Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2005
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Vis resultat: Du har i barn i barnehage og er i jobb/hjemme?
Har barn i barnehage og er i jobb 57 81.43%
Har barn i barnehage og er hjemmeværende 13 18.57%
Velgere: 70. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-10-2008, 18:53   #1
Seniormedlem

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Gode gamle Moss
Meldinger: 1,682
MP Rating: 0% (0)
Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.
Spinnoff fra Bhg-pollen: Er du hjemme eller i jobb?

For de av oss som har barnehagebarn, så lurer jeg på om barnet har foreldre i jobb eller om foreldre er hjemmeværende?

:i det nyskjerrige hjørnet:

Mamma til to flotte jenter, juni-98 og juli-05
Trolljenta25 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-10-2008, 19:09   #2
Veteranmedlem

Emmami sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Bergen, vel
Meldinger: 4,319
Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Spinnoff fra Bhg-pollen: Er du hjemme eller i jobb?

Barn på skole og i barnehage. Er hjemme, langtidssykemeldt, men håper å bli frisk nok til å begynne i jobb igjen over nyttår. Ville uansett hatt Snuppa i barnehage, hvor skal hun ellers få leke med andre barn, lite unger i nabolaget.
Gammel 03-10-2008, 19:11   #3
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 18,905
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.

Ingen av delene. Poden er i barnehage, men jeg er student. Om jeg hadde vært hjemmeværende så hadde poden uansett gått litt i barnehage.
Reinhold Niebuhr

Hjertemamma med hjertebarnet'05 Støtt LHL!

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-10-2008, 19:42   #4
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 5,903
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Gutta i barnehagen og jeg hjemme. Håper å finne en jobb snart
Gammel 03-10-2008, 19:52   #5
Veteranmedlem

Tini 2 sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 4,140
MP Rating: 100% (1)
Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.

De i barnehage og jeg på jobb.
Skulle ønske jeg kunne ha hatt de i barnehage og vært mere hjemmeværende selv, slik at jeg hadde brukt dagene mens ungene var i barnehagen til husabreid, handling, forberedelser til middag osv.
Har kun vært på jobb og de i barnehage en liten mnd og jammen meg er det travelt synes jeg. etter å ha vært hjemmeværende med de i tre år synes jeg hverdagen er fryktelig masete nå og jeg er utrolig sliten.

-98
Tini 2 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-10-2008, 19:52   #6
Seniormedlem

Rhiina sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,468
MP Rating: 100% (1)
Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.

Skulle ha vært en for student også.

Begge guttene er i barnehage å jeg utdanner meg til hjelpepleier.
Gammel 03-10-2008, 19:56   #7
VIP-Medlem

Jannicke81 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Follo (Langhus)
Meldinger: 5,173
Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er i full jobb + student på kveldstid. Begge ungene er fulltid i barnehage.
Gammel 03-10-2008, 19:57   #8
Seniormedlem

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Gode gamle Moss
Meldinger: 1,682
Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.

Kan vel tolke det slik at studenter går under "er i jobb".

Mamma til to flotte jenter, juni-98 og juli-05
Trolljenta25 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-10-2008, 19:59   #9
Seniormedlem

Hanah sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Vennesla
Meldinger: 1,556
Blogginnlegg: 1
Hanah har mye å være stolt av.Hanah har mye å være stolt av.Hanah har mye å være stolt av.Hanah har mye å være stolt av.Hanah har mye å være stolt av.Hanah har mye å være stolt av.Hanah har mye å være stolt av.Hanah har mye å være stolt av.Hanah har mye å være stolt av.Hanah har mye å være stolt av.Hanah har mye å være stolt av.

Begge mine er i barnehage, og jeg jobber 100% natt.

og lille Tor Erling f/d 2002

Hanah er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-10-2008, 20:16   #10
Supermedlem

heldiggrisen sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Solbergelva
Meldinger: 885
heldiggrisen har en strålende fremtid.heldiggrisen har en strålende fremtid.heldiggrisen har en strålende fremtid.heldiggrisen har en strålende fremtid.heldiggrisen har en strålende fremtid.heldiggrisen har en strålende fremtid.heldiggrisen har en strålende fremtid.heldiggrisen har en strålende fremtid.heldiggrisen har en strålende fremtid.heldiggrisen har en strålende fremtid.heldiggrisen har en strålende fremtid.

jentene er 100% i barnehagen og jeg jobber 100%. Skal si det er litt av en overgang

02 05 06

heldiggrisen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:08.