Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-10-2005, 12:00   #1
Veteranmedlem

Smurfen sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Nord Trøndelag
Meldinger: 4,014
MP Rating: 0% (0)
Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.
_plystre Må det være julebilder på julekortene?

Jeg har sååååå lyst til å bestille julekort, men jeg har ikke julebilder av smurfen. Må det være det, eller kan jeg bruke et annet bilde? Akkurat nå har jeg falt litt for disse:

ÆSJ, JEG FIKK ALLE LIKE - I'LL BE BACK!

Synes ikke jeg nødvendigvis trenger nisselue på han her. Men hva synes dere? Tar gjerne imot innspill. Og hvilket skal jeg velge

Lilleprinsen 03.04.2008 - (36+5) 2990 gr og 49 cm
Fix på SM

Sist endret av Smurfen; 30-10-2005 kl 12:02.
Smurfen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-10-2005, 12:06   #2
Veteranmedlem

*Sebbismamma* sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: lørenskog
Meldinger: 4,793
*Sebbismamma* har en strålende fremtid.*Sebbismamma* har en strålende fremtid.*Sebbismamma* har en strålende fremtid.*Sebbismamma* har en strålende fremtid.*Sebbismamma* har en strålende fremtid.*Sebbismamma* har en strålende fremtid.*Sebbismamma* har en strålende fremtid.*Sebbismamma* har en strålende fremtid.*Sebbismamma* har en strålende fremtid.*Sebbismamma* har en strålende fremtid.*Sebbismamma* har en strålende fremtid.
Sv: Må det være julebilder på julekortene?

Jeg synes ikke det bør være julebilder
Men bilder av året som har gått.

Men kommer nok til å sette på Sebbi nisseting jeg
Gammel 30-10-2005, 12:23   #3
Supermedlem

Frosken sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 1,408
Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.

Hadde ikke det i fjor i alle fall, men det er jo mulig å bestille kort med ferdiggrafikk som er "julete". I fjor hadde vi et bilde av Anita der hun lå på magen og stirret rett inn i kamera og så valgte vi en korttype på FotoKnudsen (tror jeg) der det liksom var en pakke som var sprengt hull i og så tittet hun ut. Har ikke begynt å se etter bilde til i år, men det er vel på tide kanskje...
Gammel 30-10-2005, 12:29   #4
Veteranmedlem

*non-stop* sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 4,542
*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.

Hvor er bildene da?

Men nei, trenger ikke det syns jeg!

*non-stop* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-10-2005, 13:18   #5
VIP-Medlem

Pippi-mor sin avatar

Medlem siden: May 2002
Meldinger: 5,144
Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.

Nei, jeg synes da ikke det behøver å være typisk julebilde på kortet. Her er de vi har sendt ut de siste årene:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Gammel 30-10-2005, 13:44   #6
BB
Seniormedlem

BB sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Frogner i Sørum
Meldinger: 1,767
BB er fantastisk mot andre.BB er fantastisk mot andre.BB er fantastisk mot andre.BB er fantastisk mot andre.BB er fantastisk mot andre.BB er fantastisk mot andre.BB er fantastisk mot andre.BB er fantastisk mot andre.BB er fantastisk mot andre.BB er fantastisk mot andre.BB er fantastisk mot andre.

Jeg har lurt på det samme! I fjor hadde vi ikke et julete bilde, og jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre i år. Dessuten er det kjempevanskelig å ta bilder av Amund nå, så jeg vet ikke om jeg gidder styre med nissedrakt osv.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:14.