Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Alternativt barneutstyr

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-10-2008, 09:57   #1
Medlem

Pingu-mamma sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 85
MP Rating: 0% (0)
Pingu-mamma er som en lysfontene.Pingu-mamma er som en lysfontene.Pingu-mamma er som en lysfontene.Pingu-mamma er som en lysfontene.Pingu-mamma er som en lysfontene.Pingu-mamma er som en lysfontene.Pingu-mamma er som en lysfontene.Pingu-mamma er som en lysfontene.Pingu-mamma er som en lysfontene.Pingu-mamma er som en lysfontene.Pingu-mamma er som en lysfontene.
Concerti meitai, erfaringer?

Noen som har erfaring med den? Synes den ser så fin ut
Men hvordan er den i forhold til andre meitai-modeller? Hvor langt opp i alder kan den brukes? Synes det er så vanskelig å finne ut hva jeg skal velge...
Gammel 13-10-2008, 09:26   #2
Supermedlem

Jolla sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: N-Trøndelag
Meldinger: 930
Jolla har en strålende fremtid.Jolla har en strålende fremtid.Jolla har en strålende fremtid.Jolla har en strålende fremtid.Jolla har en strålende fremtid.Jolla har en strålende fremtid.Jolla har en strålende fremtid.Jolla har en strålende fremtid.Jolla har en strålende fremtid.Jolla har en strålende fremtid.Jolla har en strålende fremtid.
Sv: Concerti meitai, erfaringer?

Conserti meitai er kjempe fine og det er så flott at de nå virkelig er tilgjengelige !!
Den kan fint brukes fra nyfødt og til så lenge du ikke orker å bære lenger.
Av de nye modellene nå så er den i hamp visstnok skikkelig stødig og fin til store barn over 1 år.
Gammel 06-11-2008, 15:43   #3
Veteranmedlem

minniepus sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Sandnes
Meldinger: 3,347
minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Concerti meitai, erfaringer?

Jeg har hatt min Concerti-meitai siden sist vinter, og er veldig fornøyd. Frosken var passert to da vi tok den i bruk, og jeg bar ham i den sist på søndag.
Panelet når ham til skuldrene, så han sitter godt, mens det er litt lite støtte til hodet hvis han sovner nå. Ikke at det er meningen, han sover ikke på dagen lenger, men det hender jo...
Han veier ca 14 kg, og det er ikke noe problem å bære. Behagelig på og flott arbeid!

Frosken min på tre år
sitter bakovervendt så lenge det går
minniepus er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:54.