Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2005
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-09-2008, 22:44   #1
Supermedlem

Medlem siden: Nov 2002
Meldinger: 649
MP Rating: 0% (0)
Rikke69 har en strålende fremtid.Rikke69 har en strålende fremtid.Rikke69 har en strålende fremtid.Rikke69 har en strålende fremtid.Rikke69 har en strålende fremtid.Rikke69 har en strålende fremtid.Rikke69 har en strålende fremtid.Rikke69 har en strålende fremtid.Rikke69 har en strålende fremtid.Rikke69 har en strålende fremtid.Rikke69 har en strålende fremtid.
Vinterdress i 104 - jøye meg :-)

Vesla (sept 2005) fikk ny Reima vinterdress i går - i størrelse 104! Plutselig ble hun veldig stor, men damene i butikken insisterte på at hun måtte ha den, og ikke 98 som jeg trodde. Hun er lang da, en knapp meter. Stor seng, bleieslutt, lange småjenter - Jaja, de vokser til disse små!...

R
Rikke69 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-09-2008, 10:33   #2
Supermedlem

tigi sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Nesodden
Meldinger: 669
tigi har en strålende fremtid.tigi har en strålende fremtid.tigi har en strålende fremtid.tigi har en strålende fremtid.tigi har en strålende fremtid.tigi har en strålende fremtid.tigi har en strålende fremtid.tigi har en strålende fremtid.tigi har en strålende fremtid.tigi har en strålende fremtid.tigi har en strålende fremtid.
Sv: Vinterdress i 104 - jøye meg :-)

de blir fort store og så er det jo enkelte typer tøy de bare ser enda større ut i også da tipper vi trenger 98 jeg..storebror er ikke den lengste,han ligger litt under gjennomsnittet! men man vet aldri!!
God vinter i den nye dressen

Leon f. 27.05.o7

er underveis

oss 06.06.09
tigi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-09-2008, 15:26   #3
Æresmedlem

FlyAway sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Sted: Farmen
Meldinger: 10,511
FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.

De vokser seg til ja!
Gammel 14-09-2008, 20:54   #4
Veteranmedlem

hondacrv sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Buskerud
Meldinger: 4,071
hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg håper hun FREMDELES kan bruke 98... Høstdressen kjøpte vi i 110. Den er stor, men den funsker.

De vokser til, idag var hun med i kor som opptrådde i kirken
Gammel 14-09-2008, 21:54   #5
Supermedlem

Simba 1 sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Sted: ved fjord og fjell
Meldinger: 1,173
Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.

Ja de vokser til. Jenta måler 102 cm, og flere plagg i 104 er nå for lite.

Men tipper likefullt at vinterdressene i 104 vil passe....? (det har jeg egentlig ikke tenkt så nøye på, bare forutsatt! )
Gammel 14-09-2008, 22:37   #6
Supermedlem

Meldinger: 1,176
lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja, de er ikke noen små knøtt lenger...

Kom til å tenke på at vinterdressen til storebror er i 98, krysser fingrene for at den passer til jul (slik at jeg kan kjøpe en i 110 eller 116 på salget)... Storebror er 105 cm og har vårdress i str. 104 som fortsatt er litt stor.
Gammel 15-09-2008, 14:26   #7
VIP-Medlem

tinwin sin avatar

Meldinger: 8,613
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.

Hååååper vinterdressen her i 98 passer til jul så det kan stå på ønskelista til besteforeldre
De vokser å raskt!
Gammel 15-09-2008, 14:30   #8
Supermedlem

gullli sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,392
gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg kjøpte dress i str 104 i dag og håper bare den ikke er for liten Fikk beskjed om at den var stor i str, så tok sjangsen. Har en stor jente nemlig og 104 er akkurat passelig i andre klær. Vokser så utrolig fort og i sommer har det tatt helt av!

Member of AF's jaktlag
gullli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-09-2008, 17:55   #9
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 18,901
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.

De vokser, ja! Poden svømmer fremdeles i Reimatec i 98, men jeg tipper at han ikke er mer enn 95 cm lang.
Reinhold Niebuhr

Hjertemamma med hjertebarnet'05 Støtt LHL!

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-09-2008, 18:12   #10
Medlem

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 135
Rolle har mye å være stolt av.Rolle har mye å være stolt av.Rolle har mye å være stolt av.Rolle har mye å være stolt av.Rolle har mye å være stolt av.Rolle har mye å være stolt av.Rolle har mye å være stolt av.Rolle har mye å være stolt av.Rolle har mye å være stolt av.Rolle har mye å være stolt av.Rolle har mye å være stolt av.

Ja, de vokser til - og blir så store på alle områder!
Måtte gå å sjekke str på dressen hennes jeg nå Kjøpte reima tec på tilbud i våres str 98. Håper den passer Hun bruker jo str 98 og 104 i klær nå (noe i 104 er litt stort...) Hvis ikke så har vi arva en gammel reimatec i str 104, så vi er vel egetlig sikra dress i vinter...
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:00.