Jeg var hos frisøren i dag (vet ikke om jeg er helt fornøyd enda, men...), og der fikk jeg tips om å bruke kamillete ved øyebetennelse (katarr)! Jeg er ofte plaget med dette, og nå har jeg fått det etter at Magnus har hatt det. Masse gørr. Det har tatt over ei uke å bli kvitt det på Magnus med fucithalmic, og jeg synes det tar lang tid på meg og. Svei skikkelig da jeg var hos frisøren. Men så kom vi inn på det da, og da sa ho at ho alltid hadde brukt kamillete på sine barn når de hadde dette! Så jeg føyk av sted til helsekost og kjøpte. Lagde te og avkjølte, og tok på med bomullsdott. Og nå svir det ikke i det hele tatt... Hun garanterte at det var borte i løpet av to-tre dager! Ha det på 2-3 ganger daglig. Nå er jeg skikkelig spent på om det funker. Hun mente at alle barnehager burde ha kamillete tilgjengelig i barnehagen. Det er jo en del enklere enn å dryppe dråper som du i tillegg må ha resept for å få tak i! Litt lettere å vaske øynene til Magnus enn å dryppe i dem, i hvert fall. Føler jeg har mishandlet ham morgen og kveld i en uke, nå

Men hvis dette funker så sier jeg bare: Tips-tips!