|
 |
|
05-08-2005, 19:57
|
|
Medlem
Medlem siden: Mar 2004
Sted: akershus
Meldinger: 359
|
...to bilder til av snuppa mi. Så skal dere få en pause i bildetittingen
Nå tror kanskje dere nye klubbkompiser at jeg kler ut barna mine hele tiden, men det gjør jeg ikke. Men i dag testet Marianne storebrors gamle karnevalsdrakt. Var hun ikke søøøt? Må få rosa sløyfe da...
Og så vil hun gjerne vise at hun er stor jente som tisser på do og pusser tennene selv.
05-08-2005, 19:59
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 4,384
|
Så skjønn hun er. Må bare slenge inn bilder, blir ikke lei det jeg iallefall.
Tisser hun virkelig på do???  Mathilde kan til nøds sitte der (eller på potta) litt, men tisse- nei det gjør hun i bleia  .
|
05-08-2005, 20:19
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Irland
Meldinger: 821
|
Nomen så nusselig da  utrolig så flink hun er til å sitte på do da og når hun klarer å pusse tenner samtidig da er hun altså¨kjempeflink 
Blir aldri for mye bilder syns jeg, det er bare gøy det.
|
|
|
05-08-2005, 21:01
|
|
Medlem
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Heohappy
Så skjønn hun er. Må bare slenge inn bilder, blir ikke lei det jeg iallefall.
Tisser hun virkelig på do???  Mathilde kan til nøds sitte der (eller på potta) litt, men tisse- nei det gjør hun i bleia  .
|
Tisser og tisser... hun er veldig opptatta av å prøve i alle fall. Kler av bleie og finner frem dosete. Syns ikke jeg kan stoppe henne da, blir jo litt teit når hun en dag blir nødt til å sitte der. Har hatt flaks tre ganger, bimelim en gang og bomelom to ganger. Stolt mamma!
05-08-2005, 21:07
|
|
Supermedlem
Sted: Lørenskog
Meldinger: 962
|
Oi - så flink Marianne er!!! Det får'n jammen si!
Her er det litt interesse for å sitte på potta - men da skal klærne være på... Men hun får masse skryt da, for at hun i det hele tatt sitter på den! Så det kommer vel en dag hvor vi får ta klærne AV også.
Ellers var hun kjempenydelig i karnevalsutstyret!
- mamma'en til Emilie!
|
|
|
05-08-2005, 21:11
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Dec 2003
Meldinger: 3,944
|
Så herlig hun er!
Kan du opplyse meg om hvor man kjøper slike doseter, og hva som er bra greier? jentungen vil også sitte på do og "disse", men mamma er litt redd hun skal falle ned. Hun gjør forøvrig ingenting der, hun tisser på gulvet etterpå.
|
05-08-2005, 21:54
|
|
Medlem
|
Dostetet er kjøpt i en barneutstyrsbutikk. Har to...husker ikke helt hvor jeg kjøpte det første... De finnes i alle prisklasser. Babybjørn har et grisedyrt et, dette er ganske enkelt og kostet ikke så mye. Husker ikke hvor mye, for det ble kjøpt til storebror. Verken han eller Marianne har syntes at potte er noe stas, og da er det i grunnen like greit å hoppe over den. En ting mindre å vende av med når man hopper rett på do...
05-08-2005, 21:56
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Dec 2003
Meldinger: 3,944
|
Mamma'n til Sigrid synes uansett bæsj kan gå rett i do, og ikke via potte. Takk for svar, sigma. Skal se hva jeg finner i byen. :blid:
|
05-08-2005, 21:59
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Buskerud
Meldinger: 1,617
|
Sitat:
Opprinnelig postet av snusmumrikken
Så herlig hun er!
Kan du opplyse meg om hvor man kjøper slike doseter, og hva som er bra greier? jentungen vil også sitte på do og "disse", men mamma er litt redd hun skal falle ned. Hun gjør forøvrig ingenting der, hun tisser på gulvet etterpå. 
|
De selges også på mange baderomsbutikker mumrik. Kjøpte et til Emma der med sånt mykt sete, kosta 140 kr tror jeg. :informerer:
|
05-08-2005, 22:04
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Utenfor Drammen
Meldinger: 1,704
|
Så nydelig og flink jente!!
Må kjøpe sånn do-ring til Jørgen også - jeg vil helst unngå potte, hvis jeg kan....
Ps. Blir ALDRI lei av å se på bilder!!
|
|
|
 |
|
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:59.
|