Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-03-2006, 16:32   #1
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Eidsvoll
Meldinger: 2,421
MP Rating: 0% (0)
MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.
Må bare vise dere min lille TummyTub-badenymfe:)

Er han litt skjønn i tubben sin eller???

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Gammel 27-03-2006, 16:34   #2
VIP-Medlem

Maggie74 sin avatar

Sted: Rolvsøy
Meldinger: 5,116
Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Må bare vise dere min lille TummyTub-badenymfe:)

Næmman hellanduttan' a!! Så nyydelig!

M 1994
C 2004
Maggie74 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-03-2006, 16:35   #3
Seniormedlem

Truntemor sin avatar

Sted: Stavanger
Meldinger: 1,823
MP Rating: 100% (13)
Truntemor har et ubeskrivelig bra rykte.Truntemor har et ubeskrivelig bra rykte.Truntemor har et ubeskrivelig bra rykte.Truntemor har et ubeskrivelig bra rykte.Truntemor har et ubeskrivelig bra rykte.Truntemor har et ubeskrivelig bra rykte.Truntemor har et ubeskrivelig bra rykte.Truntemor har et ubeskrivelig bra rykte.Truntemor har et ubeskrivelig bra rykte.Truntemor har et ubeskrivelig bra rykte.Truntemor har et ubeskrivelig bra rykte.

ååååååååååååååh så nyyydelig han er
Gammel 27-03-2006, 16:36   #4
VIP-Medlem

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 7,156
LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.

Han er super-duper nydelig!!! Jeg synes han er så lik på Adrian!
Gammel 27-03-2006, 17:23   #5
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Så herlig! Ser ut som han koser seg ja
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-03-2006, 18:01   #6
Medlem

Hemulen sin avatar

Meldinger: 310
Hemulen er et navn alle kjenner.Hemulen er et navn alle kjenner.Hemulen er et navn alle kjenner.Hemulen er et navn alle kjenner.Hemulen er et navn alle kjenner.Hemulen er et navn alle kjenner.Hemulen er et navn alle kjenner.Hemulen er et navn alle kjenner.Hemulen er et navn alle kjenner.Hemulen er et navn alle kjenner.Hemulen er et navn alle kjenner.

Nydelig

Sist endret av Hemulen; 11-04-2006 kl 14:41.
Hemulen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-03-2006, 18:50   #7
Supermedlem

Ulla sin avatar

Sted: Australia
Meldinger: 955
Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.

Så stor han er blitt! Og så skjønn
Gammel 27-03-2006, 19:13   #8
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Han er bare den absolutt nydeligste babyen jeg vet om akkurat nå!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-03-2006, 20:09   #9
VIP-Medlem

Unicorn sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 5,665
Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av LilleLeo
Han er super-duper nydelig!!! Jeg synes han er så lik på Adrian!
Helt enig
Gammel 28-03-2006, 07:51   #10
Seniormedlem

Adriana sin avatar

Sted: Møre & Romsdal
Meldinger: 1,843
MP Rating: 100% (1)
Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.

Ååå, så skjønn han er!!!!
Ser ut som han koste seg veldig der, ja!

Store-snuppa oktober 2004 Lille-snuppa november 2007

Adriana er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:12.