Tenk lillebror Ludvik, i dag er det et helt år siden du kom til denne rare verden.
Selv om et år er er ganske lang tid, så har akkurat dette fløyet så alt for fort av gårde.
Syns det var i går jeg fikk den lille runde kroppen opp på brystet og et veldig åpne øyne stirret mot meg, det ene øyet veldig hovent Den lille vakre personligheten din lyste mot en meget rørt mamma og en utrolig stolt pappa. Vi kunne nesten ikke vente med å vise deg fram til storebror.
Det er utrolig hva en så lite nurk kan gjøre med voksne menneskers hjerte og sinn. Det er så godt å kjenne den varme følelsen om hjertet når en kikker på deg og vite at en er så heldig at en fikk lov å være mamma’ n til akkurat deg. Fordi du var akkurat den lille personen mamma, pappa og storebror ønsket seg i hele verden.
Så gratulerer så masse med den store dagen min lille venn
Vi er grenseløst glad i deg ..
BILDER:
Først Oktoberdame gaven...
"Jøss gave til meg??"
"Det er innmari kuult å pakke opp pakker!!"
Og inni var det utrolig flotte strikkede settet og mamma Myggen som elsker slikt!! Han ble så stilig.. og han syns han var så fin selv..!! TUSEN TAKK!!
Legger et bilde av den flotte gaven... SE SÅ UTROLIG FLOTT!! Gave med sjel..
BURDAGSFEIRING Lørdag!
Tina viser Ludvik hvordan aktivitets bordet han har fått av henne virker.. hun har nemlig sånn hjemme selv
Egen sjokoladekake! Snadder altså..
Det er vel cirka sånn en skal se ut ved festens slutt..
Og gjestene sånn! (litt mye sukker..)
Dette bildet er tatt i morges akkurat når 1 åringen våknet.. og som dere ser blid som en sol og klar for en ny dag