har det travelt men det høres jo ut som du har ei fin tid å sjå fram til
Gammel 24-02-2006, 11:43   #7
Supermedlem

Imma sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Meldinger: 1,140
Imma har en strålende fremtid.Imma har en strålende fremtid.Imma har en strålende fremtid.Imma har en strålende fremtid.Imma har en strålende fremtid.Imma har en strålende fremtid.Imma har en strålende fremtid.Imma har en strålende fremtid.Imma har en strålende fremtid.Imma har en strålende fremtid.Imma har en strålende fremtid.

nydelige jenter. så fint å høre fra deg.

Hvem er et menneske, som ikke vet
At han bør frykte all rettferdighet?
J.Bjørneboe
Imma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-02-2006, 15:57   #8
Veteranmedlem

Lille Pille sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: i mitt eget hus :D
Meldinger: 3,322
Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.

Så godt å høre fra deg, Silje . Høres ut som dere har det veldig bra, selv om det naturligvis er travelt. Og jentene dine er nyyyydelige!!

Ta godt vare på dere
Gammel 24-02-2006, 18:57   #9
Veteranmedlem

AnneK27 sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 4,218
Blogginnlegg: 6
AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.

fint å høre fra deg
Godt å høre at det går bra med dere.
Flott bilde av barna dine
Gammel 24-02-2006, 19:47   #10
VIP-Medlem

anjus sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 6,011
anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.

Nydelig!
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:30.