Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-12-2005, 22:30   #1
Medlem

MarieMa sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Kongsberg
Meldinger: 223
MP Rating: 0% (0)
MarieMa er fantastisk mot andre.MarieMa er fantastisk mot andre.MarieMa er fantastisk mot andre.MarieMa er fantastisk mot andre.MarieMa er fantastisk mot andre.MarieMa er fantastisk mot andre.MarieMa er fantastisk mot andre.MarieMa er fantastisk mot andre.MarieMa er fantastisk mot andre.MarieMa er fantastisk mot andre.MarieMa er fantastisk mot andre.
lei_seg Marie må nok vente litt til på en bror eller søster

Jeg var hos legen tirsdag 20/12 med tisseprøve. Og den var positiv.
Men så på torsdag (22/12) begynte jeg å blø. Blødde i 5-6 dager.
Har ikke testet på nytt (har vært bortreist og har ikke fått kjøpt test. Dessuten ville jeg gi det noen dager), men skal ta en test i morgen tidlig.
Jeg er temmelig sikker på at jeg har hatt en SA, men uansett hvor sikker jeg er, så håper jeg jo i det lengste på at testen i morgen vil vise noe annet. Men det er nok små sjanser...
Prøver å se det positive:
- SA'en kom relatvt tidlig (bare 6 uker på vei)
- Jeg er tydeligvis ganske fruktbar, alderen til tross (snart 38)
- Ingenting i veien med Ole's "svømmere"
- Sannsynligvis var det noe "i veien" med det lille embryoet som gjorde at kroppen min støtte den ut

Men det var fryktelig trist at det skjedde... Jeg hadde begynt å glede med til å få en baby i august. Og jeg hadde begynt å prate med det lille nurket inni der, og knytte varme følelser til ham/henne.

Vel, bedre lykke neste gang...
MarieMa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-12-2005, 22:35   #2
VIP-Medlem

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 7,156
LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Marie må nok vente litt til på en bror eller søster

Det var kjempe leit MarieMa

Håper inderlig at det klaffer fort igjen!!
Gammel 29-12-2005, 22:35   #3
VIP-Medlem

Myggstukket sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Meldinger: 7,911
Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja det var triste nyheter... Skjønner at du er lei deg nå, men jeg håper du føler deg bra etter omstendighetene da vennen

Du skal se det går mye bedre neste gang...
Gammel 29-12-2005, 22:43   #4
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Huff, så trist. Men hvis så er tilfelle syns jeg du tenker veldig riktige positive tanker! Så går det nok helt i orden neste gang!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-12-2005, 22:47   #5
VIP-Medlem

Pippi-mor sin avatar

Medlem siden: May 2002
Meldinger: 5,144
Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.

Uffda, det var leit.

Lykke til videre!
Gammel 29-12-2005, 22:53   #6
VIP-Medlem

Mummitrollet sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Mummidalen
Meldinger: 9,568
Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.

Dette var triste nyheter MarieMa!

Likevel vil jeg nå krysse fingrene for at pitteliten fortsatt er der inne, men hvis ikke, så er det jo som du sier fortsatt noe positivt ved det hele: Dere vet jo at dere kan!
Lykke til vennen, tenker på deg

Mummitrollet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-12-2005, 23:01   #7
Seniormedlem

Heidipus sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 1,992
Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.

Å, nei!!
Så trist! Du er flink som tenker så postivt, det hjelper garantert!
Bedre lykke neste gang
Heidipus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-12-2005, 23:06   #8
VIP-Medlem

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Rolvsøy
Meldinger: 5,116
Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.

Uff.. det var triste nyheter!

Men lykke til med prøvingen!

M 1994
C 2004
Maggie74 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-12-2005, 23:30   #9
VIP-Medlem

Unicorn sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 5,665
Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.

Det var trist å lese
Håper det klaffer igjen snart..
Gammel 30-12-2005, 00:15   #10
Medlem

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 423
Marie79 har mye å være stolt av.Marie79 har mye å være stolt av.Marie79 har mye å være stolt av.Marie79 har mye å være stolt av.Marie79 har mye å være stolt av.Marie79 har mye å være stolt av.Marie79 har mye å være stolt av.Marie79 har mye å være stolt av.Marie79 har mye å være stolt av.Marie79 har mye å være stolt av.Marie79 har mye å være stolt av.

Huff, så trist
Lykke til med prøvingen igjen!
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:49.