Nå er det evigheter siden jeg har vært her inne, så nå er jeg innom en tur å leser å tenkte å legge igjen ett lite vink fra oss. Vi har det bare bra, har vært mye for både meg og guttene den siste tiden men vi prøver da å ta alt med ett smil å prøver å gjør det beste ut av det men jaggu meg er det ikke alltid like lett.
Jeg tok det valget å gå fra pappan til gutta for en liten stund siden, det var ett tungt valg men for meg var det helt feil å bli igjen i ett forhold der vi kun er sammen pga. av ungene. Det blir bare helt feil for meg, å jeg hadde heller ingen følelser for han mer. Samtidig hadde jeg da fått ganske god kontakt med en annen venn av meg så da ble alt bare feil.
Å nå, jaa.....det kom ganske sjokkerende for oss alle men jeg skal faktisk bli 3 barns mamma

Begynt å synke inn nå, er ikke bikket de magiske 12 ukene enda så jeg har ikke gått ut offentlig med det enda men her inne har jeg skrevet det på privaten på to forumer jeg er på. Sniker det noen så får de bare snike, da har jeg bare en mindre å fortelle det til selv

Pappan til gutta vet det ikke da, hvordan sier man noe slik? Ting har gått fooooooort, alt for fort....men abort er helt uaktuelt så vi får bare gjør det beste ut av det.
Må jo skryte av sjønningene mine også, ikke så mange nye bilder inne på verken bloggen eller PB men her er ett av gutta i bademodus.....sjønningene mine