Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Aleneforeldre

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-10-2008, 09:06   #1
Supermedlem

Strwberri sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 1,439
Blogginnlegg: 34
MP Rating: 0% (0)
Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.
_plystre Får jeg være her..?

Nå tror jeg virkelig at jeg har sneket lenge nok egentlig..
Er i full fart på vei å bli alene med jenta her, så jeg tror jeg melder min ankomst allerede.

Meg og pappaen til Aurora er i ferd med å ta ut separasjon i full fart. Etter at vi sist helg kom frem til at "Æh, vet ikke.." ligger det nå mer "Nei, det er nok best..", så mens han nå ligger på sykehus skal meg fikse det meste praktiske. Søke han ny leilighet, skaffe papirene som trengs, fikse de avtalene som trengs osv. ettersom det kan ta flere uker før han engang er klar til å komme ut.

Jeg har sikkert en haug med spørsmål til de kloke hodene, men det får jeg ta etterhvert..

oktober.2007

Strwberri er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:40.