Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2005

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-04-2006, 17:54   #1
Supermedlem

Natti82 sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: fredrikstad
Meldinger: 591
MP Rating: 0% (0)
Natti82 er fantastisk mot andre.Natti82 er fantastisk mot andre.Natti82 er fantastisk mot andre.Natti82 er fantastisk mot andre.Natti82 er fantastisk mot andre.Natti82 er fantastisk mot andre.Natti82 er fantastisk mot andre.Natti82 er fantastisk mot andre.Natti82 er fantastisk mot andre.Natti82 er fantastisk mot andre.Natti82 er fantastisk mot andre.
Nye pupper i juni!!!

Ja det har jeg endelig tatt mot til meg å bestille time!! Askim klinikken har nemlig tilbud på brystimplantat ut juni mnd!! Så lenge kontantstøtte begynner å komme nå i april og at jeg fikk igjen 10.000 kr på skatten så får jeg endelig råd til å gjøre det!! Gleder meg kjempe masse!!!Dette gjør jeg bare for min egen del siden jeg har vært misfornøyd med mine siden tenårene og det bare har blitt verre etter å ha ammet to barn..

så nå går jeg for sommeren med ny mage og nye pupper, gjett om jeg gleder meg til bikini på stranden

( If you talk about me, i got some advice..Click your heels three times and say..I wish a had a life )

Natti82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-04-2006, 18:06   #2
Veteranmedlem

*Ariel* sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,488
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Nye pupper i juni!!!

Grattis så masse!

Men tilbud på silikon pupper hørtes nå veldig "spekulativt" og litt rart ut...hva betaler man når det er tilbud da???

Er veldig fornøyd med mine!! 1 uke siden jeg ble operert i dag faktisk

Sist endret av *Ariel*; 10-04-2006 kl 18:11.
*Ariel* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-04-2006, 18:08   #3
VIP-Medlem

Veronal sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Akershus
Meldinger: 6,972
Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.

Brystimplatattilbud? Dette skulle Brustad sett.

Lykke til forresten!
Gammel 10-04-2006, 18:08   #4
Seniormedlem

Honey sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: I huset mitt..
Meldinger: 1,788
Honey har en strålende fremtid.Honey har en strålende fremtid.Honey har en strålende fremtid.Honey har en strålende fremtid.Honey har en strålende fremtid.Honey har en strålende fremtid.Honey har en strålende fremtid.Honey har en strålende fremtid.Honey har en strålende fremtid.Honey har en strålende fremtid.Honey har en strålende fremtid.

Bilder, bilder!!

Og tilbud er jo bra da. Kjøp to-betal for en

Men lykke til Natti82, og slitan til Ariel
Gammel 10-04-2006, 18:51   #5
Supermedlem

yvma78 sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: akershus
Meldinger: 751
yvma78 har mye å være stolt av.yvma78 har mye å være stolt av.yvma78 har mye å være stolt av.yvma78 har mye å være stolt av.yvma78 har mye å være stolt av.yvma78 har mye å være stolt av.yvma78 har mye å være stolt av.yvma78 har mye å være stolt av.yvma78 har mye å være stolt av.yvma78 har mye å være stolt av.yvma78 har mye å være stolt av.

så gøy

skal gjøre det jeg også når ungeflokken er ferdig ploppa ut alltid hatt lyst til det,etter å ha ammet D er det bare vrengte bukselommer igjen med en vorte på litt fylt opp igjen nå som jeg er gravid da men,blir vel enda værre etter neste mann

og jeg har små pupper altså,så ser jo helt fjernt ut

forresten,gratulerer så mye ariel,har vel ikke sagt det jeg

yvma78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-04-2006, 20:17   #6
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

masse lykke til!

Gleder meg til puppegalleriet kommer på MSN :gliser:
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-04-2006, 20:22   #7
Veteranmedlem

*Ariel* sin avatar

*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.

Ikke meningen å kuppe tråden din Natti - men Smelt....you wish
Gammel 10-04-2006, 20:34   #8
Seniormedlem

trollpia sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: østfold
Meldinger: 2,447
trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.

jøss, tatt puppene å *ariel*?

Fortell fortell
Gammel 10-04-2006, 20:47   #9
Veteranmedlem

*Ariel* sin avatar

Jadda Ashakara......en uke siden. Gikk så fint atte! De ser fortsatt små ut m klær men ganske stoooore uten

Hvordan går det m deg da.....
Gammel 10-04-2006, 20:59   #10
Mia
Seniormedlem

Mia sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 1,696
Mia har en strålende fremtid.Mia har en strålende fremtid.Mia har en strålende fremtid.Mia har en strålende fremtid.Mia har en strålende fremtid.Mia har en strålende fremtid.Mia har en strålende fremtid.Mia har en strålende fremtid.Mia har en strålende fremtid.Mia har en strålende fremtid.Mia har en strålende fremtid.

Så flott da, Natti. Det blir kjekt å fylle ut bikinien i år!
Mia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:24.