Tenk at min lille gutt har blitt 3 år allerede.
Det er helt snodig å tenke på at det allerede har gått 3 år fra jeg fikk ta han opp og se at det ble en gutt
Vi feiret dagen med barna fra barnehagen i går - totalt var det 13 barn til stede. Det gikk over all forventning.
Måtte bare le litt - barna var akkurat slik jeg har fått inntrykk av ved henting/ levering. Men det virket som barna koste seg, og foreldrene skravlet i vei de også. Følte jeg ikke fikk tid til å prate med alle - men jeg måtte jo holde ett øye med barna som var både inne og ute.
De siste barna ville ikke gå hjem - men de fulgte da motvillig med når de fikk med seg ballonger på snor, og ei ville så gjerne ha mere kake at jeg sendte med et stykke i en liten boks. Med streng beskjed om at det ikke er lov å spise kake i bilen .
I dag skal vi til besteforeldrene, så det blir litt feiring i dag også. Vi har en god del rester som vi tar med - og håper det blir oppspist der.
Vi hadde bare laget sjokoladekake, boller, fruktsalat, pastasalat og russisk salat. Og så varmet vi opp baguetter. Masse salater til overs - ble helt overrasket over hvor lite som egentlig gikk med, jeg.
Lillemann koste seg veldig med å åpne pakker, og noen av gjestene ville gjerne være med å åpne. Det fikk de lov til - så de satt og slet i hver sin ende av pakken. Veldig morsomt å se på.
Og de lekte veldig fint alle sammen - selv om lillemann skrek dersom noen andre i det hele tatt så på den lille Harry Knøl bilen hans, eller det lille James toget han fikk. Er veldig spent på hva han gjør når han får åpne gaven fra oss - for den får han først i dag. Han får en del kjedelige, men veldig praktiske barnehageklær, og så skal han få en større Harry Knøl bil.
Regner med at det blir en suksess.
Lillemann var helt utslitt i går kveld etter dagens strabaser og la seg fint i sengen. Var trøtt og god - og bare mumlet noe om "min busjdag" da jeg hengte opp alle gebursdagskortene hans på korktavlen inne på rommet hans.
Så alt i alt var det en vellykket dag !