Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2005
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-09-2007, 17:40   #1
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
rørt Fekk overaskelse i posten idag.... :-)

...en skikkelig overaskelse.!

Et flott kort, med ei kjempe koselig helsing fra en hemmelig mamma ...

Et takke-kort for at eg laga til og ordna med 2-års gave-ringen

Og ikkje nok med det. Der var pakke også (og den lukta veldig godt!!)
Inni var der 4 små såper og ei sånn lita skrive-blokk med Diddlina-ark .
Inni Diddlina-blokka låg det også et kort, et slags spille-kort. Når eg åpna blokka og snudde kortet, sto det SweetDiddlina på kortet. Og det tok eg også til meg

TUSEN, TUSEN TAKK , KVEN DU NO ENN ER ...

Blei rett og slett kjempe rørt når eg åpna og leste kortet.!
Kjempe fin fisk som var teikna inni kortet. Var ikkje tvil om at det var en fisk.!!

Brukte jo veldig mykje tid på å lage til denne gaveringen. Blei jo også "litt styr" med denne gaveringen. Og det enda med at eg tilbrakte enda meir tid forran lap'en min. Blei endel pmer/søking/leiting, dette blei liksom i det "skjulte".
Skal heller ikkje legge skjul på at det heile gjorde meg litt lei heile NM...
Sjølv om gaveringen endte bra til slutt. Alle sendte og fekk pakke.!

Er jo også på en måte litt "sprøtt" å sende gave til nokon en ikkje kjenner i det virkelige liv... En aner jo ikkje korleis dei andre påmeldte er... Om det vil bli tatt seriøst, eller om heile "greia" ender i bare tull...
Sjølv om eg (og sikkert andre..) føler at vi kjenner kvarandre gjennom det vi skriver her inne

Eg er nok heller ikkje av dei som klarer å legge fra meg en ting som er halv-gjort. Enten så startes det ikkje, eller så gjøres det skikkelig og ferdig ...

Det skal også seiast at eg hadde god hjelp av dåkke også.!! Lurte eg på noko, spute eg og fekk hjelp til svar. Lurte dåkke på noko, svarte eg som best eg kunne.
SÅ TUSEN TUSEN TAKK TIL ALLE FOR EN VELLYKKA 2-ÅRS GAVERING

Sist endret av Tidl. bruker; 06-09-2007 kl 18:29.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-09-2007, 19:42   #2
Veteranmedlem

veslamor sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Hedmark
Meldinger: 3,224
MP Rating: 0% (0)
veslamor har en strålende fremtid.veslamor har en strålende fremtid.veslamor har en strålende fremtid.veslamor har en strålende fremtid.veslamor har en strålende fremtid.veslamor har en strålende fremtid.veslamor har en strålende fremtid.veslamor har en strålende fremtid.veslamor har en strålende fremtid.veslamor har en strålende fremtid.veslamor har en strålende fremtid.
Sv: Fekk overaskelse i posten idag.... :-)

så koselig!!!

ja tusen takk for en fin 2 års gavering!!!

og tusen tusen takk for at du tok deg av oppgaven!!!

veslamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-09-2007, 19:46   #3
VIP-Medlem

Emma:) sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Horten
Meldinger: 8,112
Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.

Så koselig da! Det fortjente du

Emma:) er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-09-2007, 22:12   #4
Seniormedlem

Tia76 sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Tromsø :)
Meldinger: 1,584
Tia76 har en strålende fremtid.Tia76 har en strålende fremtid.Tia76 har en strålende fremtid.Tia76 har en strålende fremtid.Tia76 har en strålende fremtid.Tia76 har en strålende fremtid.Tia76 har en strålende fremtid.Tia76 har en strålende fremtid.Tia76 har en strålende fremtid.Tia76 har en strålende fremtid.Tia76 har en strålende fremtid.

Det fortjente du! Du var kjempeflink!
Og såååå koselig av den hemmelige mamman da!

For noen fantastiske damer det ER her inne!!
Tia76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-09-2007, 06:01   #5
Seniormedlem

Morgenstjerne sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 2,035
Morgenstjerne har en strålende fremtid.Morgenstjerne har en strålende fremtid.Morgenstjerne har en strålende fremtid.Morgenstjerne har en strålende fremtid.Morgenstjerne har en strålende fremtid.Morgenstjerne har en strålende fremtid.Morgenstjerne har en strålende fremtid.Morgenstjerne har en strålende fremtid.Morgenstjerne har en strålende fremtid.Morgenstjerne har en strålende fremtid.Morgenstjerne har en strålende fremtid.

Så snilt og omtenktsomt gjort!

Kan nok tenke meg det er masse å gjøre i forbindelse med en slik gave-ring, ja.. men jeg håper det ikke er siste gang vi gjør det, for jeg synes det er så koselig!

Celines hjemmeside
Morgenstjerne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-09-2007, 07:45   #6
Seniormedlem

Ginger2 sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 2,921
Ginger2 har en strålende fremtid.Ginger2 har en strålende fremtid.Ginger2 har en strålende fremtid.Ginger2 har en strålende fremtid.Ginger2 har en strålende fremtid.Ginger2 har en strålende fremtid.Ginger2 har en strålende fremtid.Ginger2 har en strålende fremtid.Ginger2 har en strålende fremtid.Ginger2 har en strålende fremtid.Ginger2 har en strålende fremtid.

Det var velfortjent og veldig godt tenkt av den hemmelige mammaen!
Gammel 07-09-2007, 09:36   #7
Supermedlem

Ellonia sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Østfold
Meldinger: 955
Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.

Virkelig velfortjent ja!
Ellonia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-09-2007, 18:07   #8
Supermedlem

Tyren79 sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Nord-Trøndelag
Meldinger: 1,202
Tyren79 har mye å være stolt av.Tyren79 har mye å være stolt av.Tyren79 har mye å være stolt av.Tyren79 har mye å være stolt av.Tyren79 har mye å være stolt av.Tyren79 har mye å være stolt av.Tyren79 har mye å være stolt av.Tyren79 har mye å være stolt av.Tyren79 har mye å være stolt av.Tyren79 har mye å være stolt av.Tyren79 har mye å være stolt av.

For en flott overaskelse å få da.

hvem var den hemmelige avsender da,kommer hun til å avsløre seg...
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:25.