Hei
i sommer da så drømte jeg om et hus,litt spessielt da.. men. jeg så huset sån delvis tydelig men jeg så hvordan det lå til osv. så når jeg våknet så syntes jeg det var litt spess at jeg hadde drømt om dette... men tenkte ikke så mye mere på det den dagen i allefall !!
noen dager etter så svinger jeg bare inn i den gata som huset lå.. egentlig bare for å se om dette huset faktisk fantes. og ja det gjorde det. jeg syntes det var kjempe fint og i hadde alt jeg ønsket med et hus.stor garasje,og lekeplass som nermeste nabo.
i des. så kom dette huset ut for salg
skvatt litt når jeg så det på finn. jeg var jo på husjakt og håpte på at det ville komme noe som jeg likte og som passet for meg og barna.
Dette var perfekt. men dyrt... men....
jeg kjøpte det i går da.. hihi og gleder meg så sinnsykt til å flytte inn. mitt hus jeg bor i nå blei solgt for to dager siden... så her går det unna.
men det er to mnd til jeg overtar.. kommer jo til å døøøø... har såå lyst til å bare flytte inn nå.
det er utrolig deilig å bare vite at jeg har et nydelig hus jeg kan fytte inn i. og huset er strøkent. Det er også stor loftsue over garasjen med parkett på gulv og panel på vegger.. hehe.. supert for en gutt som skal ha Manu klubb
gleder meg veldig.