Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-10-2005, 10:23   #1
VIP-Medlem

Myggstukket sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Meldinger: 7,911
MP Rating: 0% (0)
Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.
rørt Ludviken min er 1 år!!

Tenk lillebror Ludvik, i dag er det et helt år siden du kom til denne rare verden.

Selv om et år er er ganske lang tid, så har akkurat dette fløyet så alt for fort av gårde.

Syns det var i går jeg fikk den lille runde kroppen opp på brystet og et veldig åpne øyne stirret mot meg, det ene øyet veldig hovent Den lille vakre personligheten din lyste mot en meget rørt mamma og en utrolig stolt pappa. Vi kunne nesten ikke vente med å vise deg fram til storebror.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Det er utrolig hva en så lite nurk kan gjøre med voksne menneskers hjerte og sinn. Det er så godt å kjenne den varme følelsen om hjertet når en kikker på deg og vite at en er så heldig at en fikk lov å være mamma’ n til akkurat deg. Fordi du var akkurat den lille personen mamma, pappa og storebror ønsket seg i hele verden.

Så gratulerer så masse med den store dagen min lille venn

Vi er grenseløst glad i deg ..

BILDER:

Først Oktoberdame gaven...

"Jøss gave til meg??"

"Det er innmari kuult å pakke opp pakker!!"

Og inni var det utrolig flotte strikkede settet og mamma Myggen som elsker slikt!! Han ble så stilig.. og han syns han var så fin selv..!! TUSEN TAKK!!

Legger et bilde av den flotte gaven... SE SÅ UTROLIG FLOTT!! Gave med sjel..

BURDAGSFEIRING Lørdag!

Tina viser Ludvik hvordan aktivitets bordet han har fått av henne virker.. hun har nemlig sånn hjemme selv

Egen sjokoladekake! Snadder altså..

Det er vel cirka sånn en skal se ut ved festens slutt..

Og gjestene sånn! (litt mye sukker..)

Dette bildet er tatt i morges akkurat når 1 åringen våknet.. og som dere ser blid som en sol og klar for en ny dag

Sist endret av Myggstukket; 24-10-2005 kl 10:26.
Myggstukket er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-10-2005, 10:31   #2
Veteranmedlem

linka-mor sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 4,111
linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Ludviken min er 1 år!!

Nyyyydelig sier jeg bare

Gratulere med dagen din Ludvik!!! Masse nett-klemmer og nett-musser fra tante-linka og Tina!! Sees på butikk-gulvet
Gammel 24-10-2005, 10:42   #3
Seniormedlem

Adriana sin avatar

Sted: Møre & Romsdal
Meldinger: 1,843
MP Rating: 100% (1)
Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.

Å, så fint strikka-sett!! Det var gave med sjel, ja!

Nydelig bursdagsbarn også!! Så skjønn atte!!
..det var et utrolig fint aktivitetsbord da..
Flink lita frøken som viser hvordan det skal brukes

GARTULERER SÅ MYE MED DAGEN!!

Store-snuppa oktober 2004 Lille-snuppa november 2007

Adriana er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-10-2005, 10:42   #4
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Herlige bilder Det ser ut som dere hadde en knallfest!!!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-10-2005, 10:47   #5
Supermedlem

Annki sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 1,370
Annki har en strålende fremtid.Annki har en strålende fremtid.Annki har en strålende fremtid.Annki har en strålende fremtid.Annki har en strålende fremtid.Annki har en strålende fremtid.Annki har en strålende fremtid.Annki har en strålende fremtid.Annki har en strålende fremtid.Annki har en strålende fremtid.Annki har en strålende fremtid.

Gratulerer med dagen!!!

Herlige bilder...
Gammel 24-10-2005, 11:06   #6
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Gratulerer så mye med dagen, store lille Ludvik!!! Og gratulerer til mammaen også Flott gave og stilig antrekk på bursdagsbarnet
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-10-2005, 11:53   #7
Supermedlem

Elisek sin avatar

Medlem siden: May 2004
Meldinger: 962
Elisek har en strålende fremtid.Elisek har en strålende fremtid.Elisek har en strålende fremtid.Elisek har en strålende fremtid.Elisek har en strålende fremtid.Elisek har en strålende fremtid.Elisek har en strålende fremtid.Elisek har en strålende fremtid.Elisek har en strålende fremtid.Elisek har en strålende fremtid.Elisek har en strålende fremtid.

Gratulerer med dagen til nydelig gutt!

Silas fikk også lov til å grave i kaka selv, og så omtrent sånn ut kan også....
Gammel 24-10-2005, 12:04   #8
Medlem

twg76 sin avatar

Sted: Ålesund
Meldinger: 322
twg76 er et navn alle kjenner.twg76 er et navn alle kjenner.twg76 er et navn alle kjenner.twg76 er et navn alle kjenner.twg76 er et navn alle kjenner.twg76 er et navn alle kjenner.twg76 er et navn alle kjenner.twg76 er et navn alle kjenner.twg76 er et navn alle kjenner.twg76 er et navn alle kjenner.twg76 er et navn alle kjenner.

Gratulera så masse me 1års dagen, Ludvik!!!
Ser ut som at du koza deg masse på dagen din

http://baby.libero.no/sebastian-groevdal
Brukernavna: gjest
Passord: sebastian
twg76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-10-2005, 12:06   #9
Supermedlem

Ulla sin avatar

Sted: Australia
Meldinger: 955
Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.

Fantastiske bilder, han er jo bare så god . Settet du fikk var jo bare supert, skulle ønske jeg klarte å lage noe sånt!
Gammel 24-10-2005, 12:14   #10
Æresmedlem

Nennemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 32,578
Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Han er bare herlig! Og gaven var jo fantastisk.

Gratulerer med dagen lille mann!

Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv
Nennemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:22.