Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Aleneforeldre

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 31-01-2009, 14:27   #1
Seniormedlem

McPhee sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: sørlandet
Meldinger: 2,237
MP Rating: 0% (0)
McPhee har et ubeskrivelig bra rykte.McPhee har et ubeskrivelig bra rykte.McPhee har et ubeskrivelig bra rykte.McPhee har et ubeskrivelig bra rykte.McPhee har et ubeskrivelig bra rykte.McPhee har et ubeskrivelig bra rykte.McPhee har et ubeskrivelig bra rykte.McPhee har et ubeskrivelig bra rykte.McPhee har et ubeskrivelig bra rykte.McPhee har et ubeskrivelig bra rykte.McPhee har et ubeskrivelig bra rykte.
en litt underlig historie:)

Hei

i sommer da så drømte jeg om et hus,litt spessielt da.. men. jeg så huset sån delvis tydelig men jeg så hvordan det lå til osv. så når jeg våknet så syntes jeg det var litt spess at jeg hadde drømt om dette... men tenkte ikke så mye mere på det den dagen i allefall !!

noen dager etter så svinger jeg bare inn i den gata som huset lå.. egentlig bare for å se om dette huset faktisk fantes. og ja det gjorde det. jeg syntes det var kjempe fint og i hadde alt jeg ønsket med et hus.stor garasje,og lekeplass som nermeste nabo.

i des. så kom dette huset ut for salg

skvatt litt når jeg så det på finn. jeg var jo på husjakt og håpte på at det ville komme noe som jeg likte og som passet for meg og barna.

Dette var perfekt. men dyrt... men....

jeg kjøpte det i går da.. hihi og gleder meg så sinnsykt til å flytte inn. mitt hus jeg bor i nå blei solgt for to dager siden... så her går det unna.

men det er to mnd til jeg overtar.. kommer jo til å døøøø... har såå lyst til å bare flytte inn nå.

det er utrolig deilig å bare vite at jeg har et nydelig hus jeg kan fytte inn i. og huset er strøkent. Det er også stor loftsue over garasjen med parkett på gulv og panel på vegger.. hehe.. supert for en gutt som skal ha Manu klubb

gleder meg veldig.

Sist endret av McPhee; 31-01-2009 kl 15:12.
McPhee er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-01-2009, 14:53   #2
Medlem

Nienna sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Troms
Meldinger: 310
Nienna har en strålende fremtid.Nienna har en strålende fremtid.Nienna har en strålende fremtid.Nienna har en strålende fremtid.Nienna har en strålende fremtid.Nienna har en strålende fremtid.Nienna har en strålende fremtid.Nienna har en strålende fremtid.Nienna har en strålende fremtid.Nienna har en strålende fremtid.Nienna har en strålende fremtid.
Sv: en litt underlig historie:)

Det var jo ett utrolig lekkert hus da. Der vil dere nok trives

Nienna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-01-2009, 16:02   #3
Seniormedlem

Tuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 1,722
Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer!! herlid å få kloa i drømmehuset! Lykke til
Gammel 31-01-2009, 19:08   #4
Veteranmedlem

hondacrv sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Buskerud
Meldinger: 4,363
hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.

Det var en kul og litt spennende historie, og gratulerer!
Gammel 31-01-2009, 19:54   #5
Seniormedlem

Amaya sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Texan at heart
Meldinger: 1,663
Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.

Maa si gratulerer igjen, huset er jo utrolig flott. Du faar det nok fint der vil jeg tro.

Alenemamma til Troy Des. 06

Children have never been very good at listening to their elders, but they have never failed to imitate them ~ James Baldwin
Amaya er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-01-2009, 20:10   #6
Supermedlem

Theamor sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 1,365
Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.

Så flott, gratulerer så mye med drømmehuset!!

Theamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-02-2009, 09:23   #7
Seniormedlem

McPhee sin avatar

Sted: sørlandet
Meldinger: 2,237
McPhee har et ubeskrivelig bra rykte.McPhee har et ubeskrivelig bra rykte.McPhee har et ubeskrivelig bra rykte.McPhee har et ubeskrivelig bra rykte.McPhee har et ubeskrivelig bra rykte.McPhee har et ubeskrivelig bra rykte.McPhee har et ubeskrivelig bra rykte.McPhee har et ubeskrivelig bra rykte.McPhee har et ubeskrivelig bra rykte.McPhee har et ubeskrivelig bra rykte.McPhee har et ubeskrivelig bra rykte.

tusen takk nå er det tre dager mindre.. hihi
Gammel 02-02-2009, 00:24   #8
Seniormedlem

Meldinger: 2,448
Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer så masse med Drømmehuset

HUSK: En dag av gangen er nok. Ikke se deg tilbake - fortiden er forbi. Ikke la den tære men la deg lære. Og ikke vær bekymret over fremtiden for den har ikke kommet enda... Lev nå og gjør det så vakkert at Livet blir verdt å huske!
Helene26 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-02-2009, 00:31   #9
Seniormedlem

gullli sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,561
gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer så masse med drømmehuset, McPhee

Det fortjener du

Støttemedlem av AF's jaktlag
gullli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-02-2009, 00:33   #10
VIP-Medlem

tinwin sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 9,340
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer så mye

Ordner seg for snille jenter

Vi savner deg!
tinwin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:35.