Et flott kort, med ei kjempe koselig helsing fra en hemmelig mamma ...
Et takke-kort for at eg laga til og ordna med 2-års gave-ringen
Og ikkje nok med det. Der var pakke også (og den lukta veldig godt!!) Inni var der 4 små såper og ei sånn lita skrive-blokk med Diddlina-ark . Inni Diddlina-blokka låg det også et kort, et slags spille-kort. Når eg åpna blokka og snudde kortet, sto det SweetDiddlina på kortet. Og det tok eg også til meg
TUSEN, TUSEN TAKK , KVEN DU NO ENN ER ...
Blei rett og slett kjempe rørt når eg åpna og leste kortet.! Kjempe fin fisk som var teikna inni kortet. Var ikkje tvil om at det var en fisk.!!
Brukte jo veldig mykje tid på å lage til denne gaveringen. Blei jo også "litt styr" med denne gaveringen. Og det enda med at eg tilbrakte enda meir tid forran lap'en min. Blei endel pmer/søking/leiting, dette blei liksom i det "skjulte". Skal heller ikkje legge skjul på at det heile gjorde meg litt lei heile NM... Sjølv om gaveringen endte bra til slutt. Alle sendte og fekk pakke.!
Er jo også på en måte litt "sprøtt" å sende gave til nokon en ikkje kjenner i det virkelige liv... En aner jo ikkje korleis dei andre påmeldte er... Om det vil bli tatt seriøst, eller om heile "greia" ender i bare tull... Sjølv om eg (og sikkert andre..) føler at vi kjenner kvarandre gjennom det vi skriver her inne
Eg er nok heller ikkje av dei som klarer å legge fra meg en ting som er halv-gjort. Enten så startes det ikkje, eller så gjøres det skikkelig og ferdig ...
Det skal også seiast at eg hadde god hjelp av dåkke også.!! Lurte eg på noko, spute eg og fekk hjelp til svar. Lurte dåkke på noko, svarte eg som best eg kunne. SÅ TUSEN TUSEN TAKK TIL ALLE FOR EN VELLYKKA 2-ÅRS GAVERING
Kan nok tenke meg det er masse å gjøre i forbindelse med en slik gave-ring, ja.. men jeg håper det ikke er siste gang vi gjør det, for jeg synes det er så koselig!