Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2005

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-11-2007, 21:00   #1
Seniormedlem

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Ved sjøen
Meldinger: 1,561
MP Rating: 0% (0)
Asti har en strålende fremtid.Asti har en strålende fremtid.Asti har en strålende fremtid.Asti har en strålende fremtid.Asti har en strålende fremtid.Asti har en strålende fremtid.Asti har en strålende fremtid.Asti har en strålende fremtid.Asti har en strålende fremtid.Asti har en strålende fremtid.Asti har en strålende fremtid.
GRAVID oppdateringstråd Del III

Hei

Jeg har nå overtatt oppdateringstråden etter Lille Blink .
Hun har jo gjort en SUUPER jobb,
så håper at jeg kan klare å fylle hennes fotspor...hehe

Her er link til del II : Gravid oppdateringstråd del II
(Bebisser født i 2006 ligger med oversikt i denne...)

NYE VERDENSBORGERE 2007

Tutto: Lille Aaron Eliahs kom til verden 08 januar
Chico: Lille Erika kom til verden 11 januar
PJK: Lille Noah Leander kom til verden 12 januar
*Star* Lille ... kom til verden 19 januar
Barabella: Lille ... kom til verden 13 januar
Tammis: Lille Leon kom til verden 02 februar
Knøttet: Lille Noel Andrè kom til verden 12 februar
Svellen: Lille .... kom til verden 8 mars
Carina: Lille Benjamin Cornel 15 mars
Enima: Lille Sebastian kom til verden 16 mars
Zeppelin: Lille Johanne kom til verden 03 april
Sjernarøygullet: Lille Malene K. kom til verden 02 april
Lille Blink: Lille Adele kom til verden 10 april
Sprell: Lille ... kom til verden 25 april
Malma: Lille Malene kom til verden 28 april
*Linda*: Lille Mikael kom til verden 15 mai
Cosi: Lille OS kom til verden 02 juni
Orchid: Lille Charlotte Amalie kom til verden 28 juni
kvakk-kvakk: Lille Marie kom til verden 1 juli
Viren: Lille ... kom til verden 02 juli
Wynlen: Lille ... kom til verden 08 juli
Chiquita: Lille ... kom til verden 30 juli
Elise_: Lille ... kom til verden 06 august
Tjorven75: Lille Ole-Carl kom til verden 09 oktober
Bergensmamma: Lille Sebastian Olai kom til verden 14 oktober
MammaFryd: Lille ... kom til verden 03 november

NYE VERDENSBORGERE 2008

Trollungen`s mor: Lille Andreas kom til verden 24 januar
Asti: Lille Viljar kom til verden 27 januar
Orkidè: Lille Jessica kom til verden 28 januar
Dolly: Lille Emma kom til verden 7.april
Lottebine: Lille Alexandra kom til verden 25.april

TERMIN 2008

Ronja76: 18.mai (/14.mai )
Martis: 12.juni
Matjamin: 13.juli
TUTTO: 6.september
*Lindus*: 2.november
November: 20.november
Qtek: .november

____________________________________________________________ ______________

Dersom det er feil, eller tilføyninger på disse listene (som navn o.l.), så skriv en melding i tråden, eller på pm til meg så skal jeg føre dere opp

Jeg vet det er noen som har hatt termin nå disse månedene, men fant ingen oppdateringer om at dere har fått. Skriv det opp, så kommer dere på listen slik at alle kan få følge med og oppdateres

Sist endret av Asti; 01-05-2008 kl 15:43. Begrunnelse: Oppdateringer :)
Asti er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-11-2007, 21:14   #2
Veteranmedlem

Martis sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 3,822
MP Rating: 100% (1)
Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: GRAVID oppdateringstråd Del III

Så flink du er!

Jeg har foreløpig termin 10/6, men regner med å bli skjøvet litt på, på ul... Ble det sist også.

Første legetime i morra Spennede!

Growing old is inevitable, growing up is optional.
Martis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-11-2007, 22:39   #3
Supermedlem

Chiquita sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Trøndelag
Meldinger: 934
Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.

Jeg fikk en gutt 30. juli
Gammel 12-11-2007, 09:39   #4
Supermedlem

Orchid sin avatar

Meldinger: 732
MP Rating: 100% (8)
Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.

En liten korrigering MammaFryd hadde termin 18 November men lillebror ville ikke vente så lenge og var født 3 november
Gammel 12-11-2007, 10:08   #5
Veteranmedlem

Tjorven75 sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 4,548
Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.

Ole-Carl ble født den 9. oktober.
Gammel 12-11-2007, 13:07   #6
Seniormedlem

Rhiina sin avatar

Sted: Trondheim
Meldinger: 2,497
Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.

Så flink du er som tar over tråden!
Trodde det var flere som var gravide nå jeg. Men håper de som er gravide får et kjempe flott svangerskap!

Håper jeg selv kan få gå gravid en gang til, det er så koselig med stor mage og nyfødt baby osv.
Gammel 12-11-2007, 14:02   #7
VIP-Medlem

Elise_ sin avatar

Sted: Telemark
Meldinger: 5,261
Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg fikk ei jente 6.august.
Gammel 12-11-2007, 20:11   #8
Seniormedlem

Sted: Ved sjøen
Meldinger: 1,561
Asti har en strålende fremtid.Asti har en strålende fremtid.Asti har en strålende fremtid.Asti har en strålende fremtid.Asti har en strålende fremtid.Asti har en strålende fremtid.Asti har en strålende fremtid.Asti har en strålende fremtid.Asti har en strålende fremtid.Asti har en strålende fremtid.Asti har en strålende fremtid.

Takk for oppdateringer...!!! Det er kjekt

Det er ikke så mange som er gravid akkurat nå virker det som. Men det kan jo enda komme flere fremover...hehe

Med meg går det veldig bra for tiden. Har fått stooor mage, er jo allerede 7 mnd på vei. Så det går veldig fort Sondre er veldig opptatt av magen og babyen, og snakker og synger inn i navlen min...hehe...en morgen fikk jeg til og med en smokk inn i navlen. Han ville dele med babyen...

Ellers, så er jeg hjemme, er sykmeldt pga bekkenløsning. Det er litt kjipt, men nå har jeg begynt med akupunktur-behandling, og det hjelper meg en god del. Så jeg er kjempefornøyd (Anbefales...)

Hvordan er formen til dere andre gravide?? Er kvalmen over, og overskuddet begynt å komme tilbake???
Gammel 14-11-2007, 06:34   #9
Supermedlem

Malma sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Spydeberg
Meldinger: 884
Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.

Minstejenta mi heiter Malene.

Martis: Gratulerer!

Malma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-11-2007, 12:25   #10
Veteranmedlem

Martis sin avatar

Meldinger: 3,822
Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.

På fredag var vi på ultralyd og fikk se en aktiv og sprellende liten krabat Jeg er 12 uker idag etter menstermin, men hun målte meg 2 dager kortere på ul... så vi får se på den ordinære ul i januar om jeg blir flyttet.

Ellers så greide jeg å fortelle sjefen dette på torsdag - ikke helt som planlagt. Jeg kom hjem fra Danmark etter å ha vært der på jobb i to dager og nedsylta i bihulebetennelse - så jeg tenkte jeg skulle ta en slow start på jobb på fredag, men siden jeg var uten pcen så ringte jeg sjefen for å fa han til å sjekke kalenderen min om jeg hadde noen møter på fredagsmorran - nei, det hadde jeg ikke, men det står i kalenderen at jeg skal på ul kl 15.00......
Jeg var helt sikker på at jeg hadde krysset for privat appointment, men den gang ei

Jaja, nå vet han det....

Growing old is inevitable, growing up is optional.
Martis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:32.