vi kjøpte Ergo da storebror var 3mnd, og har brukt den hele veien i 3 år, helt supert på reise, det tar mye mindre plass enn bæremeis altså!! Fikk mange spørsmål om hvor jeg hadde kjøpt den! Den er praktisk med lomma til bleie, konfortabel som en liten ryggsekk, mannen min ville så absolutt ha en bæremeis men den kjøpte vi aldri og han prøvde Ergo igjen for en mnd siden, han innrømmer at han følte nesten ikke at han hadde ungen på ryggen (selv om han nærmerer seg 20 kg nå...) og kunne ha gått veldig langt. Nå prøver jeg den på minste mann på 3 mnd, den er fortsatt litt for stor for han, han må åpne beinene for bred og da har jeg prøvd å legge lammeskinnet som "infant insert" (har ikke lyst å kjøpe inserten for en halv mnds bruk...), det var behagelig men ikke perfekt, han henger litt for langt fra kroppen min og blir tung, og gutten var vist litt klemt å ligge på siden, men han var godt på vei for å sove da jeg tok han av. Ergo kan også brukes med krysset stropper, en vennine av oss gjør det når hun bærer på ryggen. Selv liker jeg å bære på siden når vi er på reise/flyplassen så jeg ser hvor jeg går