Jeg tenkte også på henne her om dagen. Men de måtte jo flytte ut av huset etter at det brant på kjøkkenet dems, så jeg tror ikke de har Internett der de bor nå. Husker ikke hvor lang tid det skulle ta å fikse huset, men det tar jo ofte en stund...
Sitat:
Opprinnelig postet av Semalilla
Hei! Så koselig da! Er innom en sjelden gang, men har jo ikke nett hjemme, så det blir lite. Vi har det bare bra! Jeg skal være hjemme med Ronja et år til og vi koser oss masse. Hun har begynt å gå ganske mye nå, og det kommer nye ord i fleng. Det blir bare mer og mer moro syns jeg.
Sitat:
Opprinnelig postet av AnneB
Joda, vi har det bra. Skal gå inn på nm og forklare fraværet mitt. Lang historie! Klem fra Anne
Sitat:
Opprinnelig postet av Shamu
Nei, så koselige dere er da! Jeg har det kjempebra! Men har det supertravelt. Lillegutt er supertravel. Er ikke mulig å sitte på nett på dagene. Dessuten er jeg dagmamma 2 ganger per uke, samt går i åpen barnehage pluss ei tutte som blir 10 i neste uke som krever sitt... Pes. Så jeg har det travelt! Men jeg skal prøve å komme inn en tur i kveld etter at gulvene er vasket. Hehe. Stor klem fra meg som også savner dere!