Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Alternativt barneutstyr

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-04-2009, 16:59   #1
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2009
Meldinger: 10
MP Rating: 0% (0)
mammen til 4 flotte små er en ukjent størrelse akkurat nå.
Den perfekte vårkjolen til jente på 5 år

Er på jakt etter den perfekte vårkjolen som kan brukes til alt(17.mai, bursdager, slektstreff o,s,v) . Liker ikke bunad eller matroskjoler.
Noen forslag? gjerne med linker.
mammen til 4 flotte små er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-04-2009, 10:12   #2
Juniormedlem

Sv: Den perfekte vårkjolen til jente på 5 år

Har jeg lagt ut denne tråden feil sted kanskje
mammen til 4 flotte små er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-04-2009, 12:10   #3
Medlem

Elliva sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 216
Elliva har en strålende fremtid.Elliva har en strålende fremtid.Elliva har en strålende fremtid.Elliva har en strålende fremtid.Elliva har en strålende fremtid.Elliva har en strålende fremtid.Elliva har en strålende fremtid.Elliva har en strålende fremtid.Elliva har en strålende fremtid.Elliva har en strålende fremtid.Elliva har en strålende fremtid.

Tror det
Elliva er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-04-2009, 20:47   #4
Supermedlem

Juni-72 sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Sørlandet
Meldinger: 710
Juni-72 har en strålende fremtid.Juni-72 har en strålende fremtid.Juni-72 har en strålende fremtid.Juni-72 har en strålende fremtid.Juni-72 har en strålende fremtid.Juni-72 har en strålende fremtid.Juni-72 har en strålende fremtid.Juni-72 har en strålende fremtid.Juni-72 har en strålende fremtid.Juni-72 har en strålende fremtid.Juni-72 har en strålende fremtid.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Hva med denne?
Finnes på ebay til ca 150 kr!
Jeg har kjøpt til jenta mi på 5 år.

- 07
- 04
-02
Juni-72 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-04-2009, 08:32   #5
ede
Supermedlem

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 655
ede har mye å være stolt av.ede har mye å være stolt av.ede har mye å være stolt av.ede har mye å være stolt av.ede har mye å være stolt av.ede har mye å være stolt av.ede har mye å være stolt av.ede har mye å være stolt av.ede har mye å være stolt av.ede har mye å være stolt av.ede har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Juni-72 Vis post

Hva med denne?
Jeg har drevet og sneket i denne tråden de siste dagene. Har samme prosjekt på gang selv.

Denne kjolen var nydelig! Hva søkte du på for å finne den?
Gammel 16-04-2009, 13:00   #6
Juniormedlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Juni-72 Vis post

Hva med denne?
Ja denne var fin
Hvor lang tid tar det å få den tilsendt da?
150,- inkl.porto?
Gammel 16-04-2009, 13:56   #7
Seniormedlem

Medlem siden: Aug 2007
Sted: Trøndelag
Meldinger: 2,070
SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.

Når det gjelder kjoler elsker jeg Cupcake. Synes de har mange fine. Og ikke minst Drappa Dot, fine og spesielle kjoler som ikke mange andre har. Men litt dyre da
SweetNovember er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-04-2009, 19:52   #8
Supermedlem

Juni-72 sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Sørlandet
Meldinger: 710
Juni-72 har en strålende fremtid.Juni-72 har en strålende fremtid.Juni-72 har en strålende fremtid.Juni-72 har en strålende fremtid.Juni-72 har en strålende fremtid.Juni-72 har en strålende fremtid.Juni-72 har en strålende fremtid.Juni-72 har en strålende fremtid.Juni-72 har en strålende fremtid.Juni-72 har en strålende fremtid.Juni-72 har en strålende fremtid.

Jeg fikk kjolen i posten i dag. Den var absolutt helskjønn!

Den ble kjøpt den 3. april og jeg fikk den i posten i dag, så det tok 16 dager, men da har jo påska vært imellom.
Kjolen koster 110 kroner + ca 30 kr i porto. Utrolig billig!
Man må opprette en Paypal-konto for å handle på ebay, men har man gjort det, kan man bare handle. Jeg har kjøpt mange kjoler til jentene mine der nå. Det er litt gøy at det ikke er noen som har lik kjole.

Her er link: (vet ikke hvordan man lager sånn "henvisning" til link......)

BNWT Girls White Pink and Green Floral Dress 9-10 Years on eBay, also, Girls' Clothing, Clothes, Shoes Accessories (end time 17-Apr-09 14:44:05 BST)

- 07
- 04
-02
Juni-72 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:13.