Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2005

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-12-2008, 21:20   #1
Seniormedlem

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Ved sjøen
Meldinger: 1,561
MP Rating: 0% (0)
Asti har en strålende fremtid.Asti har en strålende fremtid.Asti har en strålende fremtid.Asti har en strålende fremtid.Asti har en strålende fremtid.Asti har en strålende fremtid.Asti har en strålende fremtid.Asti har en strålende fremtid.Asti har en strålende fremtid.Asti har en strålende fremtid.Asti har en strålende fremtid.
Heihei

Heisann

Ser det er mange som har lagt igjen julehilsener her...så da tenkte jeg at jeg kunne gjøre det samme Vet ikke om det er så mange som husker meg, men noen gjør kanskje det....

Hos oss går det kjempefint. Storebror blir snart 4 år...bare 17 dager til nå. Og han ser veldig frem til det!!! Da blir han "4 år og STOR gutt"!!!
Lillebror er nå 11 mnd. Tiden fra han ble født og til nå har gått så vanvittig fort!!! Jeg har nesten ikke fått med meg at tiden har gått...og jeg synes det er litt trist at han snart blir ett år...samtidig som det er veldig kjekt, for jeg ser hvor flott gutt han er, og hvor godt mine to prinser går sammen. De varmer mamma-hjertet opptil flere ganger om dagen!!!!!!!

Ellers begynner jeg i jobb igjen i februar og da skal vi være i samme barnehage gutta mine og jeg. Så det blir kjekt. Det blir vel ikke så mye jeg ser til dem i løpet av dagen, men vi vet iallefall at vi er der alle sammen

Nå for tiden bruker vi dagene på å bake. VI har bakt pepperkaker, noe vi må gjøre igjen....for vi har spist opp alle sammen Og så har pappa'n og storebror laget peppekake-borg!!! - Og nå holder vi på med kakemenn. Veldig kjekt!!!

Jeg er nesten aldri her inne lenger...jeg holder meg på et privat forum på babyporten.no. Men jeg merker at det blir minder og mindre tid til det også...men jeg stikker da hodet innom av og til og sier hei

Ønsker dere alle en gledelig og fredfull jul, og et spennende og opplevelsesrikt nytt år!!!!!!!!!!!!!!!

Slenger med et bilde av go'guttene mine

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Gammel 19-12-2008, 21:09   #2
Tik
Veteranmedlem

Tik sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 3,543
Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Heihei

koselig å høre fra deg
Ha ei riktig god jul

Guttaboys 98 02 & feb.05
Tik er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-12-2008, 21:25   #3
Seniormedlem

Antiga sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 2,464
Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Heihei

Hei hei

Kjempe fint bilde
Er så gøy å bake til jul. Vi har bare bakt kakemenn da.. men det var nå storveis for de små!

Dere må ha en kjempe flott jul, og kos deg med de små.
Håper mannen din er hjemme på julaften
Jeg får min sambo hjem på lillejulaften.. hvis været tillsier det da..

Jeg vil heller bli mislikt for den jeg er, enn likt for den jeg ikke er.
Antiga er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:47.