Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2005
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-01-2007, 11:27   #1
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a
:) Jeg må rett og slett si hadet!

Jeg må ta en pause herfra nå, så jeg sier ha det bra jenter, og lykke til fremover med deres små!

NM tar bare alt for mye av tiden min, jeg har så mye annet som blir tilsidesatt pga det...

Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-01-2007, 11:29   #2
Tidligere bruker
Gjest

Sv: Jeg må rett og slett si hadet!

Lillevips da..
Akkurat nå som jeg har kommet tilbake hit så forsvinner du..

Jaja,skjønner deg godt.
Er godt med en liten pause herfra...
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-01-2007, 11:36   #3
Tidligere bruker
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Sjokomelk
Lillevips da..
Akkurat nå som jeg har kommet tilbake hit så forsvinner du..

Jaja,skjønner deg godt.
Er godt med en liten pause herfra...
Har tenkt på det lenge, og funnet ut at jeg bare må kutte helt ut, ellers klarer jeg ikke å få gjort noe annet...

Kanskje jeg kommer tilbake om en stund, vi får se!
Gammel 24-01-2007, 11:42   #4
VIP-Medlem

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 6,492
MP Rating: 100% (5)
Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.

Pause er godt! :erfart:
Håper du kommer tilbake.
Mamma Rosa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-01-2007, 11:44   #5
Seniormedlem

K@thrine.B@by sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Nesodden
Meldinger: 2,257
MP Rating: 0% (0)
K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.

Det var da trist, nå som du nettopp er kommet tilbake Lykke til videre.

Lykkelig gift 9/6.07 Nr.3 ?
K@thrine.B@by er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-01-2007, 12:21   #6
Seniormedlem

mimmi80 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: I eget hus!
Meldinger: 2,714
mimmi80 har et ubeskrivelig bra rykte.mimmi80 har et ubeskrivelig bra rykte.mimmi80 har et ubeskrivelig bra rykte.mimmi80 har et ubeskrivelig bra rykte.mimmi80 har et ubeskrivelig bra rykte.mimmi80 har et ubeskrivelig bra rykte.mimmi80 har et ubeskrivelig bra rykte.mimmi80 har et ubeskrivelig bra rykte.mimmi80 har et ubeskrivelig bra rykte.mimmi80 har et ubeskrivelig bra rykte.mimmi80 har et ubeskrivelig bra rykte.

Det var synd Lillevips, kommer til å savne deg her inne.
Håper du kommer tilbake
Gammel 24-01-2007, 12:28   #7
Supermedlem

sol78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 965
sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.

Det var trist, men forstår deg godt. Vet at tiden ikke alltid strekker til... En pause er velfortjent etter din innsats , men en pause utelukker ikke at du kan snike litt her inne da! Jeg føler ofte som om jeg er på et lite besøk her, og det går jo an det også .
sol78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-01-2007, 13:12   #8
Seniormedlem

Cathy78 sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 2,813
Cathy78 har et ubeskrivelig bra rykte.Cathy78 har et ubeskrivelig bra rykte.Cathy78 har et ubeskrivelig bra rykte.Cathy78 har et ubeskrivelig bra rykte.Cathy78 har et ubeskrivelig bra rykte.Cathy78 har et ubeskrivelig bra rykte.Cathy78 har et ubeskrivelig bra rykte.Cathy78 har et ubeskrivelig bra rykte.Cathy78 har et ubeskrivelig bra rykte.Cathy78 har et ubeskrivelig bra rykte.Cathy78 har et ubeskrivelig bra rykte.

Det var trist, Lillevips! Håper du kommer tilbake
Gammel 24-01-2007, 13:32   #9
Veteranmedlem

LatinoBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 4,196
MP Rating: 100% (2)
LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

nei....elsker å se bildene av den skjønne jenta di....

Håper du kommer tilbake, da!

LatinoBaby er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-01-2007, 13:42   #10
Hjelpeadmin

Helene Harefrøken sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 18,000
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 100% (1)
Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.

Åh... kommer til å savne deg snuppa! Som sol sier det er lov å bare være innom avogtil

Lykke til videre med snuppa, samboern, oppussing og flytting!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:40.