Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Alternativt barneutstyr
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-04-2008, 00:00   #1
Supermedlem

Medlem siden: Aug 2007
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,140
MP Rating: 0% (0)
SweetNovember har en strålende fremtid.SweetNovember har en strålende fremtid.SweetNovember har en strålende fremtid.SweetNovember har en strålende fremtid.SweetNovember har en strålende fremtid.SweetNovember har en strålende fremtid.SweetNovember har en strålende fremtid.SweetNovember har en strålende fremtid.SweetNovember har en strålende fremtid.SweetNovember har en strålende fremtid.SweetNovember har en strålende fremtid.
Avvenningsbukser - er de noe å ha?

Lurer på hva det egentlig er og om de er verdt å prøve. Jeg skjønner jo at det er slike truser som fungerer delvis som tøybleier og at de er vanntette på uttsiden (det er de, ikke sant? ) men samtidig kjenner barnet at det blir vått når det tisser. Planlegger intensiv pottetrening til sommeren og lurer på om jeg bør investere i slike avvenningsbukser. Noen som har prøvd disse? Er dere fornøyde? Synes dere de hjalp ungene å bli bleiefri? Og hvis ja, hvilke anbefaler dere og hvor kjøpe dem billigst?
SweetNovember er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-04-2008, 08:06   #2
Supermedlem

Zina sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Meldinger: 528
Zina har mye å være stolt av.Zina har mye å være stolt av.Zina har mye å være stolt av.Zina har mye å være stolt av.Zina har mye å være stolt av.Zina har mye å være stolt av.Zina har mye å være stolt av.Zina har mye å være stolt av.Zina har mye å være stolt av.Zina har mye å være stolt av.Zina har mye å være stolt av.
Sv: Avvenningsbukser - er de noe å ha?

Endel har sperrelag, men det finnes også endel som bare er litt ekstra polstret sånn at det går bra dersom det kommer noen få dråper.

Om de funker kan jeg ikke svare på, for jeg har en treåring i bleier ennå. Men jeg har også planer om bleieslutt til sommeren.

Det jeg tenker er å bare gå rett på truser hjemme iallefall. Og så kan vi heller ha et par treningstruser til de gangene vi skal på tur og det ikke er like raskt å komme på do. Men vi får se hvordan det går, mange barn har jo bare noen få uhell de første dagene og så er de tørre.

Zina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-04-2008, 11:06   #3
Medlem

Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 86
varom har mye å være stolt av.varom har mye å være stolt av.varom har mye å være stolt av.varom har mye å være stolt av.varom har mye å være stolt av.varom har mye å være stolt av.varom har mye å være stolt av.varom har mye å være stolt av.varom har mye å være stolt av.varom har mye å være stolt av.varom har mye å være stolt av.
Sv: Avvenningsbukser - er de noe å ha?

Jeg brukte avvenningstruser til storebror. De framskyndet sannsynligvis ikke tidspunktet for bleieslutt, men:
- de sparte oss for litt vask (buksen ble våt, men ikke skoene)
- de var fine å bruke om sommeren før han hadde sluttet, slik at han slapp å gå med tette papirbleier ute
- fine å sende med i barnehagen de første ukene etter bleieslutt, der de kanskje ikke er like oppmerksomme som hjemme.

Jeg hadde tre treningsbleier fra imse vimse, men det finnes mange ulike merker på markedet.

De jeg hadde:
http://www.kenguruloftet.no/products...eier-avvenning

Den jeg kanskje ville ha kjøpt i dag hvis pjokken var et år eldre:
http://www.bleieboden.no/productdetails.php?product=109

Luksusøvelsesbleiene:
http://www.blueberrydiapers.com/prod...One_Diapers/TP
varom er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:22.