Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-10-2005, 18:24   #1
Supermedlem

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Moss
Meldinger: 509
MP Rating: 0% (0)
Bøllusmamma er et navn alle kjenner.Bøllusmamma er et navn alle kjenner.Bøllusmamma er et navn alle kjenner.Bøllusmamma er et navn alle kjenner.Bøllusmamma er et navn alle kjenner.Bøllusmamma er et navn alle kjenner.Bøllusmamma er et navn alle kjenner.Bøllusmamma er et navn alle kjenner.Bøllusmamma er et navn alle kjenner.Bøllusmamma er et navn alle kjenner.Bøllusmamma er et navn alle kjenner.
Marianne's tråd om lille spiren i magen!

Ja, jeg får vel lage en liten tråd jeg også med oppdateringer...

Var en tur hos legen her om dagen, for jeg har vært veldig kvalm og trøtt siste uken. Så jeg ble sykemeldt for to uker.

På torsdag prøvde jeg meg nemlig å komme meg på jobben. Tror egentlig det hadde gått bra om ikke damen som stinket hvitløk av hele kroppen hadde satt seg ved siden av meg..kjente bare kvalmen ble verre og verre. Når jeg kom til Skøyen måtte jeg bare gå av toget og betale de 5,- det koster å gå på do der....kan jo bare gjette hva jeg gjorde der.
Følte meg helt tappet etterpå og tok bare første toget hjem igjen. Så sov jeg resten av den dagen..våknet i to-tiden.

Trenger en liten lur iallefall en gang i løpet av dagen for å ha litt overskudd til Emilie også. Husket ikke hvor slitsomt det er å være kvalm hele tiden....men det går vel over om ikke så veldig mange ukene.

Gleder meg til å få litt kul på magen iallefall!

Emilie skal få en lillebror rundt 12. mai
Bøllusmamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2005, 18:42   #2
Seniormedlem

Safir sin avatar

Meldinger: 2,493
Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Marianne's tråd om lille spiren i magen!

Koselig at du og har fått deg tråd!

Det er kjempeslitsomt å være kvalm og utmattet, men som du sier så går det over! Og man glemmer fryktelig fort!!

Håper det ikke blir alt for ille!!

Safir er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2005, 19:41   #3
VIP-Medlem

Cilo sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 6,400
Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.

Uff, håper ikke kvalmen varer så lenge... Gruer meg litt jeg også, er ganske sikker på at den kommer...

Gleder meg til å følge deg videre!!

2006

2008
Cilo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2005, 20:15   #4
Supermedlem

Sted: Moss
Meldinger: 509
Bøllusmamma er et navn alle kjenner.Bøllusmamma er et navn alle kjenner.Bøllusmamma er et navn alle kjenner.Bøllusmamma er et navn alle kjenner.Bøllusmamma er et navn alle kjenner.Bøllusmamma er et navn alle kjenner.Bøllusmamma er et navn alle kjenner.Bøllusmamma er et navn alle kjenner.Bøllusmamma er et navn alle kjenner.Bøllusmamma er et navn alle kjenner.Bøllusmamma er et navn alle kjenner.

Sitat:
Opprinnelig postet av Cilo
Uff, håper ikke kvalmen varer så lenge... Gruer meg litt jeg også, er ganske sikker på at den kommer...

Gleder meg til å følge deg videre!!
Gleder meg til å følge deg også Cilo!

Emilie skal få en lillebror rundt 12. mai
Bøllusmamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2005, 20:37   #5
Seniormedlem

litjpia sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: trønderveitj
Meldinger: 1,843
litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.

ojoj...høres tøfft ut. håper det retter seg så dere kan kose dere med kulen!

lille gode attpåklatten vår...
litjpia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2005, 21:25   #6
VIP-Medlem

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 6,020
mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.

Gleder meg til å følge videre på denne tråden Syns det er så koselig med gravide
Gammel 01-10-2005, 22:00   #7
Veteranmedlem

Sted: Rogaland
Meldinger: 4,413
Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.

Ikke noe kjekt å gå kvalm Håper du slipper unna om noen uker!! God bedring og lykke til videre
Gammel 01-10-2005, 22:03   #8
Veteranmedlem

*non-stop* sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 4,542
*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.

Huff, håper du slipper superkvalmen da Føler iallfall med deg!!!

God bedring

*non-stop* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-10-2005, 00:45   #9
Supermedlem

pønker'n sin avatar

Sted: Vestfold
Meldinger: 577
pønker'n er som en lysfontene.pønker'n er som en lysfontene.pønker'n er som en lysfontene.pønker'n er som en lysfontene.pønker'n er som en lysfontene.pønker'n er som en lysfontene.pønker'n er som en lysfontene.pønker'n er som en lysfontene.pønker'n er som en lysfontene.pønker'n er som en lysfontene.pønker'n er som en lysfontene.

hehehe, ja den kvalmen glemmer man fort. Når jeg ble gravid med Leah husker jeg at jeg tenkte: Hereguuuud, jeg har glemt hvor utrolig dårlig jeg følte meg de første ukene.

For meg ble det så ille at jeg den dag i dag ikke kan gå inn på "barnimagen" sidene (vanket der på den tiden) uten å bli kvalm. Det er helt sant, med en gang den forsiden plopper opp blir kvalmen kasta på meg

Men uansett, lykke til videre, og gratulerer så masse
pønker'n er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-10-2005, 10:45   #10
Veteranmedlem

*Anita* sin avatar

Sted: Sørlandet:)
Meldinger: 4,063
MP Rating: 100% (1)
*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.

Abonerer på denne...

*Anita* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:23.