Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2005
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-09-2008, 21:57   #1
Seniormedlem

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Gode gamle Moss
Meldinger: 1,682
MP Rating: 0% (0)
Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.
MGP Jr. - Er det mulig!

Har Melodi Grand Prix Jr. på i bakgrunnen mens jeg sørfer nettet for langt mere viktigere ting. Blir sakte men sikkert revet med og sitter nesten og jodler av full hals mot slutten. Tok til og med meg selv i å danse på vei fra kjøkkenet med pepsien i hånda, til sangen om de to søte jentene som liker å danse. Ganske fengende gitt!

Tiden går og det er nå superfinale, og trolljenta sitter og tygger bamsepotetgullgreier til den store gullmedalje, i ren ekstase over at de som liker å danse kom seg videre. Jeg tekster til og med en stemme deres vei, og har nå brukt 5 dyrebare kroner på to søte jenter fra "gærne sia fjor`n". Stemmene ruller inn og jeg kjenner jeg blir aggressiv når den ene stemmetellerjenta gir feil poengsummer. Må si høyt til meg selv at "skjerp deg, Trolljenta, det er unormalt å ha lyst til å banke en prepubert fordi hun sier feil tall. Jeg ber raskt om unnskyldning til høyre makter, og skyldfølelsen er som forduftet. Adrenalinet pumper og jeg stapper innpå litt mere potetgull, tygger febrilsk og banner høyt når den sangen om den fete bikkja bare håver inn poeng. Må til slutt innse at slaget er tapt og jentene "mine" ikke vant. Jeg skrur av NRK i ren protest og tar en pepsishot for å roe nervene. Mulig det må sterkere saker, som en Baylies, til, gitt, men det er kanskje å dra den litt langt?

Mamma til to flotte jenter, juni-98 og juli-05
Trolljenta25 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-09-2008, 21:59   #2
Seniormedlem

Kiara_pus sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Meldinger: 2,742
Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: MGP Jr. - Er det mulig!

Syntes den rette sangen vant, den var kjempekul, og jenta kunne synge. Men de to dansende søstrene kunne godt ha kommet på en andreplass da.

Kiara_pus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-09-2008, 22:08   #3
Seniormedlem

K@thrine.B@by sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Nesodden
Meldinger: 2,257
K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.

Herlig. Jeg syntes også at den rette sangen vant. De var flinke og det var litt vri, likte det jeg.

Lykkelig gift 9/6.07 Nr.3 ?
K@thrine.B@by er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-09-2008, 22:09   #4
Seniormedlem

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Gode gamle Moss
Meldinger: 1,682
Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er sikker på at hvis du spiller vinnersangen baklengs så digger den satan!

Mamma til to flotte jenter, juni-98 og juli-05
Trolljenta25 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-09-2008, 22:17   #5
Seniormedlem

K@thrine.B@by sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Nesodden
Meldinger: 2,257
K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.

Hehe kan jo være det. Msn snuppa?

Lykkelig gift 9/6.07 Nr.3 ?
K@thrine.B@by er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-09-2008, 10:08   #6
Seniormedlem

Q-melk sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: i et grått hus
Meldinger: 2,477
Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.

Ser deg levende for meg....

Har senebetennelse i høyre arm, så alle innlegg skrives kun med venstre hånd. Vennligst overse alle trykkleifene mine en periode, er dere snille.
Q-melk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2008, 09:26   #7
Supermedlem

Malma sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Spydeberg
Meldinger: 884
Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.

hehe. Eg var på tur uten familien i helga. Satte på tv-en for å sløve littegrann på rommet, før dagens program fortsatte. Var sammen med ei veninnne. Da var det MGP junior-finale i reprise, og det var jentene med "Vi liker å danse" som sang. Vart skikkelig rørt eg. Tenkte nok på mine to små heime, som eg ikkje hadde sett på to dager Veninna mi vart visst rørt ho også. Ho har to jenter omtrent like gamle som desse to søstrene som sang.

Malma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:24.