Heisann
Ser det er mange som har lagt igjen julehilsener her...så da tenkte jeg at jeg kunne gjøre det samme

Vet ikke om det er så mange som husker meg, men noen gjør kanskje det....
Hos oss går det kjempefint. Storebror blir snart 4 år...bare 17 dager til nå. Og han ser veldig frem til det!!! Da blir han "4 år og STOR gutt"!!!

Lillebror er nå 11 mnd. Tiden fra han ble født og til nå har gått så vanvittig fort!!! Jeg har nesten ikke fått med meg at tiden har gått...og jeg synes det er litt trist at han snart blir ett år...samtidig som det er veldig kjekt, for jeg ser hvor flott gutt han er, og hvor godt mine to prinser går sammen. De varmer mamma-hjertet opptil flere ganger om dagen!!!!!!!
Ellers begynner jeg i jobb igjen i februar og da skal vi være i samme barnehage gutta mine og jeg. Så det blir kjekt. Det blir vel ikke så mye jeg ser til dem i løpet av dagen, men vi vet iallefall at vi er der alle sammen
Nå for tiden bruker vi dagene på å bake. VI har bakt pepperkaker, noe vi må gjøre igjen....for vi har spist opp alle sammen

Og så har pappa'n og storebror laget peppekake-borg!!!

- Og nå holder vi på med kakemenn. Veldig kjekt!!!

Jeg er nesten aldri her inne lenger...jeg holder meg på et privat forum på babyporten.no. Men jeg merker at det blir minder og mindre tid til det også...men jeg stikker da hodet innom av og til og sier hei
Ønsker dere alle en gledelig og fredfull jul, og et spennende og opplevelsesrikt nytt år!!!!!!!!!!!!!!!
Slenger med et bilde av go'guttene mine