Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2005
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-10-2008, 12:46   #1
Supermedlem

Simba 1 sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Sted: ved fjord og fjell
Meldinger: 1,173
MP Rating: 0% (0)
Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.
Bruker de balsam?

Sikkert et underlig spørsmål for noen, men for meg: en nødvendighet.
Snuppa vår har skikkelig langt hår, og det er bra tykt også. Klippet henne nettopp (ca 7 cm) men hun har fortsatt langt hår.

Prøvde en barne-balsam for leeenge siden, den funket ikke. Men de som jeg selv bruker, fra f.eks Define etc, de bruker hun. Og de virker godt.

Det må nevnes at vi vasker håpret hennes 2 ganegr per uke bare...

Noen anbefalinger til gode barne-balsam? Eller hva gjør dere andre?
Gammel 03-10-2008, 12:49   #2
Supermedlem

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 735
Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bruker de balsam?

Jeg bruker samme balsam på henne som på meg selv. Håret vaskes 3-4ganger i uka.
Gammel 03-10-2008, 13:08   #3
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 5,903
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Naturlig nok så gjør jeg ikke det på poden.
Lillebror derimot med sine korketrekkere får litt balsam og da fra den samme som meg, evt spraybalsam.
Gammel 03-10-2008, 13:51   #4
Supermedlem

gullli sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,403
gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.

Ronja bruker balsam, ja. Hun har krøller så det er helt nødvendig, ellers er det umulig å børste henne. Bruker en parfymefri balsam som jeg kjøper på frisøren, funker fint!

Member of AF's jaktlag
gullli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-10-2008, 14:34   #5
Medlem

Ladybug* sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Nordland
Meldinger: 362
Ladybug* har en strålende fremtid.Ladybug* har en strålende fremtid.Ladybug* har en strålende fremtid.Ladybug* har en strålende fremtid.Ladybug* har en strålende fremtid.Ladybug* har en strålende fremtid.Ladybug* har en strålende fremtid.Ladybug* har en strålende fremtid.Ladybug* har en strålende fremtid.Ladybug* har en strålende fremtid.Ladybug* har en strålende fremtid.

Snuppa bruke balsam ja! Samme som den jeg bruker og vi vasker håret hennes 2-3 ganger i uka.
Hun har et tynt hår som tiltrekker seg floker (virker sånn iallefall ) så balsam er en nødvendighet.

Ladybug* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-10-2008, 17:44   #6
Æresmedlem

FlyAway sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Sted: Farmen
Meldinger: 10,513
FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.

Vesla må bruke balsam ja, ellers blir det bare floker. Langt hår med krøller i funker ikke uten.

I tillegg bruker vi silkeolje etter vask, det gjør underverker, kjempelett å børste etterpå!
Gammel 03-10-2008, 18:12   #7
VIP-Medlem

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 9,504
MP Rating: 100% (2)
Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av FlyAway Vis post
Vesla må bruke balsam ja, ellers blir det bare floker. Langt hår med krøller i funker ikke uten.

I tillegg bruker vi silkeolje etter vask, det gjør underverker, kjempelett å børste etterpå!
Hvor kjøper man silkeolje og hva koster det? Har ei snelle som kunne trenge det
Gammel 03-10-2008, 18:16   #8
Æresmedlem

FlyAway sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Sted: Farmen
Meldinger: 10,513
FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Happy Vis post
Hvor kjøper man silkeolje og hva koster det? Har ei snelle som kunne trenge det

Jeg kjøpte hos en frisør som førte BioSilk. Men har hørt rykter om at man får det rimeligere på Ebay. Betalte ca 200 kr for ei bittelita flaske, men etter tre-fire mnd har vi ikke brukt halvparten engang, trenger bare noen dråper hver gang på fingertuppene og gre gjennom håret med dem
Gammel 03-10-2008, 18:45   #9
Seniormedlem

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Gode gamle Moss
Meldinger: 1,682
Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.

Med hår til rompa og korketrekkere så må vi bruke balsam ja. Eller silkeolje, det virker kjempebra. Brukte det selv for mange år siden i mitt eget hår og var kjempefornøyd når jeg fant den samme typen her i Norge. (Dog mye dyrere, men verdt hver eneste dråpe.) Jeg kjøpte den hos frisøren min.

Mamma til to flotte jenter, juni-98 og juli-05
Trolljenta25 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-10-2008, 20:00   #10
Veteranmedlem

Tini 2 sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 4,140
MP Rating: 100% (1)
Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi bruker balsam ja hver gang vi vaser håret, samt at jeg sprayer i litt balsamspray hver morgen før jeg børster det og ordner det for dagen.

Siden jeg er frisør så bruker vi kun frisørprodukt. Ikke noe spesielt til barn jeg bruker, men fek sensitive serien fra cutrin, den inneholder ikke parfyme, alkohol, silikon, farge osv. Liker ikke å bruke sterk "voksen" shampo på de siden de fort kan bli tørr i huden av den, siden de ofte er sterkt parfymert.

-98
Tini 2 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:20.