Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Alternativt barneutstyr
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 31-03-2009, 16:40   #1
Medlem

Medlem siden: Feb 2009
Sted: Oppland
Meldinger: 95
MP Rating: 0% (0)
SuperS er fantastisk mot andre.SuperS er fantastisk mot andre.SuperS er fantastisk mot andre.SuperS er fantastisk mot andre.SuperS er fantastisk mot andre.SuperS er fantastisk mot andre.SuperS er fantastisk mot andre.SuperS er fantastisk mot andre.SuperS er fantastisk mot andre.SuperS er fantastisk mot andre.SuperS er fantastisk mot andre.
Question Beco-spørsmål

Hvor stor har barnet deres vært når dere har fjernet spedbarnsinlegget i becoen??? Kg?? Cm??

Som i en annen tråd her, liker ikke lillemann seg så godt i becoen...kanskje jeg og må forsøke meg på utebæring?
SuperS er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-03-2009, 18:19   #2
VIP-Medlem

Strikkis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 6,534
Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Beco-spørsmål

jeg fikk nettopp beco til min på 8 mnd og jeg bruker ikke spebarnsinnlegget.. tror jeg ville sluttet å bruke det rundt 2-3 mnd kanskje? kommer vel ann på hvor oppegående barnet er!

Strikkis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-03-2009, 19:11   #3
Medlem

DiaMamma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 451
DiaMamma har en strålende fremtid.DiaMamma har en strålende fremtid.DiaMamma har en strålende fremtid.DiaMamma har en strålende fremtid.DiaMamma har en strålende fremtid.DiaMamma har en strålende fremtid.DiaMamma har en strålende fremtid.DiaMamma har en strålende fremtid.DiaMamma har en strålende fremtid.DiaMamma har en strålende fremtid.DiaMamma har en strålende fremtid.

Jeg fikk beco da jenta mi var ca 7mnd. Har derfor aldri brukt spebarnsinnlegget. Men jeg tror som Strikkis at det kommer ann på barnet, men ca to-tre mnd. Jeg min beco, håper du finner ut av det med din også!!!
DiaMamma er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-03-2009, 19:40   #4
Medlem

minimum sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Meldinger: 351
minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.

Gutten min er 1 mnd nå, og han er snart for stor til å bruke spedbarnsinnlegget. Nesten 60 lang og 5,5 kg.

Men jeg skjønner ikke helt hvordan det skal bli, for han klarer ikke sprike så med beina at det passer til sela. Og nå som baby-innlegget er på det laveste rekker hodet nesten for høyt. Og han har selvfølgelig ikke full kontroll på hodet enda.

minimum er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-03-2009, 20:48   #5
Medlem

London sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Stavanger
Meldinger: 370
London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.

Heisann. Det var jeg som skrev innlegget om babyen som ikke vil sitte i Becoen. Jeg tror kanskje at bena kom litt for mye i sprik når hun var mindre. Nå er hun 4mnd og jeg føler at hun sitter litt bedre. Har nå tatt den fram igjen og bært to ganger denne uka. Virker på meg som at hun liker seg bedre når vi er ute og går, enn når vi er inne.

Hun er 4 mnd og ca 6,5 kg og sitter fremdeles i spedbarnsinnlegget, synes hun får sett litt mer da.

nov 2008
og S3'en
PIMP MY RIDE!
London er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-04-2009, 10:11   #6
Medlem

Medlem siden: Feb 2009
Sted: Oppland
Meldinger: 95
SuperS er fantastisk mot andre.SuperS er fantastisk mot andre.SuperS er fantastisk mot andre.SuperS er fantastisk mot andre.SuperS er fantastisk mot andre.SuperS er fantastisk mot andre.SuperS er fantastisk mot andre.SuperS er fantastisk mot andre.SuperS er fantastisk mot andre.SuperS er fantastisk mot andre.SuperS er fantastisk mot andre.

Nå har jeg fått det til

Jeg tok ut spedbarnsinnlegget og vips satt lillemann som et skudd! Han sovnet til og med og det må jo være et godt tegn!?!

Men...de beina, skal de være så rett ut? Synes det ser så ubehagelig ut, men det er kanskje ikke det???
SuperS er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-04-2009, 11:08   #7
Kii
Supermedlem

Kii sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Eidsvåg
Meldinger: 992
Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.

De skal være "rett ut". Stoffet skal rekke helt ut i knehasene, med knærne litt høyere enn rumpa. Mulig du må "humpe" ungen litt på plass. Det er ergonomisk riktig

Kii er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:12.