Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-03-2007, 10:37   #1
Supermedlem

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Sandefjord
Meldinger: 543
MP Rating: 0% (0)
~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.
Snart bleieslutt?

Jeg tror Emilie har lyst til å slutte med bleie. (For noen uker siden prøvde vi en dag hjemme, men det var på mitt initiativ. Men da gjorde hun ikke mine til å ville gå på do og tisse, men tisset der hun var. Etter flere skifterunder tok vi på bleie igjen.)
Men lørdag kveld før hun skulle legge seg ville hun tisse på do. Og jammen kom det litt bæsj også! Vi skrøt veldig av henne, og hun syntes det var stas! Fikk på truse utenpå bleie om natta. Søndag ville hun ikke ha bleie på, bare truse, jeg sa ok. Men en stund etter frokost ville hun ha bleie på, jeg skjønte at hun skulle bæsje. Ville ikke på do likevel da...tok på bleie og maste ikke mer om det.
I går kveld når hun skulle legge seg ville hun også bare ha truse, og ble lei seg da vi sa hun måtte ha bleie om natta. Kanskje dumt å ta på henne bleie når hun ikke ville? Men det hadde garantert blitt tiss i senga, det kommer jo nesten aldri noe når hun sitter på do og skal tisse...
Og i morges sa jeg til henne at hun kunne si fra i barnehagen hvis hun ville tisse på do - og mente selv om hun har bleie på. Da trodde hun at hun skulle gå uten bleie, og ble lei seg da hun skjønte hva jeg mente.

Var det også dumt? Jeg tenker at hun bør klare seg sånn noenlunde hjemme et par dager først, før vi prøver i barnehagen, og om natta. Eller hva? Vanskelig dette her. Må si jeg kvier meg litt for alt ekstraarbeidet også...må passe på å ha masse rene bukser til henne når vi skal gjennom det

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:38.