Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-08-2005, 21:45   #1
Supermedlem

Turid L sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Vestlandet
Meldinger: 638
MP Rating: 0% (0)
Turid L er fantastisk mot andre.Turid L er fantastisk mot andre.Turid L er fantastisk mot andre.Turid L er fantastisk mot andre.Turid L er fantastisk mot andre.Turid L er fantastisk mot andre.Turid L er fantastisk mot andre.Turid L er fantastisk mot andre.Turid L er fantastisk mot andre.Turid L er fantastisk mot andre.Turid L er fantastisk mot andre.
Lukka er...

...å liggja i senga med ein sovande, nybada, deilig liten gutt i armkroken og ein annan der inne i magen som sparkar som besett. Det er lukke, det!
Gammel 20-08-2005, 21:51   #2
Seniormedlem

spent sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Akershus
Meldinger: 2,197
spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.
Sv: Lukka er...

spent er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-08-2005, 23:33   #3
Irk
Seniormedlem

Irk sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,690
Irk er et navn alle kjenner.Irk er et navn alle kjenner.Irk er et navn alle kjenner.Irk er et navn alle kjenner.Irk er et navn alle kjenner.Irk er et navn alle kjenner.Irk er et navn alle kjenner.Irk er et navn alle kjenner.Irk er et navn alle kjenner.Irk er et navn alle kjenner.Irk er et navn alle kjenner.

Åh snakker om ren skjær lykke! Jeg husker det, alt for godt husker jeg det. Og jeg husker faktisk mest alt kosen, alt det andre har begynt å forsvinne. Jeg er stygt redd for at det blir flere unger her likevel.
Gammel 20-08-2005, 23:42   #4
Medlem

Eponine sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 220
Eponine er som en lysfontene.Eponine er som en lysfontene.Eponine er som en lysfontene.Eponine er som en lysfontene.Eponine er som en lysfontene.Eponine er som en lysfontene.Eponine er som en lysfontene.Eponine er som en lysfontene.Eponine er som en lysfontene.Eponine er som en lysfontene.Eponine er som en lysfontene.

Det hørtes fantastisk koselig ut
Eponine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-08-2005, 00:11   #5
Supermedlem

Astrid sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,479
Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Irk
Jeg er stygt redd for at det blir flere unger her likevel.
Heia Irk!!
Gammel 21-08-2005, 07:53   #6
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Høres hærlig ut

Og Irk, så da kommer Magnus neste sommer?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-08-2005, 10:25   #7
Seniormedlem

Zebra sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,569
Zebra har en strålende fremtid.Zebra har en strålende fremtid.Zebra har en strålende fremtid.Zebra har en strålende fremtid.Zebra har en strålende fremtid.Zebra har en strålende fremtid.Zebra har en strålende fremtid.Zebra har en strålende fremtid.Zebra har en strålende fremtid.Zebra har en strålende fremtid.Zebra har en strålende fremtid.

Det kan jeg tenke meg det. Håper jeg snart får oppleve det også

Zebra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:20.