Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-02-2006, 18:07   #1
Supermedlem

Annki sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 1,370
MP Rating: 0% (0)
Annki har en strålende fremtid.Annki har en strålende fremtid.Annki har en strålende fremtid.Annki har en strålende fremtid.Annki har en strålende fremtid.Annki har en strålende fremtid.Annki har en strålende fremtid.Annki har en strålende fremtid.Annki har en strålende fremtid.Annki har en strålende fremtid.Annki har en strålende fremtid.
Må dåne litt her jeg også!

Da er det min tur til å dåne...
Men i motsetning til fabianmamma så greier jeg ikke holde kjeft en uke...

Har tatt eggløsningstester hver dag nå i nesten 2 uker...
Og i dag 21 dager etter første mensdag ble den positiv!
Det er jo bra det da, men problemet er at i morgen tidlig reiser mannen til Japan!!!!
Noe som betyr at jeg i morgen kveld kommer til å sitte aleine med min eggløsning...

Da er det som jeg hadde en liten mistanke om slik at jeg har seine eggløsninger... Og da har vi altså prøvd i feile perioder da... Slitt og balt på fra dag 10 til 20 vi...

Og vet dere hva?
Dette betyr at neste gang jeg har eggløsning så er jeg i Hongkong...
Og vet dere hva?
Dette betyr også at eggløsningen etter det igjen er mannen i Dallas...

Dette betyr at neste gang jeg har sjanse til å bli gravid er i mai...
Er det muuuuuulig!
Er så babysyk nå at jeg holder på å daue!

Sist endret av Annki; 10-02-2006 kl 18:09.
Annki er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-02-2006, 18:53   #2
VIP-Medlem

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 7,156
LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Må dåne litt her jeg også!

Jeg dåner sammen med deg!!! Tenk at det passer såååå dårlig da!!!

Går det ikke an å stå tidlig opp i morgen og knalle litt før han må dra?
Gammel 10-02-2006, 18:57   #3
Seniormedlem

Simba77 sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,691
MP Rating: 100% (2)
Simba77 har en strålende fremtid.Simba77 har en strålende fremtid.Simba77 har en strålende fremtid.Simba77 har en strålende fremtid.Simba77 har en strålende fremtid.Simba77 har en strålende fremtid.Simba77 har en strålende fremtid.Simba77 har en strålende fremtid.Simba77 har en strålende fremtid.Simba77 har en strålende fremtid.Simba77 har en strålende fremtid.

sniker litt,det er jo bare å kjøre på i kveld det,sæden kan jo leve opptil 5 dager perfekt å gjøre det idag!!
Gammel 10-02-2006, 19:03   #4
VIP-Medlem

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 7,156
LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Margit
sniker litt,det er jo bare å kjøre på i kveld det,sæden kan jo leve opptil 5 dager perfekt å gjøre det idag!!
Isåfall - Go girl!!! Knall i vei så mye dere orker!!
Gammel 10-02-2006, 19:26   #5
VIP-Medlem

bella76 sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 5,305
bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.

Hiv dere til i dag da!
Sjansen er stor for at det klaffer alikevel da vet du...
bella76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-02-2006, 20:46   #6
Supermedlem

Annki sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 1,370
Annki har en strålende fremtid.Annki har en strålende fremtid.Annki har en strålende fremtid.Annki har en strålende fremtid.Annki har en strålende fremtid.Annki har en strålende fremtid.Annki har en strålende fremtid.Annki har en strålende fremtid.Annki har en strålende fremtid.Annki har en strålende fremtid.Annki har en strålende fremtid.

hmm..hehe...Jaja, vi skal prøve iallefall...
Men jsansen hadde vert mye større om gubben hadde holdt seg hjemme iallefall...

Har hørt at en kan få fri en dag i året som flyttedag, noen som vet om det finnes noen slike ordning med en fridag til babylaging...

Sist endret av Annki; 10-02-2006 kl 20:51.
Annki er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-02-2006, 21:04   #7
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Regner med dere holder på as we speak, og hvis ikke, signerer jeg bare de andre: NÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!

Lykke til!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-02-2006, 21:05   #8
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av annki24

Har hørt at en kan få fri en dag i året som flyttedag, noen som vet om det finnes noen slike ordning med en fridag til babylaging...
Hvis du tør si det til sjefen, blir jeg målløs av beundring
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-02-2006, 21:06   #9
VIP-Medlem

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Rolvsøy
Meldinger: 5,116
Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.

Ble gravid med Lottemor og hadde sex 4 dager før EL. Stå på!!!!

Skulle gjerne hatt EL, jeg. Ikke en gang pergoen klarer å gi meg EL.

M 1994
C 2004
Maggie74 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-02-2006, 21:08   #10
Supermedlem

Fabianvennen sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 886
Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.

Fabianvennen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:09.