Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2005

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-11-2008, 19:57   #1
Seniormedlem

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Gode gamle Moss
Meldinger: 1,687
MP Rating: 0% (0)
Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.
Det går igjen i gangen vår!

Isabella begynner virkelig å få en overivrig fantasi. Det er feer i frokostblandingen, de sitter og soler seg i melken. Julenissen sitter i setet hennes i bilen, så hun kan dessverre ikke sitte der når vi skal kjøre bil, hun må sitter foran sammen med mamma. :knallargument lizzom:

I sengen hennes er det til tider en hund som jager vekk alle kattepusene hennes. (Hun sover med 4-5 katterpusbamser.) Karius og Baktus bor ikke bare i tennene, de befinner seg også i kjøleskapet (på jakt etter søtmat kanskje?), i do, i dusjen, og til og med under mammas pupp.

Alt har vært morsomt helt frem til nå. Nå, derimot, begynner ting å bli litt skummelt. Hun skal ha døren på soverommet på vid gap, for han mannen er jo der, og han er skummel. -igjen. Han mannen har visst vært der kjempelenge, og jeg er jo selvfølgelig hellig overbevist om at det spøker her. Hun er ikke redd for å legge seg, det har hun aldri vært. Men nå ligger hun til tider og har samtaler med denne mannen, for så ofte å si :"Natta mannen, nå skal Isabella sove". Jeg kjenner det grøsser nedover ryggraden. Men, så lenge hun ikke er redd så skal spøkelset få bli.

Men, de siste dagene nå har ting begynt å bli plagsomt. Hun har vært hjemme noen dager pga. feber, og vært lite i aktivitet ute. Det har gått veldig fint, og hun har lekt fint over hele leiligheten. Men så fort klokken nærmer seg halv fem på ettermiddagen, så NEKTER hun plent å gå ut i gangen alene. Grisen er jo der, må jeg skjønne, og den er farlig og sint. Så nå er det ikke bare en mann som går igjen her, men en farlig purke. Hvor skal dette ende???

Andre her med fantasifulle barn?

Mamma til to flotte jenter, juni-98 og juli-05
Trolljenta25 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2008, 00:10   #2
Veteranmedlem

Missi sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 3,048
Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Det går igjen i gangen vår!

oi oi da det var da voldsommt ...hun har nok god fantasi ja ...skjønner det er ekkelt.

Vi har ikke fantasifullt barn men vi har spøkelser ...eller hadde...alle hørte det ...gåing og skritt opp og ned trappa, bråk og støy,tunge ting høres ut som om de blir flyttet men står det de skal stå osv..
Jenta vår lå på eget rom om natten og ville en kveld ikke sove lo og snakket ...til slutt gikk vi opp og spurte hva hun holdt på med...hun står vendt mot vinduet og ler og sier "nama vindu" og peker...(dama i vinduet) ...dette i andre etasje der det er umulig å se andre folk eller damer.

Gutten vår spurte oss en kveld hvem det var som var på rommet hans om natta?
Jeg:det er da ingen inn på rommet ditt om natta...det er ikke meg da...for jeg bruker å titte innom rommet ditt før jeg legger meg?
Han: neheei..hadde det vært deg hadde det hatt ett fjes.
Jeg: ...hva ser du da?
Han: peker fra knærne og ned (ser føtter)...først går det inn på mitt rom så går det inn på XXXX rom (storesøsters rom) ...så blir det borte.
Jeg: ......

Jeg satt og leste med storesøster da hun var va 5år...vi hører hard tramping opp trappa, jeg hører det men overser dette for å unngå å skremme jenta, men hun starter med "mamma vi har besøk" og er super ivrig til å gå ned trappen for å se hvem det er.
jeg sier det er ingen på besøk.
Hun joho...hør da mamma (stegene fortsetter)
og hun løper ned trappa og roper "heia" ...men ingen svarer og hun kommer mutt opp og sier det er jo ingen der men jeg hørte jo at det var noen der .

Og vi har mange andre slike historier...

Heldigvis vært rimelig stille etter noen påståelig fjernet spøkelset ...visstnok en mann...men innimellom så stusser vi litt på om det er borte.

Sist endret av Missi; 15-11-2008 kl 01:29.
Missi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-11-2008, 20:49   #3
Veteranmedlem

hondacrv sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Buskerud
Meldinger: 4,073
hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.

IIIIIIIIIIIIK.
Gammel 14-11-2008, 23:20   #4
Seniormedlem

Trolljenta25 sin avatar

Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.

Her er det virkelig liv! I denne klubben altså. Herregud, noe så labert!!!
Skjerp dere 2005 damer!

Trolljenta25 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-11-2008, 23:32   #5
Supermedlem

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 760
Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Trolljenta25 Vis post
Skjerp dere 2005 damer!

P var ei jente med skikkelig fantasi. Jeg festa bilseter på Fei og Lulu, sang nattasanger for dem, laga mat som de måtte spise osv. osv. Men hun har aldri sett "noen" slik du forteller at jenta di gjør.

Men jeg tror på at unger er mer åpne for slikt enn voksne, så det er mulig dere har noen i huset.
Gammel 15-11-2008, 01:30   #6
Veteranmedlem

Missi sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 3,048
Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.

Trolljenta: Tror du selv dere har gjenferd i huset eller bekymrer du deg bare over fantasien til datteren din?

Sitat:
Opprinnelig postet av Trolljenta25 Vis post
Skjerp dere 2005 damer!
har blitt rimelig stille her ja
Missi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-11-2008, 18:22   #7
Seniormedlem

Trolljenta25 sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Missi Vis post
Trolljenta: Tror du selv dere har gjenferd i huset eller bekymrer du deg bare over fantasien til datteren din?
Jeg er hellig overbevist om at det er noe her. Ikke mye å sette fingeren på, men noe småtteri har jeg opplevd. At Isabella ser "noen" hjelper jo ikke. Men, at det går igjen en gris her, det tror jeg ikke noe på, altså. Helt er jeg jo ikke.

Gammel 15-11-2008, 20:01   #8
Supermedlem

Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 911
MP Rating: 100% (2)
Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.

Jeg tror også at barn kan se mer til slikt enn oss voksne.. Så jeg synes ikke man skal kimse av det viss barnet er redd. Kan jo være at de virkelig ser noe.
Selv hadde jeg en ekkel episode en natt for en tid tilbake.
Gutten vår gråt så jeg stod opp og han satt litt på fanget mitt i stuen. Så sier han: se på mannen, og peker mot vinduet.
Jeg: ja, det er sikkert bare en mann som skal hjem og legge seg. (tenker at han ser noen ute..)
Gutten vår: Nei, han er ikke ute, men inne her...
*grøss*
Jaja, du får vinke og si god natt da, sa jeg.
Synes det er litt guffent, selv om jeg ikke tror det går igjen noen her.
Milea er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-11-2008, 01:04   #9
VIP-Medlem

tinwin sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 8,618
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.

Herlige unger!
Gammel 18-11-2008, 18:23   #10
Veteranmedlem

hondacrv sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Buskerud
Meldinger: 4,073
hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.

Kanskje det er en gris som ble juleribbe som aldri fikk fred som har bodd der?

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:54.