Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-01-2006, 14:03   #1
BB
Seniormedlem

BB sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Frogner i Sørum
Meldinger: 1,767
MP Rating: 0% (0)
BB er fantastisk mot andre.BB er fantastisk mot andre.BB er fantastisk mot andre.BB er fantastisk mot andre.BB er fantastisk mot andre.BB er fantastisk mot andre.BB er fantastisk mot andre.BB er fantastisk mot andre.BB er fantastisk mot andre.BB er fantastisk mot andre.BB er fantastisk mot andre.
Må han være hjemme...

når han har diaré? Amund er skikkelig løs i magen, men det kommer bare 2-3 bleier i løpet av dagen. Han spiser jo ikke nok til å produsere flere bleier . Må jeg holde han hjemme fra bhg i morgen? De er bare 5 barn i bhg, og minst 2 hadde allerede diaré og oppkast før helga.
Gammel 22-01-2006, 14:50   #2
VIP-Medlem

Cilo sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 6,400
Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.
Sv: Må han være hjemme...

Du burde kanskje høre med bhg tanten? Det kan jo være smittsomt, og hvis det er 2 stk som ikke har hatt det? Men det kan jo hende du får beskjed om å bare komme!

Jeg ringte bhg og spurte om det samme en gang da Adrian hadde en av sykdomsperiodene sine, de ville helst at jeg skulle holde ham hjemme i hvertfall en dag...

2006

2008
Cilo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-01-2006, 14:57   #3
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 1,751
Janica er fantastisk mot andre.Janica er fantastisk mot andre.Janica er fantastisk mot andre.Janica er fantastisk mot andre.Janica er fantastisk mot andre.Janica er fantastisk mot andre.Janica er fantastisk mot andre.Janica er fantastisk mot andre.Janica er fantastisk mot andre.Janica er fantastisk mot andre.Janica er fantastisk mot andre.

Jeg tror de vil at vi skal holde de hjemme når de diaree siden det er så smittsomt som det er. Både de to som ikke har hatt det + de voksne kan jo bli smittet, og de kan igjen smitte en hel gjeng . Så lenge det ikke er krise hos dere og dere absolutt ikke kan være hjemme, så ville nok jeg holdt han hjemme til magen stabiliserte seg.

Janica er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-01-2006, 15:07   #4
Veteranmedlem

*Anita* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Sørlandet:)
Meldinger: 4,063
MP Rating: 100% (1)
*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.

Jeg hadde holdt han hjemme en dag,for å se hvordan det utarta seg videre

*Anita* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-01-2006, 15:10   #5
Seniormedlem

litjpia sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: trønderveitj
Meldinger: 1,843
litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.

tja...kommer an på. Mathias har hatt løs mage over tid, men det er jeg rimelig sikekr på er tenner...så jeg hadde nok sendt ham om shan skulle i bh. Er det derimot noe som smitter, så hadde jeg nok drøyd det en dag..

lille gode attpåklatten vår...
litjpia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-01-2006, 15:15   #6
VIP-Medlem

Cilo sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 6,400
Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av litjpia
Er det derimot noe som smitter, så hadde jeg nok drøyd det en dag..
Det hørtes nesten ut som om det var det, siden to av de andre barna har hatt diaré!

2006

2008
Cilo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-01-2006, 15:18   #7
BB
Seniormedlem

BB sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Frogner i Sørum
Meldinger: 1,767
BB er fantastisk mot andre.BB er fantastisk mot andre.BB er fantastisk mot andre.BB er fantastisk mot andre.BB er fantastisk mot andre.BB er fantastisk mot andre.BB er fantastisk mot andre.BB er fantastisk mot andre.BB er fantastisk mot andre.BB er fantastisk mot andre.BB er fantastisk mot andre.

Jeg får sende en melding til bhg-tanta i kveld for å høre hva hun sier. Hun lot han jo være der før helga selv om han sprutgulpet/spydde mens han var i bhg. Det virker merkelig nok som om han er i fin form, med unntak av at han spiser lite. Dvs. vanlig mat frister han lite, men ting han egentlig ikke skal spise og drikke, det vil han ha!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:44.