E ikkje så mye her inne egentlig,men vil bare oppdatere litt fra heimen her

Marthe e blitt stor,går i bhg å har det skikkelig topp dær,språke hennes har utvikkla seg mye,så her går skravla i ett sett heile dagen når ho har fritt,soving på dagen e det lite av,nu i mørketia e ho litt meir trøtt enn ellers

Mellomste e en ulykkesfugel av dimensjona,i dag skal vi tell lege å ta bort 3 sting,ho rammla da vi hva på klassefesten tell eldste,så da bar det tell legevakta å fikk ho sydd,har sagt at vi har brukt opp kvota vårres på legevakta nu,bare i år har ho brekt en fot (lårbeinsbrudd) Tippa sinnsykt på sykkel i sommer,slo ut 3 tenner,heldigvis hadde ho hjelm på seg da,så legevakta bynne å bli vårres andre hjem
Eldste e nu blitt 10 år å det syns på ho,badet e okkupert tell stadighet å munnbruken e på plass,men e vel vanlig å forhåpentligvis bare en overgang
Eg e da lykkelig gift med min kjære,vi har det supert ilag

Har fått diagnosen Psoriasis Atritt så nu går eg på cellegift,derfor kan eg desverre ikkje få fleire onga,som eg da skulle ønske eg kunne,for cellegift e vel det eg må bruke stort sett resten av live mett,men det skal di finne ut på UNN i februar,skal tbake på kontroll da
Hva bare ei lita oppdatering,oxo håpe eg at alle dokker her inne har det bra,skal prøve å være littmeir her inne,men blir sjelden sia dagan di går i ett her i heimen,å spesilet nu før jul

tell alle sammen