Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2005
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-05-2009, 16:04   #1
Supermedlem

Gittemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Klepp....Stavanger
Meldinger: 929
MP Rating: 0% (0)
Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.
Barnebursdag til 4 åring?

Nå nermer det seg 4 års dagen til go gutten....

jeg har alltid bare pleid å inviterer ungene til veninnene mine....men nå er det 2-3 jevn gammle gutter i gata og de i barnehagen å ta hensyn til....syns gjestelista til bursdagen er ganske vanskelig i år....vil helst ikke ha mer en 10 unger siden jeg bor i leilighet...

trenger noen tips....inviterete dere med eller uten barnehage ungene? ungene i gata..eller bare bekjente??

Gittemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-05-2009, 17:38   #2
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 20,377
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Barnebursdag til 4 åring?

Poden blir 4 år i september. Vi flyttet nylig fra rekkehus til enebolig, så plutselig er ikke plass noe problem lenger. Om vi fremdeles hadde bodd "lite", så hadde jeg nok laget 3 bursdagsfeiringer i år; med familie, med vennebarna/nabobarn, og med barnehagebarn.

Nå slår jeg sammen vennebarn/nabobarn og barnehagebarn.
Reinhold Niebuhr

Hjertemamma med hjertebarnet'05 Støtt LHL!

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-05-2009, 18:25   #3
VIP-Medlem

millact sin avatar

Sted: Vestlandet
Meldinger: 7,139
MP Rating: 100% (1)
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.

Til nå har vi hatt barn fra gaten samt venners barn. Har ikke hatt selskap for bhg barna enda og storesøster har heller ikke vært i bhg bursdager. Vi byttet bhg i høst, så hun var ny da, og jeg regner med at det er noe av grunnen til at hun ikke har vært invitert. De fleste jentene er forresten 1-2 år eldre enn henne og har bare invitert samme årskull som seg selv.

Neste bursdag, 5årsdagen, tenker jeg vi har 2 bursdager: venners barn/nabobarn og bhg jentene.
Gammel 11-05-2009, 08:31   #4
Seniormedlem

Alena sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 2,583
Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.

Blir første år med skikkelig barnebursdag for oss, og jeg er veldig usikker på hvem jeg skal invitere.

Hele års kullet er vel på 24 barn, så det er litt mange. Men føler jeg ikke bare kan ta guttene, for L blir invitert til en del jenter. Og jeg omgås mange av jentene sine mødrer.

Har dere gode forslag til artige selskap? Litt annerledes?

September er jo en flott mnd, så er jo lov å håpe at det går ann å ha ut i hagen?
Gammel 11-05-2009, 08:36   #5
VIP-Medlem

tinwin sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 8,777
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.

Når sjefen blir 4 år i august kommer vi dele det opp
Bor i rekkehus som ikke er av verdens største... kunne jeg garantert fint vær kunne vi hatt mange fordi har veldig stor hage, men i tilfelle det blir dårlig vær må jeg ta høyde for at vi kan være inne! Så blir en barnehagegutta bursdag og en bursdag med familie/venner/vennebarn
Gammel 11-05-2009, 09:41   #6
Veteranmedlem

ankimor81 sin avatar

Sted: ski kommune
Meldinger: 3,266
ankimor81 har et ubeskrivelig bra rykte.ankimor81 har et ubeskrivelig bra rykte.ankimor81 har et ubeskrivelig bra rykte.ankimor81 har et ubeskrivelig bra rykte.ankimor81 har et ubeskrivelig bra rykte.ankimor81 har et ubeskrivelig bra rykte.ankimor81 har et ubeskrivelig bra rykte.ankimor81 har et ubeskrivelig bra rykte.ankimor81 har et ubeskrivelig bra rykte.ankimor81 har et ubeskrivelig bra rykte.ankimor81 har et ubeskrivelig bra rykte.

Tja, eldstemann her hadde første bhg bursdag da han ble 5 i år, så ser ann litt hvordan det er med disse som er minst på avdelingen. Han er i selskaper støtt, så 4-5 åringene er i full sving.
3 åringene har ikke startet med dette enda.

Blir det bhg bursdag så ber jeg årskullet, tror de er 8 tilsammen jeg.
Venninder og venners barn tar jeg en anen dag hvis jeg har det denne gang,pleid og hatt det før hvertfal. Når vi har bhg bursdag kommer de jo uten forledrene og jeg tror vennersbarn kan føle seg litt fort utenfor og det blir litt folksomt med de pluss foreldrene selv om vi bor i enebolig. Så jeg deler det pga av det. Mine barn klarer ikke kose seg sånn veldig hvis det blir for mange rundt de.
Gammel 14-05-2009, 11:24   #7
Medlem

Givenchy sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Tromsø
Meldinger: 332
Givenchy har en strålende fremtid.Givenchy har en strålende fremtid.Givenchy har en strålende fremtid.Givenchy har en strålende fremtid.Givenchy har en strålende fremtid.Givenchy har en strålende fremtid.Givenchy har en strålende fremtid.Givenchy har en strålende fremtid.Givenchy har en strålende fremtid.Givenchy har en strålende fremtid.Givenchy har en strålende fremtid.

Snuppa vår er født i juli, og vi har bestandig vært på ferie på bursdagen hennes. Har derfor ikke hatt noe selskap hjemme tidligere.

I år skal vi være hjemme på bursdagen hennes, men siden det er midt på sommeren er det jo veldig mange som er bortreist da. Vi skal derfor ha et eget barnehageselskap to-tre uker før selve bursdagen, og så et selskap med venners barn og nabobarn på selve dagen.

I barnehageselskapet blir det de i samme årskull, tror de er 8-9 stykker. De er en veldig sammensveiset gjeng som leker veldig fint i lag, og jeg tror ikke det vil bli noen suksess å blande venners barn og nabobarn inn i den flokken. Jeg har sett tidligere at når noen fra barnehagen har vært på besøk og nabogutten også kommer på besøk så kan det fort bli litt konflikt. De som går sammen i barnehagen hver dag har nesten sitt eget språk når de leker, og han som ikke kjenner de andre greier ikke å komme inn i leken.
april 2007
Givenchy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:22.