Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2005
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-06-2006, 10:39   #1
Supermedlem

arwen1 sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: røyken
Meldinger: 905
MP Rating: 0% (0)
arwen1 har mye å være stolt av.arwen1 har mye å være stolt av.arwen1 har mye å være stolt av.arwen1 har mye å være stolt av.arwen1 har mye å være stolt av.arwen1 har mye å være stolt av.arwen1 har mye å være stolt av.arwen1 har mye å være stolt av.arwen1 har mye å være stolt av.arwen1 har mye å være stolt av.arwen1 har mye å være stolt av.
30 uker idag, bare 10 igjen!!!

ja da er jeg blitt 30 uker gravid, begynner og bli litt tungt nå, og er ikke spesielt glad i varmen, men det nærmer seg jo ,og det har faktisk gått veldig fort til nå synes jeg.

skulle gjerne lagt med et magebilde, men vi har fått virus på dataen der jeg har kameratilgang, så bilder kommer senere når vi har fikset den eller fått innstallert tilgang på denne bærbare

gleder meg til å få hilse på min lille jente i magen nå

ellers har lille storebror Thomas det bare bra og er overalt og koser seg

forresten kanskje noen har lyst til å sladre for meg her når det skjer noe???
Gammel 26-06-2006, 10:51   #2
VIP-Medlem

Emma:) sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Horten
Meldinger: 8,113
Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: 30 uker idag, bare 10 igjen!!!

Åhhh... tenk at det bare er 10 uker igjen da.. Det har jammen gått fort! Blir bitte-litt misunnelig ja.

Gleder meg til å se magebilde!

Jeg kan gjerne sladre for deg

Emma:) er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-06-2006, 11:29   #3
boo
Veteranmedlem

boo sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Østfold
Meldinger: 3,042
boo har en strålende fremtid.boo har en strålende fremtid.boo har en strålende fremtid.boo har en strålende fremtid.boo har en strålende fremtid.boo har en strålende fremtid.boo har en strålende fremtid.boo har en strålende fremtid.boo har en strålende fremtid.boo har en strålende fremtid.boo har en strålende fremtid.

Jeg sladrer også gjerne! At det bare er 10 uker igjen er helt utrolig! Har du samme erfaring som meg kanskje? Svangerskap nr. 1 snegler seg avgårde, svangerskap nr. 2 fyker unna i en fei. Nesten så det gikk litt for fort syns jeg...

Håper det går bra med armer og ben (resten av kroppen også forsåvidt) i varmen. Kjenner til å gå med elefantben og ikke ha ett eneste fornuftig par med sko som passer når varmen satte inn for fullt. Ble facinert av at jeg kunne trykke inn fingeren på føttene og hendene mine og avtrykket sto der lenge lenge etterpå...

Kos deg med de 10 siste ukene. Nå er sommeren her, svisj er den over og svisj skal du føde!

Gleder meg også til å se magebilde når det måtte komme!

Puss puss så får du en suss, puss så får du en suss. Hver eneste tann med børste og vann, puss så får du en suss!!
boo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-06-2006, 11:39   #4
Seniormedlem

Muffe sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: På Vinterbro :)
Meldinger: 2,122
Muffe har en strålende fremtid.Muffe har en strålende fremtid.Muffe har en strålende fremtid.Muffe har en strålende fremtid.Muffe har en strålende fremtid.Muffe har en strålende fremtid.Muffe har en strålende fremtid.Muffe har en strålende fremtid.Muffe har en strålende fremtid.Muffe har en strålende fremtid.Muffe har en strålende fremtid.

Jeg synes mitt eget svangerskap gikk i racerfart, men å stå ved siden av går eeeeenda fortere!! Om ti uker...herreguuuud, så har du en mini-baby i armenen dine igjen..... Jeg blir bare av tanken!

Lykke til med siste innspurt!!

Ps: Sladrer også veldig gjerne!

Hustråden er oppdatert med bilder! (25.April! )
Muffe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-06-2006, 13:40   #5
Seniormedlem

Tia76 sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Tromsø :)
Meldinger: 1,593
Tia76 har en strålende fremtid.Tia76 har en strålende fremtid.Tia76 har en strålende fremtid.Tia76 har en strålende fremtid.Tia76 har en strålende fremtid.Tia76 har en strålende fremtid.Tia76 har en strålende fremtid.Tia76 har en strålende fremtid.Tia76 har en strålende fremtid.Tia76 har en strålende fremtid.Tia76 har en strålende fremtid.

Gosh... nå fikk jeg meg en liten vekker her! Innbilte meg at jeg selv hadde lenge igjen, for jeg mente du var kommet MYYYYYE lengre enn meg. Men et kjapt regnestykke fikk meg til å innse at jeg har bare 14 uker igjen... er 26 i dag! (Opprinnelig hadde jeg planer om å føde et par uker før tiden, men når det var så kort igjen spørs det om jeg ikke bare venter helt til termin likevel )

Synes også det har gått vanvittig fort denne gangen... forrige gang sneglet tiden seg avgårde... men det har vel sammenheng med at jeg telte over hvor mange uker og dager jeg var hver eneste dag sist, kanskje flere ganger hver dag... nå vet jeg knapt hvor langt jeg er før noen spør... da må jeg begynne å regne over.

Lykke til videre Arwen... vi kan jo godt sladre for hverandre kanskje??
Tia76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-06-2006, 14:18   #6
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Så spennende Arwen og Tia - håper dere nyter svangerskapet masse Lykke til videre Tror nok ikke det er mangel på sladrevenner her inne på Juni sidene - de fleste vil nok trå til der
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-06-2006, 17:19   #7
VIP-Medlem

busymum sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Meldinger: 5,889
busymum har en strålende fremtid.busymum har en strålende fremtid.busymum har en strålende fremtid.busymum har en strålende fremtid.busymum har en strålende fremtid.busymum har en strålende fremtid.busymum har en strålende fremtid.busymum har en strålende fremtid.busymum har en strålende fremtid.busymum har en strålende fremtid.busymum har en strålende fremtid.

Oj, lykke til. Jeg skal bli tante i oktober, dvs. hun har termin samme dag som Tia, så jeg føler jo at det nærmer seg med stormskritt. Bare synd de bor på andre siden av kloden da

10 uker ja, det går fort som bare det
busymum er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-06-2006, 18:21   #8
Seniormedlem

'Liten' sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 1,755
MP Rating: 100% (1)
'Liten' har mye å være stolt av.'Liten' har mye å være stolt av.'Liten' har mye å være stolt av.'Liten' har mye å være stolt av.'Liten' har mye å være stolt av.'Liten' har mye å være stolt av.'Liten' har mye å være stolt av.'Liten' har mye å være stolt av.'Liten' har mye å være stolt av.'Liten' har mye å være stolt av.'Liten' har mye å være stolt av.

Bare 10 uker igjen
Hvor blir tiden av sier jeg bare!
Synes ikke det er lenge siden du fortalte om den lille spiren i magen..
Og nå skal du snart få hilse på henne

Lykke til med siste del av svangerskapet, og håper du ikke plages altfor mye av varmen fremover. Du får sitte med bena i en kald balje og kommandere til å komme med kald drikke til deg
Gleder meg til å se magebilde jeg også!
Gammel 26-06-2006, 19:33   #9
Veteranmedlem

veslamor sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Hedmark
Meldinger: 3,224
veslamor har en strålende fremtid.veslamor har en strålende fremtid.veslamor har en strålende fremtid.veslamor har en strålende fremtid.veslamor har en strålende fremtid.veslamor har en strålende fremtid.veslamor har en strålende fremtid.veslamor har en strålende fremtid.veslamor har en strålende fremtid.veslamor har en strålende fremtid.veslamor har en strålende fremtid.

hva, er det bare 10 uker igjen!!
syns ikke det er så lenge siden vi fikk vite det jeg.
sladrer gjerne jeg!!
hvis ingen andre har meldt seg!!

gleder meg til å se magebilder.
og også til å se lille snuppa når hun har kommet til verden!!

veslamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-06-2006, 08:46   #10
Seniormedlem

marmen sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 2,155
marmen har en strålende fremtid.marmen har en strålende fremtid.marmen har en strålende fremtid.marmen har en strålende fremtid.marmen har en strålende fremtid.marmen har en strålende fremtid.marmen har en strålende fremtid.marmen har en strålende fremtid.marmen har en strålende fremtid.marmen har en strålende fremtid.marmen har en strålende fremtid.

He-he, ser ikke ut som det er mangel på sladrevenner her inne
10 uker er jammen ikke lenge, det kommer nok til å gå superfort. Du har virkelig en spennende tid foran deg
Lykke til med siste innspurt!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:07.