Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2005

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-12-2008, 14:26   #1
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,475
MP Rating: 0% (0)
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.
En liten hilsen fra oss også

Nå er det evigheter siden jeg har vært her inne, så nå er jeg innom en tur å leser å tenkte å legge igjen ett lite vink fra oss. Vi har det bare bra, har vært mye for både meg og guttene den siste tiden men vi prøver da å ta alt med ett smil å prøver å gjør det beste ut av det men jaggu meg er det ikke alltid like lett.

Jeg tok det valget å gå fra pappan til gutta for en liten stund siden, det var ett tungt valg men for meg var det helt feil å bli igjen i ett forhold der vi kun er sammen pga. av ungene. Det blir bare helt feil for meg, å jeg hadde heller ingen følelser for han mer. Samtidig hadde jeg da fått ganske god kontakt med en annen venn av meg så da ble alt bare feil.

Å nå, jaa.....det kom ganske sjokkerende for oss alle men jeg skal faktisk bli 3 barns mamma Begynt å synke inn nå, er ikke bikket de magiske 12 ukene enda så jeg har ikke gått ut offentlig med det enda men her inne har jeg skrevet det på privaten på to forumer jeg er på. Sniker det noen så får de bare snike, da har jeg bare en mindre å fortelle det til selv Pappan til gutta vet det ikke da, hvordan sier man noe slik? Ting har gått fooooooort, alt for fort....men abort er helt uaktuelt så vi får bare gjør det beste ut av det.

Må jo skryte av sjønningene mine også, ikke så mange nye bilder inne på verken bloggen eller PB men her er ett av gutta i bademodus.....sjønningene mine

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Sist endret av Pearly; 08-12-2008 kl 14:29.
Pearly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-12-2008, 16:40   #2
Supermedlem

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 760
Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: En liten hilsen fra oss også

Så vakre gutter du har, Pearly! Gratulerer med en liten spire. Ting kan gå fooooort noen ganger, men det ordner seg

Lykke til med svangerskap og ny
Gammel 09-12-2008, 20:25   #3
Supermedlem

Camilla82 sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 1,302
Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.
Sv: En liten hilsen fra oss også

Så fine gutter du har Og gratulerer med en ny spire i magen Og det ordner seg nok-det gjør det alltid :nikke:

Camilla82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:00.