Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Alternativt barneutstyr

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-05-2009, 11:43   #1
Medlem

London sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Stavanger
Meldinger: 370
MP Rating: 0% (0)
London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.
Bilder av Beco Butterfly i bruk

Har vært mange med spørsmål om Beco Butterfly her. Jeg har den og er kjempefornøyd. Tenkte derfor jeg ville dele noen bilder som viser selen i bruk. Babyen er 5 mnd på bildene og sitter i det vanlige innlegget (ikke spedbarnsinnlegget).

Eneste jeg angrer på er at vi kjøpte selen i en "pappanøytral" farge, for nå krangler vi om hvem sin tur det er til å bære. Jeg burde heller kjøpt en mønstrete, så hadde jeg sikkert fått bært henne hele tiden

Poff! der forsvant bildene.

nov 2008
og S3'en
PIMP MY RIDE!

Sist endret av London; 01-06-2009 kl 11:34.
London er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-05-2009, 12:29   #2
Kii
Supermedlem

Kii sin avatar

Sted: Eidsvåg
Meldinger: 992
Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.
Sv: Bilder av Beco Butterfly i bruk

Jeg har vurdert å kjøpe min egen, for jeg har også kjøpt en til pappaen. Synes det er greit å ha en som er tilpasset meg, så slipper vi å tilpasse hver gang vi skal bruke den.

Kii er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-05-2009, 12:57   #3
Medlem

London sin avatar

London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.

Jeg kjøpte min på Baby Carrier, Mei Tai, Hotlings - Along for the Ride
Ble mye billigere enn å kjøpe her hjemme. Betalte 135 USD inkl porto, den gang var det ca 650 kr.

nov 2008
og S3'en
PIMP MY RIDE!
London er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-05-2009, 13:21   #4
Kii
Supermedlem

Kii sin avatar

Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.

Oj, det var jo svinbilling Men da kan du ikke ha betalt noe toll på den?

Kii er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-05-2009, 13:25   #5
Medlem

London sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Kii Vis post
Oj, det var jo svinbilling Men da kan du ikke ha betalt noe toll på den?
Nei, jeg fikk den levert til London, så derfor slapp jeg toll. Blir jo litt dyrere med toll da, men likevel billigere enn her hjemme. Kanskje de kan merke den med gave?

nov 2008
og S3'en
PIMP MY RIDE!
Gammel 08-05-2009, 20:41   #6
Supermedlem

Mariposamamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Oslobygda
Meldinger: 1,360
MP Rating: 100% (1)
Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.

*dytte*

Jeg er sååå nyskjerrig på denne Becoen altså!
Gammel 08-05-2009, 21:00   #7
Veteranmedlem

*non-stop* sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 4,603
*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.

Ligner den på patapum?

*non-stop* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-05-2009, 21:03   #8
Supermedlem

streken sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 582
streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.

Becoen er KNALL, bærer gutten min på 16 mnd mye i vår, pappaen også, selv om den har mønster

streken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-05-2009, 12:45   #9
Medlem

London sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av *non-stop* Vis post
Ligner den på patapum?
Det vet jeg ikke for den har jeg alddri prøvd. Men har hørt andre sammenligne den med Ergo, men jeg tror Beco'en er litt høyere i ryggen (for barnet). Snuppa trenger hvertfall ikke hodestøtte på en stund enda.

Det følger forresten med en liten hette som brukes til å støtte hode til større barn når de sover. Denne oppbevares i en liten lomme på livstroppen når den ikke er i bruk (dere kan se snorene til hetten henge ned på bildet).

Jeg fikk i tillegg med et lite lommespeil med karbinkrok som kan brukes til å se barnet når det bæres på ryggen. Men tror det var en gave fra forhandleren, og ikke standardutstyr.

Uansett, selen er kjempegod og kan absolutt anbefales!

nov 2008
og S3'en
PIMP MY RIDE!
Gammel 09-05-2009, 13:02   #10
Kii
Supermedlem

Kii sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av *non-stop* Vis post
Ligner den på patapum?
Har bare sett bilder av patapum, og de ser jo litt like ut. Det som er supert med Beco Butterfly er at man kan sette barnet i selen før man tar den på seg. Gjør det mye enklere å få barnet opp på ryggen. Vi bruker den kun til ryggbæring. Ser egentlig ut som Becoen har mer polstring i stroppene, men jeg skal ikke si det for sikkert siden jeg ikke har sett den i virkeligheten.

Hvis man føler seg trygg på å få ungen på ryggen ved hjelp av kast, eller bare skal bruke den på magen, så ville jeg ha prøvd de ulike selene før jeg kjøpte noe. De har forskjellig passform. Kan nevne Manduca, Ergo, Paptapum og Beco Butterfly som formsydde. Har blant annet hørt at Manduca passer ypperlig hvis man er høy, mens den ikke passer like godt hvis man er lav.

Ellers så er det jo også en del forskjell i pris. Jeg tror jeg betalte 1399,- for Becoen hos purnatur.no

Sist endret av Kii; 09-05-2009 kl 13:06.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:13.